Marketing en communicatie 2.2 - €0   In winkelwagen

Oefenvragen

Marketing en communicatie 2.2

Voorbeeld 5 van de 32  Oefenvragen

Wat is het verschil tussen een continu tijdschema en een pulserend tijdschema?
Wat is het verschil tussen een continu tijdschema en een pulserend tijdschema?
Een continu tijdschema verdeelt de reclameboodschappen gelijkmatig over een bepaalde periode, een pulserend tijdschema verdeelt deze ongelijkmatig met enkele 'uitbarstingen' tussendoor
0
5
Omdraaien
Jeffreyb91

Oefenvragen zijn gekoppeld aan dit document:

Marketing & Communicatie 2.2 Samenvatting

(1)
3,99
4x  verkocht

Dit is een samenvatting van Marketing & Communicatie 2.2 van de hoofdstukken 14, 15, 16.4 en 17.

  • Samenvatting
  •  • 9 pagina's
Snel bekijken

11  beoordelingen

Door: oggyhtro • 2 jaar geleden

Door: Rdiri70 • 2020 jaar geleden

Door: timobrouwer1 • 2020 jaar geleden

Door: DunjaDil • 2020 jaar geleden

Door: frasteretje • 2020 jaar geleden

Door: timobrouwer • 2020 jaar geleden

Door: kimmnavarro • 2020 jaar geleden

Bekijk meer beoordelingen  

Voordelen van het kopen van samenvattingen bij Stuvia op een rij:

Verzekerd van kwaliteit door reviews

Verzekerd van kwaliteit door reviews

Stuvia-kopers hebben meer dan 300.000 samenvattingen beoordeeld. Zo weet je zeker dat je de beste documenten koopt!

Snel en makkelijk kopen

Snel en makkelijk kopen

Je betaalt supersnel en eenmalig met iDeal, creditcard of Stuvia-tegoed voor de samenvatting. Zonder lidmaatschap.

Focus op de essentie

Focus op de essentie

Samenvattingen worden geschreven voor en door anderen. Daarom zijn de samenvattingen altijd betrouwbaar en actueel. Zo kom je snel tot de kern!

Gratis  24x  verkocht
  • (1)