Evamaring
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller Evamaring.
- 20
- 0
- 0
Community
- Followers
- Following
12 Reviews received
20 items
Summary Journalism Studies I including lectures and articles
Summary of the course Journalism Studies I, including lectures and articles.
- Summary
- • 41 pages •
Summary of the course Journalism Studies I, including lectures and articles.
Summary Media Platforms and Industries II
This summary contains the chapters 18 (Global Media), 8 (Film Industry), 14 (Advertising), 9 (Television), 11 (Mobile Industry) and 12 (Gaming).
- Summary
- • 34 pages •
This summary contains the chapters 18 (Global Media), 8 (Film Industry), 14 (Advertising), 9 (Television), 11 (Mobile Industry) and 12 (Gaming).
Samenvatting Media Platforms and Industries Chapter 1, 3, 4, 5, 6, 7 en 10
Samenvatting van het boek Media Now: Understanding Media, Technology and Culture van Lynch et al. Deze samenvatting bevat de hoofdstukken 1, 3, 4, 5, 6, 7 en 10.
- Summary
- • 36 pages •
Samenvatting van het boek Media Now: Understanding Media, Technology and Culture van Lynch et al. Deze samenvatting bevat de hoofdstukken 1, 3, 4, 5, 6, 7 en 10.
Samenvatting gehele boek eventmanagement
Samenvatting van het gehele boek eventmanagement met uitzondering van hoofdstuk 6 projectmanagement.
- Book
- Summary
- • 26 pages •
Samenvatting van het gehele boek eventmanagement met uitzondering van hoofdstuk 6 projectmanagement.
Samenvatting gehele boek Eventmarketing
Samenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 6 (gehele boek) uit het boek eventmarketing.
- Book
- Summary
- • 25 pages •
Samenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 6 (gehele boek) uit het boek eventmarketing.
Strategisch merkenmanagement
Samenvatting van de hoofdstukken 1, 2, 3, 4, 5, 6, 12 en 13
- Book
- Summary
- • 43 pages •
Samenvatting van de hoofdstukken 1, 2, 3, 4, 5, 6, 12 en 13
Hoofdstuk 1 Marketingplanning Rien Hummel
Hoofdstuk 1 van het boek Marketingplanning geschreven door Rien Hummel.
- Summary
- • 12 pages •
Hoofdstuk 1 van het boek Marketingplanning geschreven door Rien Hummel.
Internationale Marketing Svend Hollensen H1 t/m H10
Uitgebreide samenvatting van het boek Internationale Marketing geschreven door Svend Hollendsen. De samenvatting bevat de hoofdstukken 1 t'm 10 : Internationale marketing in bedrijven, De invoering van internationalisering, Internationaliseringstheoriën, Ontwikkeling van het internationale concurrentievermogen, De politieke en economische omgeving, de sociaal-culturele omgeving, de internationale marktselectie, het kiezen van een entreestrategie, exportmethoden, tussenvormen en hiërarchische m...
- Book
- Summary
- • 54 pages •
Uitgebreide samenvatting van het boek Internationale Marketing geschreven door Svend Hollendsen. De samenvatting bevat de hoofdstukken 1 t'm 10 : Internationale marketing in bedrijven, De invoering van internationalisering, Internationaliseringstheoriën, Ontwikkeling van het internationale concurrentievermogen, De politieke en economische omgeving, de sociaal-culturele omgeving, de internationale marktselectie, het kiezen van een entreestrategie, exportmethoden, tussenvormen en hiërarchische m...
Samenvatting Consumentengedrag hoofdstuk 4 t/m 12
Een fantastische samenvatting om zonder een boek aan te schaffen toch je tentamen te kunnen halen!
- Book
- Summary
- • 70 pages •
Een fantastische samenvatting om zonder een boek aan te schaffen toch je tentamen te kunnen halen!
Samenvatting gehele Handboek Direct Marketing 3.0
Het gehele boek in één samenvatting. Je hebt geen duur boek meer nodig om je tentamen te kunnen halen.
- Summary
- • 53 pages •
Het gehele boek in één samenvatting. Je hebt geen duur boek meer nodig om je tentamen te kunnen halen.
Strategisch merkenmanagement
Samenvatting gehele boek Eventmarketing
Internationale Marketing Svend Hollensen H1 t/m H10
Internationale Marketing Svend Hollensen H1 t/m H10
Internationale Marketing Svend Hollensen H1 t/m H10