Aschep
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller Aschep.
- 18
- 0
- 2
Community
- Followers
- Following
14 Reviews received
20 items
Retailmarketing van der kind Solomon
Samenvattingen van het boek Retailmarketing van der kind en Solomon. Uitgebreid de begrippenomschreven en uitleg bij de modellen die worden uitgelegd.
- Package deal
- • 3 items •
Samenvattingen van het boek Retailmarketing van der kind en Solomon. Uitgebreid de begrippenomschreven en uitleg bij de modellen die worden uitgelegd.
Samenvatting Organisatie en Management - Jos Marcus en Nick van Dam - 7e druk
Samenvatting Organisatie en Management - Jos Marcus en Nick van Dam - 7e druk - Hoofdstukken H1 t/m 10. Mooi kort en volledig beschreven. Met de originele plaatjes uit het boek en hoorcollege slides.

Boek:
- Package deal
- • 3 items •
Samenvatting Organisatie en Management - Jos Marcus en Nick van Dam - 7e druk - Hoofdstukken H1 t/m 10. Mooi kort en volledig beschreven. Met de originele plaatjes uit het boek en hoorcollege slides.

Boek:
Management en organisatie hoofdstukken, 1,2,3,4,8,9,10
Hoofdstuk: 1,2,3,4,8,9,10
-	Boek: Organisatie en Management. Een praktijkgerichte benadering, Van Dam en Marcus, Noordhoff Uitgevers 2012 (zevende druk) 978-90-01-80967-6

- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 30 pages •
Hoofdstuk: 1,2,3,4,8,9,10
-	Boek: Organisatie en Management. Een praktijkgerichte benadering, Van Dam en Marcus, Noordhoff Uitgevers 2012 (zevende druk) 978-90-01-80967-6

Management en organisatie hf 5 en 6
Boek:
-	Organisatie en Management. Een praktijkgerichte benadering, Van Dam en Marcus, Noordhoff Uitgevers 2012 (zevende druk) 978-90-01-80967-6
-	Marketingstrategie. Frambach & Nijssen, Noordhoff Uitgevers 2009 (vierde druk) 9789001765088 
Hoofdstuk: 5 en 6 van frambach, 3.4 marcus van dam

- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 16 pages •
Boek:
-	Organisatie en Management. Een praktijkgerichte benadering, Van Dam en Marcus, Noordhoff Uitgevers 2012 (zevende druk) 978-90-01-80967-6
-	Marketingstrategie. Frambach & Nijssen, Noordhoff Uitgevers 2009 (vierde druk) 9789001765088 
Hoofdstuk: 5 en 6 van frambach, 3.4 marcus van dam

Management en organisatie samenvatting Hoofdstuk 2 en 3 met alle hoorcollegeslides erbij
Hoofdstuk 2 en 3 met alle hoorcollegeslides erbij
Boek: Organisatie en Management. Een praktijkgerichte benadering, Van Dam en Marcus, Noordhoff Uitgevers 2012 (zevende druk) 978-90-01-80967-6

- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 88 pages •
Hoofdstuk 2 en 3 met alle hoorcollegeslides erbij
Boek: Organisatie en Management. Een praktijkgerichte benadering, Van Dam en Marcus, Noordhoff Uitgevers 2012 (zevende druk) 978-90-01-80967-6

Category Management Hoofdstuk: 1,2,3,5,6
Hoofdstukken: 1,2,3,5,6
Category management
 Jan-Willem Grievink, Evelyn van Leur, Christian van Someren
ISBN: 9082232405
- Book
- Summary
- • 16 pages •
Hoofdstukken: 1,2,3,5,6
Category management
 Jan-Willem Grievink, Evelyn van Leur, Christian van Someren
ISBN: 9082232405
Retailmarketing hoofdstukken 2,3,7, 13,14,15
Hoofdstuk, 2,3,7, 13,14,15
Boek: Retailmarketing; Rob van der Kind en Frank Quix, ISBN 978-90-01-807-993 vijfde druk

- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 42 pages •
Hoofdstuk, 2,3,7, 13,14,15
Boek: Retailmarketing; Rob van der Kind en Frank Quix, ISBN 978-90-01-807-993 vijfde druk

Samenvatting retailmarketing van der kind hf. 9.8, 9.9, 15.1 t/m 15.6
Samenvatting onderzoek en analyse
Retailmarketing; Rob van der Kind en Frank Quix, ISBN 978-90-01-807-993 vijfde druk:
Hoofdstuk 9.8, 9.9, 15.1 t/m 15.6

- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 7 pages •
Samenvatting onderzoek en analyse
Retailmarketing; Rob van der Kind en Frank Quix, ISBN 978-90-01-807-993 vijfde druk:
Hoofdstuk 9.8, 9.9, 15.1 t/m 15.6

Samenvatting onderzoek en analyse Marktonderzoek hf. 5,8,16
Samenvatting marktonderzoek
Hoofdstuk 5,8,16
Boek: Verplichte literatuur “marktonderzoek” 8 e druk, Kooiker-Broekhoff en Stumpel, Noordhoff uitgevers, isbn 978-90-01-79699-0
- Book
- Summary
- • 4 pages •
Samenvatting marktonderzoek
Hoofdstuk 5,8,16
Boek: Verplichte literatuur “marktonderzoek” 8 e druk, Kooiker-Broekhoff en Stumpel, Noordhoff uitgevers, isbn 978-90-01-79699-0
Samenvatting een praktijkgerichte benadering hf. 2 en 3 met hoorcollegeslides
Samenvatting hoofdstuk 2 en 3, met afbeeldingen van hoorcolleges erbij
Organisatie en Management. Een praktijkgerichte benadering, Van Dam en Marcus, Noordhoff Uitgevers 2012 (zevende druk) 978-90-01-80967-6
Hoofdstuk 2 en 3 met alle hoorcollegeslides erbij
- Book
- Summary
- • 44 pages •
Samenvatting hoofdstuk 2 en 3, met afbeeldingen van hoorcolleges erbij
Organisatie en Management. Een praktijkgerichte benadering, Van Dam en Marcus, Noordhoff Uitgevers 2012 (zevende druk) 978-90-01-80967-6
Hoofdstuk 2 en 3 met alle hoorcollegeslides erbij
Category Management Hoofdstuk: 1,2,3,5,6
Management en organisatie hoofdstukken, 1,2,3,4,8,9,10
Bad
Translated by GoogleManagement en organisatie hf 5 en 6
Management en organisatie samenvatting Hoofdstuk 2 en 3 met alle hoorcollegeslides erbij
Category Management Hoofdstuk: 1,2,3,5,6