Jerzius
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller Jerzius.
- 2
- 0
- 0
Community
- Followers
- Following
1 Reviews received
2 items
Business marketing - Hoofdstuk 5 Planning en Strategie
Een samenvatting van Hoofdstuk 5 Planning en Strategie van het boek Business Marketing van Gelderman & van der Hart. Hierin wordt behandeld:
- Waarom planning
- Niveau van planning
- Marktingplanningscyclus
- Bedrijfstakanalyse
- SWOT-analyse
- Vijfkrachtenmodel Porter
- Generieke strategieën
- Waardestrategieën
- Issues op Concernniveau
- Issues op organisatie-/SBU-niveau
- Marketingplanning op product(groep)niveau
- Marketingstrategie
- Marktsegmentatie
- Implementatie
- Book
- Summary
- • 18 pages •
Een samenvatting van Hoofdstuk 5 Planning en Strategie van het boek Business Marketing van Gelderman & van der Hart. Hierin wordt behandeld:
- Waarom planning
- Niveau van planning
- Marktingplanningscyclus
- Bedrijfstakanalyse
- SWOT-analyse
- Vijfkrachtenmodel Porter
- Generieke strategieën
- Waardestrategieën
- Issues op Concernniveau
- Issues op organisatie-/SBU-niveau
- Marketingplanning op product(groep)niveau
- Marketingstrategie
- Marktsegmentatie
- Implementatie
Samenvatting Business Marketing - Deel 1Marketing en marktinformatie - Hoofdstuk 1 Verkenning van het vakgebied
Samenvatting van het boek Business Marketing, Deel 1 Marketing en marktinformatie, Hoofdstuk 1 Verkenning van het vakgebied. Onderdelen bevatten:

1.1 Definitie en plaatsbepaling
1.2 Verschillen met consumentenmarketing
1.3 Ontwikkeling van een vakgebied
1.4 Afnemers
1.5 Producten
1.6 Afgeleide vraag

Samenvatting bevat de leerdoelen:
•	Paragraaf 1.1 Verkenning van het vakgebied business marketing.
o	Werken vanuit een definitie van marketing naar een afbakening van het vakgebied business marke...
- Book
- Summary
- • 10 pages •
Samenvatting van het boek Business Marketing, Deel 1 Marketing en marktinformatie, Hoofdstuk 1 Verkenning van het vakgebied. Onderdelen bevatten:

1.1 Definitie en plaatsbepaling
1.2 Verschillen met consumentenmarketing
1.3 Ontwikkeling van een vakgebied
1.4 Afnemers
1.5 Producten
1.6 Afgeleide vraag

Samenvatting bevat de leerdoelen:
•	Paragraaf 1.1 Verkenning van het vakgebied business marketing.
o	Werken vanuit een definitie van marketing naar een afbakening van het vakgebied business marke...
Business marketing - Hoofdstuk 5 Planning en Strategie