Marketing en communicatie Study guides, Class notes & Summaries
Looking for the best study guides, study notes and summaries about Marketing en communicatie? On this page you'll find 42 study documents about Marketing en communicatie.
All 42 results
Sort by
-
Samenvatting boek Perloff + Kardes CH 2,3,12 - Marketing en persuasieve communicatie (S_MPC)
- Summary • 28 pages • 2023
-
- $7.14
- 3x sold
- + learn more
Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 13 van 'Dynamics of Peruasive communiction' van Perloff, en hoofdstuk 2, 3, en 12 van Kardes. 
Voor het vak ' marketing and Persuasive Communication' op de VU, 2e jaars Communicatie Wetenschap Bachelor vak.
-
Samenvatting The Dynamics of Persuasion, ISBN: 9780805813777 Marketing En Persuasieve Communicatie (MPC)
- Summary • 77 pages • 2022
-
- $7.14
- 8x sold
- + learn more
Deze samenvatting bevat alle stof voor het vak Marketing en Persuasieve Communicatie. Alle artikelen en het boek zijn samengevat. Daarbovenop zijn van de besproken modellen afbeeldingen toegevoegd net zoals van andere eventuele belangrijke figuren.
-
Samenvatting Marketing Communicatie Strategie
- Exam (elaborations) • 77 pages • 2023
-
- $15.49
- + learn more
Samenvatting Marketing Communicatie Strategie 
Samenvatting Marketing Communicatie Strategie 
Hoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere 
marketinginstrumenten 
1.1.1 Functies van een merk voor de consument 
Een merk vervult zowel voor de consument als voor het bedrijf diverse functies. Voor de 
consumenten zijn de volgende van belang:- Gemak bij het kopenHet merk geeft de consument 
de zekerheid dat hij daadwerkelijk krijgt wat hij wil. En als dit een keer niet het geval is weet hij 
b...
-
SAMENVATTING: INTERNATIONALE MARKETING:DEEL 1: BESLISSING TOT INTERNATIONALISERING HOOFDSTUK 1: INTERNATIONALE MARKETING IN BEDRIJVEN
- Exam (elaborations) • 49 pages • 2023
-
- $15.49
- + learn more
SAMENVATTING: INTERNATIONALE MARKETING 
DEEL 1: BESLISSING TOT INTERNATIONALISERING 
HOOFDSTUK 1: INTERNATIONALE MARKETING IN BEDRIJVEN 
Fases in het internationale marketing proces: 
1. Beslissing om een bedrijf te internationaliseren 
2. Beslissing tot welke markten toe te treden 
3. Strategieën voor markttoetreding 
4. Het internationale marketingplan ontwerpen 
5. Het plan implementeren en coördineren 
Doel = duurzaam concurrentievoordeel creëren op de internationale markt 
1. Globaliseri...
-
Marketing Management
- Exam (elaborations) • 82 pages • 2023
-
- $15.49
- + learn more
Marketing Management 
Marketing Management 2019-2020 
Marketing Management 2019-2020 
FLORIAN VLAEMMINCK 7 
Hoofdstuk 1: Wat is marketing? 
Klantgericht: klant staat centraal 
Advertiser vs Consumer: 
• De marketeer kent zijn klant niet meer: 
o Verkeerde communicatie want nu wil men persoonlijk aangesproken 
worden 
o Nu gaat men dus veel meer klantgericht (vroeger productgericht) 
Marketing is: 
• Behoefte van klant bevredigen 
• Klanttevredenheid op een winstgevende manier 
o Waarde cr...
Make study stress less painful
-
samenvattingen KMO management tweede jaar: tweede semester
- Package deal • 6 items • 2023
-
- $33.00
- + learn more
Deze voorbeeldbundel bevat alle samenvattingen van de vakken die werden gegeven in het tweede semester van het tweede jaar. 
o digital skills 
o future Proof ondernemen 
o people management 
o marketing en communicatie 
o Trade for SME 
o English 2B 
0 Communication professionnelle 2B
-
Samenvatting en college-aantekeningen van Marketing Communication
- Summary • 65 pages • 2023
-
- $9.89
- 14x sold
- + learn more
Dit is een samenvatting van het boek Marketing Communications: A European perspective, 7th edition. Tevens bevat het college-aantekeningen. Dit document bevat alles wat je nodig hebt voor het tentamen van het Marketing Communication bij de studie Communicatie- en Informatiewetenschappen of International Business Communication. Dit betekent dat hoofdstuk 11 er niet in is verwekt en dat van sommige hoofdstukken (7, 8, 9 en 10) niet alles is samengevat, omdat dit niet nodig is voor het tentamen.
-
Samenvatting Grondslagen van de marketing
- Other • 61 pages • 2022
-
- $2.99
- + learn more
Deel 1 Inzicht in de marketing 
Hoofdstuk 1 Wat is marketing? 
1.1 De betekenis van marketing 
1.1.1 Verschil tussen verkoop en marketing 
Marketing bestaat uit alle activiteiten die de verkoper en koper bij elkaar brengen. 
Bedrijven doen aan produceren en marketing. 
Het verschil tussen marketing en verkoop zit hem in de keuzemogelijkheden. Bij marketing 
heb je de keuze uit producten en diensten, bij verkoop niet of nauwelijks. 
1.1.2 Definitie van marketing 
Het aanbod wordt afgestemd op de ...
-
The Psychology of Food Marketing and (Over)Eating
- Summary • 23 pages • 2020
-
- $4.39
- 6x sold
- + learn more
This summary covers all 7 chapters from the book 'The Psychology of Food Marketing and (Over)eating'. It contains all the important information.
-
Complete samenvatting Marketing Communication and the Consumer
- Summary • 116 pages • 2022
-
Available in package deal
-
- $14.30
- + learn more
Samenvatting van de hoorcolleges en artikelen van het vak Marketing Communication and the Consumer, gegeven in de Master Communicatiewetenschap aan de VU Amsterdam. Bevat geen samenvatting van de gegeven guest lectures omdat dit niet van toepassing was voor het tentamen. Grotendeels Engels, maar soms extra uitleg in het Nederlands.
Study stress? For sellers on Stuvia, these are actually golden times. KA-CHING! Earn from your study resources too and start uploading now. Discover all about earning on Stuvia