Isabeltimmermans
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller IsabelTimmermans.
- 6
- 0
- 0
Community
- Followers
- Following
1 Reviews received
6 items
Samenvatting boek Marketingcommunicatie strategie
Samenvatting boek Marketingcommunicatie strategie - Ko Floor, Fred van Raaij, Margot Bouwman. 
Samengevatte hoofdstukken:
1.3.1: soorten producten
1.5.5: push- en pull strategie
2.4: definities marketingcomm, reclame, propaganda, public relations, promoties
4.7: saillantie
7.1: segmenteren
9.1: relevantie/dominantie
9.2, 9.3
10.6: mediatypen

- Book
- Summary
- • 18 pages •
Samenvatting boek Marketingcommunicatie strategie - Ko Floor, Fred van Raaij, Margot Bouwman. 
Samengevatte hoofdstukken:
1.3.1: soorten producten
1.5.5: push- en pull strategie
2.4: definities marketingcomm, reclame, propaganda, public relations, promoties
4.7: saillantie
7.1: segmenteren
9.1: relevantie/dominantie
9.2, 9.3
10.6: mediatypen

Samenvatting boek Designmanagement in essentie
Samenvatting boek Designmanagement in essentie - Patrick van Thiel & Will Michels
- Book
- Summary
- • 10 pages •
Samenvatting boek Designmanagement in essentie - Patrick van Thiel & Will Michels
Samenvatting boek Psychologie de essentie
Samenvatting van het boek Psychologie de essentie - Philip G. Zimbardo Robert L. Johnson. Hoofdstukken 1, 3, 6.1, 6.2, 8, 9, 10.1, 10.2, 11.2 
Onderwerpen:
-De 6 perspectieven
-Leren: klassieke conditionering en oprentte conditionering
-Persoonlijkheid 
-Motivatie en emotie 
-Gedragsbeïnvloeding
-Sociale psychologie
- Book
- Summary
- • 31 pages •
Samenvatting van het boek Psychologie de essentie - Philip G. Zimbardo Robert L. Johnson. Hoofdstukken 1, 3, 6.1, 6.2, 8, 9, 10.1, 10.2, 11.2 
Onderwerpen:
-De 6 perspectieven
-Leren: klassieke conditionering en oprentte conditionering
-Persoonlijkheid 
-Motivatie en emotie 
-Gedragsbeïnvloeding
-Sociale psychologie
Samenvatting boek Inleiding organisatiekunde
Boek Inleiding organisatiekunde - Loek ten Berge, Marco Oteman.
Samenvatting van de hoodstukken: 1,2,3,7,8,9.
In totaal 22 bladzijden. Onderwerpen:
-Historisch perspectief van organisatiekunde
-7S model met onderwerpen uitgeschreven: strategy, structure, style, shared values
-Trends en ontwikkelingen organisatiekunde

- Book
- Summary
- • 22 pages •
Boek Inleiding organisatiekunde - Loek ten Berge, Marco Oteman.
Samenvatting van de hoodstukken: 1,2,3,7,8,9.
In totaal 22 bladzijden. Onderwerpen:
-Historisch perspectief van organisatiekunde
-7S model met onderwerpen uitgeschreven: strategy, structure, style, shared values
-Trends en ontwikkelingen organisatiekunde

Samenvatting basisboek interne communicatie
Samenvatting van het boek: Basisboek interne communicatie - Erik Reijnders. Dit boek gaat over de basis van de interne communicatie. Deze samenvatting gaat over de hoofdstukken 2 t/m 8. 
Onderwerpen die aan bod komen zijn:
-Communicatie in organisaties
-Twee visies op interne communicatie (actievisie en interactievisie)
-Reputatie en internal branding 
-Rol interne communicatie bij organisatieverandering
-Digitale interne communicatie
- Book
- Summary
- • 25 pages •
Samenvatting van het boek: Basisboek interne communicatie - Erik Reijnders. Dit boek gaat over de basis van de interne communicatie. Deze samenvatting gaat over de hoofdstukken 2 t/m 8. 
Onderwerpen die aan bod komen zijn:
-Communicatie in organisaties
-Twee visies op interne communicatie (actievisie en interactievisie)
-Reputatie en internal branding 
-Rol interne communicatie bij organisatieverandering
-Digitale interne communicatie
Ethiek (Gevolgenethiek, plichtethiek, deugdethiek)
Samenvatting van de literatuur en aantekeningen van colleges. Stof gaat over moraal, deugden, plichtethiek, gevolgenethiek en deugdethiek.
- Summary
- • 24 pages •
Samenvatting van de literatuur en aantekeningen van colleges. Stof gaat over moraal, deugden, plichtethiek, gevolgenethiek en deugdethiek.
Samenvatting boek Psychologie de essentie