Oefenvragen Marketing start-up essentials - €3,44   In winkelwagen

Oefenvragen

Oefenvragen Marketing start-up essentials

Voorbeeld 3 van de 19  Oefenvragen

De strategie fase bestaat uit 3 essentiële stappen. Wat zijn deze stappen? En wat houden deze in?
De strategie fase bestaat uit 3 essentiële stappen. Wat zijn deze stappen? En wat houden deze in?
Stap 1: Targeting -> Hierbij kies je het meest kansrijke segment uit en ligt de focus volledig op dit segment met alle middelen die je hebt. Je maakt heldere keuzes over wie je wilt bereiken en wat je voor nu buiten beschouwing laat. stap 2: Positionering -> Welke points of parity letten consumenten op? En op welke points of differentiation ga je je als start-up mee onderscheiden? Dus welke positie neem jij aan binnen de markt. Stap 3: Smart doelstelling -> Formuleer een helder, logisch doel voor de komende twaalf maanden. Bestaande uit merkbouwen en merkactivatie.
0
3
Omdraaien
nbbruins

Oefenvragen zijn gekoppeld aan dit document:

Marketing facts 2019-2020 jaarboek samenvatting

(4)
5,99
34x  verkocht

Samenvatting jaarboek marketing facts 2019-2020. Zeer uitgebreide samenvatting met voorbeelden, plaatjes, en link naar youtubevideo's. Alle belangrijke aspecten voor jou tentamen worden hierin behandeld.

  • Samenvatting
  •  • 34 pagina's
Snel bekijken

Voordelen van het kopen van samenvattingen bij Stuvia op een rij:

Verzekerd van kwaliteit door reviews

Verzekerd van kwaliteit door reviews

Stuvia-kopers hebben meer dan 300.000 samenvattingen beoordeeld. Zo weet je zeker dat je de beste documenten koopt!

Snel en makkelijk kopen

Snel en makkelijk kopen

Je betaalt supersnel en eenmalig met iDeal, creditcard of Stuvia-tegoed voor de samenvatting. Zonder lidmaatschap.

Focus op de essentie

Focus op de essentie

Samenvattingen worden geschreven voor en door anderen. Daarom zijn de samenvattingen altijd betrouwbaar en actueel. Zo kom je snel tot de kern!

3,44
  • (0)
  Kopen