Samenvattingen van VWO en Creative Business!
Na het VWO afgerond te hebben, ben ik nu bezig met de studie Creative Business op het saxion. Op mijn account staan veel samenvattingen die van toepassing zijn op het VWO, hier heb ik mijn examen mee gehaald en zijn dus van goede kwaliteit! De samenvattingen van Creative Business zijn ook goed te gebruiken om goede cijfers te halen zonder alles zelf door te nemen!
- 72
- 0
- 12
Community
- Followers
- Following
98 Reviews received
84 items
Samenvatting Creatieve Marketingconcepten Verdieping Theorie
Hoorcollege 1 tot en met 5 zijn in deze samenvatting benoemd. Met deze samenvatting heb je dus alle stof voor het tentamen op een beknopte manier bij elkaar. De kennisclips die hoorden bij de wapens van Cialdini zijn ook in samengevat.
- Summary
- • 12 pages •
Hoorcollege 1 tot en met 5 zijn in deze samenvatting benoemd. Met deze samenvatting heb je dus alle stof voor het tentamen op een beknopte manier bij elkaar. De kennisclips die hoorden bij de wapens van Cialdini zijn ook in samengevat.
Business for Creatives Hoorcolleges
Deze samenvatting zijn de aantekeningen van alle hoorcolleges van het vak Business for Creatives, uit het tweede leerjaar van de studie Creative Business. Deze hoorcolleges zijn gegeven door Rob Mekenkamp. Deze samenvatting is dus goed te gebruiken voor het tentamen.
- Summary
- • 16 pages •
Deze samenvatting zijn de aantekeningen van alle hoorcolleges van het vak Business for Creatives, uit het tweede leerjaar van de studie Creative Business. Deze hoorcolleges zijn gegeven door Rob Mekenkamp. Deze samenvatting is dus goed te gebruiken voor het tentamen.
Bedrijfskunde Integraal
Deze samenvatting is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde Integraal (ISBN 8772 Druk: 2 juni 2016). Elk hoofdstuk wordt behandeld, behalve hoofdstuk 10.
- Book
- Summary
- • 47 pages •
Deze samenvatting is een samenvatting van het boek Bedrijfskunde Integraal (ISBN 8772 Druk: 2 juni 2016). Elk hoofdstuk wordt behandeld, behalve hoofdstuk 10.
Bedrijfskunde Integraal - Deel
In deze samenvatting wordt het boek Bedrijfskunde Integraal (ISBN 8772 Druk: 2 juni 2016) behandeld.
Deze samenvatting is goed te gebruiken voor het vak Business for Creatives in leerjaar 2 van Creative Business. In deze samenvatting wordt namelijk hoofdstuk 1, 2, 4, 7 en 8 behandeld.
- Book
- Summary
- • 25 pages •
In deze samenvatting wordt het boek Bedrijfskunde Integraal (ISBN 8772 Druk: 2 juni 2016) behandeld.
Deze samenvatting is goed te gebruiken voor het vak Business for Creatives in leerjaar 2 van Creative Business. In deze samenvatting wordt namelijk hoofdstuk 1, 2, 4, 7 en 8 behandeld.
Marketingcommunicatie hoorcolleges
In deze samenvatting worden alle hoorcolleges van het vak Marketingcommunicatie van de studie Creative Business (Saxion) uit het eerste leerjaar behandelt. Dit is dus goed te gebruiken voor het tentamen hiervan!
- Summary
- • 16 pages •
In deze samenvatting worden alle hoorcolleges van het vak Marketingcommunicatie van de studie Creative Business (Saxion) uit het eerste leerjaar behandelt. Dit is dus goed te gebruiken voor het tentamen hiervan!
Recht&Ethiek Hoorcolleges
In deze samenvatting worden alle hoorcolleges van Recht&Ethiek van de studie Creative Business, jaar 2020 behandelt. Dit is dus goede te gebruiken tijdens het tentamen!
- Summary
- • 8 pages •
In deze samenvatting worden alle hoorcolleges van Recht&Ethiek van de studie Creative Business, jaar 2020 behandelt. Dit is dus goede te gebruiken tijdens het tentamen!
Recht in de creatieve industrie
Deze samenvatting behandelt het boek Recht in de creatieve industrie. Elk hoofdstuk is samengevat, behalve hoofdstuk 10. De samenvatting is goed te gebruiken voor het tentamen van Recht&Ethiek van de studie Creative Business.
- Book
- Summary
- • 14 pages •
Deze samenvatting behandelt het boek Recht in de creatieve industrie. Elk hoofdstuk is samengevat, behalve hoofdstuk 10. De samenvatting is goed te gebruiken voor het tentamen van Recht&Ethiek van de studie Creative Business.
Media-Effecten Hoorcolleges
In deze samenvatting worden alle hoorcolleges van het vak Media-Effecten behandelt. Dit zijn zowel de echte hoorcolleges als de colleges die we op Blackboard moest volgen. Hier staat dus alle gegeven informatie in! Oftewel dit is goed te gebruiken als voorbereiding op het tentamen.
- Summary
- • 13 pages •
In deze samenvatting worden alle hoorcolleges van het vak Media-Effecten behandelt. Dit zijn zowel de echte hoorcolleges als de colleges die we op Blackboard moest volgen. Hier staat dus alle gegeven informatie in! Oftewel dit is goed te gebruiken als voorbereiding op het tentamen.
Inleiding Marketing
Deze bundel bestaat uit twee samenvattingen: een van de hoorcolleges en een van het boek Inleiding tot de Marketing. Hierin staat dus alle informatie die je nodig hebt voor het tentamen!
- Package deal
- • 2 items •
- Inleiding Marketing Hoorcolleges • Summary
- Inleiding tot de Marketing • Summary
Deze bundel bestaat uit twee samenvattingen: een van de hoorcolleges en een van het boek Inleiding tot de Marketing. Hierin staat dus alle informatie die je nodig hebt voor het tentamen!
Inleiding tot de Marketing
Deze samenvatting gaat over het boek Inleiding tot de Marketing (ISBN 7096 Druk: 4). Hierin worden alle hoofdstukken die we voor het vak Inleiding Marketing van de studie Creative Business moeten leren, behandeld. Dit is dus goed te gebruiken als voorbereiding voor het tentamen!
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 17 pages •
Deze samenvatting gaat over het boek Inleiding tot de Marketing (ISBN 7096 Druk: 4). Hierin worden alle hoofdstukken die we voor het vak Inleiding Marketing van de studie Creative Business moeten leren, behandeld. Dit is dus goed te gebruiken als voorbereiding voor het tentamen!
Theorie Examen Rijbewijs B
Good summary but lots of spelling errors
Translated by GoogleKunstgeschiedenis Stromingen
Great summary! Happy with it!
Translated by GoogleScheikunde hoofdstuk 3 Chemie in het groot
Kunstgeschiedenis Syllabus Examen 2019
Kunstgeschiedenis Syllabus Examen 2019