Innovatie management Study guides, Class notes & Summaries

Looking for the best study guides, study notes and summaries about Innovatie management? On this page you'll find 28 study documents about Innovatie management.

All 28 results

Sort by

Samenvatting (boek en pp) Risicomanagement (Hogeschool)
  • Samenvatting (boek en pp) Risicomanagement (Hogeschool)

  • Summary • 16 pages • 2023
  • Available in package deal
  • Samenvatting (boek en pp) Risicomanagement (Hogeschool). Mocht een bedrijf al WEL op de hoogte zijn van de risico maar heeft hiervoor nog geen maatregelen genomen, noemt men dit bruto risico/ inherente risico, nadat er beheersmaatregelen (control measures) genomen zijn voor deze risico’s, blijven we over met netto risico (residual risk). Voorbeeld: Je weet dat het risico bestaat dat al je klanten naar de concurrent zullen gaan omdat jouw apparatuur veroudert is en dus de productie vertraag...
    (0)
  • $14.99
  • + learn more
SAMENVATTING STRATEGISCH MANAGEMENT.
  • SAMENVATTING STRATEGISCH MANAGEMENT.

  • Exam (elaborations) • 94 pages • 2021
  • SAMENVATTING STRATEGISCH MANAGEMENT. STRATEGY MEANS MAKING CLEAR-CUT CHOICES ABOUT HOW TO COMPETE.” - JACK WELCH, FORMER CEO GENERAL ELECRIC Doel van strategisch management:  Verklaren van performantie van organisaties o Waarom is ene bedrijf succesvoller dan andere in dezelfde omstandigheden? o Heeft te maken met onderliggende competenties en met concurrenten  Verklaren van voortdurende successen van organisaties o Bv Apple o Ligt vaak niet aan het product, maar aan onderliggend...
    (0)
  • $7.49
  • 1x sold
  • + learn more
Samenvatting Innovatie Management
  • Samenvatting Innovatie Management

  • Summary • 82 pages • 2024
  • Samenvatting voor Innovation Management, Erasmus Universiteit, Rotterdam School of Management. Vat zowel het boek (Innovation Management, Jan van den Ende) als de lectures samen.
    (0)
  • $8.19
  • + learn more
STRATEGISCH MANAGEMENT
  • STRATEGISCH MANAGEMENT

  • Summary • 94 pages • 2021
  • STRATEGISCH MANAGEMENT Doel van strategisch management:  Verklaren van performantie van organisaties o Waarom is ene bedrijf succesvoller dan andere in dezelfde omstandigheden? o Heeft te maken met onderliggende competenties en met concurrenten  Verklaren van voortdurende successen van organisaties o Bv Apple o Ligt vaak niet aan het product, maar aan onderliggende competenties die maken dat sommige organisaties voortdurend succesvol en innovatief kunnen zijn  Voorspellen van p...
    (0)
  • $2.99
  • + learn more
2020/2021 Theories of E&I: Everything you need to know! Grade 9.5
  • 2020/2021 Theories of E&I: Everything you need to know! Grade 9.5

  • Summary • 136 pages • 2020
  • Deze samenvatting is via onze Whatsappgroep van de opleiding al 30+ keer verkocht. Gemaakt met 3 studenten, alle drie geslaagd met een 9 of 9.5. Letterlijk alles staat hierin uitgelegd, je hoeft dan geen filmpjes of lectures meer terug te kijken. Ook andere samenvattingen die je kan vinden op Stuvia van dit vak zijn erin verwerkt, dus completer ga je het niet vinden! Succes met leren! Structuur: Aantekeningen lecture / filmpjes Samenvatting artikelen mbt de lecture Case uitwerkingen
    (0)
  • $19.57
  • + learn more
Samenvatting Boek Innovatiemanagement 2e jaar bk2106 RSM Erasmus Universiteit Rotterdam
  • Samenvatting Boek Innovatiemanagement 2e jaar bk2106 RSM Erasmus Universiteit Rotterdam

  • Summary • 30 pages • 2020
  • Dit document is een samenvatting van het boek: Innovation Management: A new business perspective, geschreven door Jan van den Ende. De samenvatting kan gebruikt worden voor het vak innovatiemanagement en kan gebruikt worden door 2ejaars en premaster studenten. De samenvatting bevat alle leerstof uit het boek voor het vak innovatiemanagement. Cijfer behaald met dit studiemateriaal: 8,2
    (2)
  • $6.01
  • 17x sold
  • + learn more
IM module 2 required readings summary
  • IM module 2 required readings summary

  • Summary • 18 pages • 2020
  • Summary of the required readings for module 2 lecture & workshop. Christensen, C. M., Hall, T., Dillon, K., & Duncan, D. S. 2016. Know your customers’ “jobs to be done.” Harvard Business Review, 94(9): 54–62; Hofstetter, R., Aryobsei, S., & Herrmann, A. 2018. Should you really produce what consumers like online? Empirical evidence for reciprocal voting in open innovation contests. Journal of Product Innovation Management, 35(2): 209–229; Perry-Smith, J., & Mannucci, P. V. 2017. From cr...
    (0)
  • $3.27
  • 1x sold
  • + learn more
(Her)tentamen aanbieding! Exploring Strategy - Gerry Johnson (Part 1) (Her)tentamen aanbieding! Exploring Strategy - Gerry Johnson (Part 1)
  • (Her)tentamen aanbieding! Exploring Strategy - Gerry Johnson (Part 1)

  • Summary • 34 pages • 2021
  • Ik verkoop ook nog part 2 op mijn account. Of beiden in een bundel. Extra voordelen ;)
    (0)
  • $5.46
  • + learn more
(Her)tentamen aanbieding! Exploring Strategy - Gerry Johnson (Part 2) (Her)tentamen aanbieding! Exploring Strategy - Gerry Johnson (Part 2)
  • (Her)tentamen aanbieding! Exploring Strategy - Gerry Johnson (Part 2)

  • Summary • 36 pages • 2021
  • Part 2 van Exploring Strategy. Ik verkoop ook part 1.
    (0)
  • $5.46
  • + learn more