Jbstuv
In juni 2015 afgestuurd aan de NHL Hogeschool voor de opleiding Communicatie, ook in bezit van VWO diploma.
Mijn samenvattingen zijn kernachtig (10-20% van de stof), scherp geprijsd (gratis-3,99 euro), duidelijk en altijd volgens een vaste structuur. Ik hoop dat jullie veel aan mijn samenvattingen zullen hebben!
- 19
- 2
- 1
Community
- Followers
- Following
21 Reviews received
20 items
Samenvatting Mediapsychologie 4e druk - Peters, Heuvelman en Fennis (gehele boek)
Beknopte samenvatting van het boek Mediapsychologie (4e druk) voor het hbo-programma Mediapsychologie en -sociologie van de LOI.
- Summary
- • 25 pages •
Beknopte samenvatting van het boek Mediapsychologie (4e druk) voor het hbo-programma Mediapsychologie en -sociologie van de LOI.
Samenvatting Klein Vaarbewijs I in 14 pagina's
Samenvatting Klein Vaarbewijs I met antwoorden op de leervragen uit de hoofdstukken 1 t/m 11. De 14 pagina's geven een beknopte weergave van de stof.
- Summary
- • 14 pages •
Samenvatting Klein Vaarbewijs I met antwoorden op de leervragen uit de hoofdstukken 1 t/m 11. De 14 pagina's geven een beknopte weergave van de stof.
Samenvatting Grondslagen van de marketing
Samenvatting van de meeste hoofdstukken uit het boek 'Grondslagen van de marketing' van Verhage.
- Summary
- • 33 pages •
Samenvatting van de meeste hoofdstukken uit het boek 'Grondslagen van de marketing' van Verhage.
Bundel Marketingcommunicatie & Consumentengedrag
Een grote bundel van de (door velen gehate) tentamens van Marketingcommunicatie & Consumentengedrag. De bundel bevat een samenvatting van Marketingcommunicatiestrategie H1 t/m H9 en H22 en een samenvatting van Consumentengedrag H1 t/m H13
- Package deal
- • 2 items •
Een grote bundel van de (door velen gehate) tentamens van Marketingcommunicatie & Consumentengedrag. De bundel bevat een samenvatting van Marketingcommunicatiestrategie H1 t/m H9 en H22 en een samenvatting van Consumentengedrag H1 t/m H13
Samenvatting Basisboek Social Media H1 t/m 4, 9
Samenvatting van de hoofdstukken 1 en 2 (stof Interactieve media) en 3, 4 en 9 (stof Webtrends 1). Samenvatting bevat afbeeldingen en verwijzingen naar het boek.
- Book
- Summary
- • 21 pages •
Samenvatting van de hoofdstukken 1 en 2 (stof Interactieve media) en 3, 4 en 9 (stof Webtrends 1). Samenvatting bevat afbeeldingen en verwijzingen naar het boek.
Samenvatting Basisboek Social Media H1 & 2
Samenvatting van de eerste twee hoofdstukken. Met afbeeldingen en verwijzingen naar het boek.
- Book
- Summary
- • 9 pages •
Samenvatting van de eerste twee hoofdstukken. Met afbeeldingen en verwijzingen naar het boek.
Samenvatting Marketingcommunicatiestrategie H1 t/m 6 & Consumentengedrag H1 t/m 13
Samenvatting voor de toets Marketingcommunicatie & Consumentengedrag. Korte (circa 10-15% van de stof) en duidelijke samenvatting met de belangrijkste begrippen en modellen.
- Summary
- • 62 pages •
Samenvatting voor de toets Marketingcommunicatie & Consumentengedrag. Korte (circa 10-15% van de stof) en duidelijke samenvatting met de belangrijkste begrippen en modellen.
Samenvatting Designmanagement in essentie H1 t/m 5
Handige samenvatting van de eerste vijf hoofdstukken. Betrekkelijk kort, maar krachtig: de belangrijkste punten staan in deze samenvatting.
- Book
- Summary
- • 14 pages •
Handige samenvatting van de eerste vijf hoofdstukken. Betrekkelijk kort, maar krachtig: de belangrijkste punten staan in deze samenvatting.
Samenvatting Basisboek Interne Communicatie H1 t/m 8
Samenvatting van de belangrijkste hoofdstukken (H1 t/m 8) voor de toets. De hoofdstukken zijn tot de kern teruggebracht en zijn erg handig bij het leren. Samenvatting bevat tevens enkele illustraties.
- Book
- Summary
- • 20 pages •
Samenvatting van de belangrijkste hoofdstukken (H1 t/m 8) voor de toets. De hoofdstukken zijn tot de kern teruggebracht en zijn erg handig bij het leren. Samenvatting bevat tevens enkele illustraties.
Samenvatting Kunst begrijpen collegedictaten
Samenvatting van het grootste deel van het boek 'Kunst begrijpen'. Samenvatting is aangevuld met collegedictaten en gaat over o.a. over de Klassieke Oudheid & Renaissance, Barok & Rococo, Romantiek, Realisme & Postimpressionisme, Bauhaus, Futurisme en Constructivisme, Primitivisme, Kubisme en Dadaïsme en Postmodernisme. Met veel beeldmateriaal.
- Book
- Summary
- • 20 pages •
Samenvatting van het grootste deel van het boek 'Kunst begrijpen'. Samenvatting is aangevuld met collegedictaten en gaat over o.a. over de Klassieke Oudheid & Renaissance, Barok & Rococo, Romantiek, Realisme & Postimpressionisme, Bauhaus, Futurisme en Constructivisme, Primitivisme, Kubisme en Dadaïsme en Postmodernisme. Met veel beeldmateriaal.
Samenvatting Basisboek Interne Communicatie H1 t/m 8
Samenvatting Basisboek Interne Communicatie H1 t/m 8
Samenvatting Basisboek Interne Communicatie H1 t/m 8
Samenvatting Marketingcommunicatiestrategie H1 t/m 6 & Consumentengedrag H1 t/m 13
Samenvatting Consumentengedrag H1 tm 13