Marketing in bedrijf Study guides, Class notes & Summaries
Looking for the best study guides, study notes and summaries about Marketing in bedrijf? On this page you'll find 13 study documents about Marketing in bedrijf.
All 13 results
Sort by
-
SAMENVATTING: INTERNATIONALE MARKETING:DEEL 1: BESLISSING TOT INTERNATIONALISERING HOOFDSTUK 1: INTERNATIONALE MARKETING IN BEDRIJVEN
- Exam (elaborations) • 49 pages • 2023
-
- $15.49
- + learn more
SAMENVATTING: INTERNATIONALE MARKETING 
DEEL 1: BESLISSING TOT INTERNATIONALISERING 
HOOFDSTUK 1: INTERNATIONALE MARKETING IN BEDRIJVEN 
Fases in het internationale marketing proces: 
1. Beslissing om een bedrijf te internationaliseren 
2. Beslissing tot welke markten toe te treden 
3. Strategieën voor markttoetreding 
4. Het internationale marketingplan ontwerpen 
5. Het plan implementeren en coördineren 
Doel = duurzaam concurrentievoordeel creëren op de internationale markt 
1. Globaliseri...
-
Hoofdstuk 2: Introductie en trends in marketing
- Exam (elaborations) • 13 pages • 2023
-
- $12.99
- + learn more
Hoofdstuk 2: Introductie en trends in marketing 
Hoofdstuk 2: Introductie en trends in marketing 
Het moderne marketingconcept is het behalen van bedrijfsdoelstellingen door aan klantbehoeften te 
voldoen, beter dan de concurrentie. Er moet aan drie voorwaarden voldaan worden: 
- Klantgerichtheid 
- Geïntegreerde inspanning (verantwoordelijkheid medewerkers) 
- Bereiken van doelen 
Bij inward looking ligt de focus op de productie of het leveren van diensten. Bij outward looking 
wordt een strat...
-
Marketing Management
- Exam (elaborations) • 82 pages • 2023
-
- $15.49
- + learn more
Marketing Management 
Marketing Management 2019-2020 
Marketing Management 2019-2020 
FLORIAN VLAEMMINCK 7 
Hoofdstuk 1: Wat is marketing? 
Klantgericht: klant staat centraal 
Advertiser vs Consumer: 
• De marketeer kent zijn klant niet meer: 
o Verkeerde communicatie want nu wil men persoonlijk aangesproken 
worden 
o Nu gaat men dus veel meer klantgericht (vroeger productgericht) 
Marketing is: 
• Behoefte van klant bevredigen 
• Klanttevredenheid op een winstgevende manier 
o Waarde cr...
-
Samenvatting Marketing Communicatie Strategie
- Exam (elaborations) • 77 pages • 2023
-
- $15.49
- + learn more
Samenvatting Marketing Communicatie Strategie 
Samenvatting Marketing Communicatie Strategie 
Hoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere 
marketinginstrumenten 
1.1.1 Functies van een merk voor de consument 
Een merk vervult zowel voor de consument als voor het bedrijf diverse functies. Voor de 
consumenten zijn de volgende van belang:- Gemak bij het kopenHet merk geeft de consument 
de zekerheid dat hij daadwerkelijk krijgt wat hij wil. En als dit een keer niet het geval is weet hij 
b...
-
Marketing, De Essentie ALL SOLUTION 100% CORRECT SPRING FALL-2023/24 EDITION GUARANTEED GRADE A+
- Other • 4 pages • 2023
-
- $5.99
- + learn more
Massamarketing 
- Marketing die zich richt op breed en naamloos publiek 
- En is gericht op indirecte verkoop 
- Via diverse distributiekanalen 
Klantvermogen 
Totale levenslange waarde van alle klanten van een bedrijf 
Plaats 
Alle activiteiten van bedrijf om product of dienst beschikbaar te stellen aan klant 
Proces 
Wijze waarop marketingaanbod van diensten tot stand komt 
Vraag 
Wensen die worden gesteund door koopkracht 
Transactie 
- Ruil tussen 2 partijen 
- Ten minste 2 zaken van waard...
Get paid weekly? You can!
-
Samenvatting Grondslagen van de marketing
- Other • 61 pages • 2022
-
- $2.99
- + learn more
Deel 1 Inzicht in de marketing 
Hoofdstuk 1 Wat is marketing? 
1.1 De betekenis van marketing 
1.1.1 Verschil tussen verkoop en marketing 
Marketing bestaat uit alle activiteiten die de verkoper en koper bij elkaar brengen. 
Bedrijven doen aan produceren en marketing. 
Het verschil tussen marketing en verkoop zit hem in de keuzemogelijkheden. Bij marketing 
heb je de keuze uit producten en diensten, bij verkoop niet of nauwelijks. 
1.1.2 Definitie van marketing 
Het aanbod wordt afgestemd op de ...
-
Beoordeeld met een 8,2! - Verslag OE101: Marketing Contexts
- Essay • 43 pages • 2023
-
- $6.08
- + learn more
Dit is een verslag voor het bedrijf VanDorp voor het vak Marketing Context. In dit onderzoek wordt er antwoord gegeven op de hoofdvraag: 'How can Van Dorp best prepare for the future within the market of installation techniques?' door middel van desk- en field research.
-
Samenvatting Marketing 2022/2023
- Summary • 33 pages • 2023
-
- $3.86
- + learn more
Deze samenvatting bevat: 
- De hoofdstukken: 1 t/m 3, 6 t/m 12, 14, 16 van het boek: Marketing, An introduction (14th edition) 
- Relevante aantekeningen van hoorcolleges/werkcolleges 
 
(Geschreven in het Engels, conform het boek)
-
Summary Marketing: An Introduction
- Summary • 42 pages • 2019
-
- $8.31
- + learn more
Summary of Marketing: An Introduction (2015), Armstrong, Kotler, Harker & Brennan, third edition. Chapters 1-13. This book is used for the course Marketing in Organizations (Marketing in Bedrijf) at Tilburg University.
-
Samenvatting Marketing an introduction
- Summary • 71 pages • 2018
-
- $9.42
- 8x sold
- + learn more
Samenvatting van het boek Marketing an introduction. Uitgebreide samenvatting van hoofdstukken 1 t/m 13, 16 artikel The Five Competitive Forces That Shape Strategy by Michael E. Porter. De samenvatting is voornamelijk in het Engels, maar met Nederlands er tussendoor.
That summary you just bought made someone very happy. Also get paid weekly? Sell your study resources on Stuvia! Discover all about earning on Stuvia