Lieve23
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller Lieve23.
- 9
- 0
- 0
Community
- Followers
- Following
8 Reviews received
9 items
Communicatiestrategie
Een samenvatting van alle hoofdstukken uit het boek "Communicatiestrategie" van Wil Michels. De 4e druk.
- Book
- Summary
- • 21 pages •
Een samenvatting van alle hoofdstukken uit het boek "Communicatiestrategie" van Wil Michels. De 4e druk.
Consumentengedrag, mediapsychologie
Een samenvatting van het boek consumentengedrag. Geschreven door Jeske Nederstigt & Theo Poiesz. Het is de 6e druk van het boek. 

De hoofdstukken 6 tm 12, 17 en gedeeltelijk 2 zijn erin samengevat. Succes en groetjessss.
- Book
- Summary
- • 40 pages •
Een samenvatting van het boek consumentengedrag. Geschreven door Jeske Nederstigt & Theo Poiesz. Het is de 6e druk van het boek. 

De hoofdstukken 6 tm 12, 17 en gedeeltelijk 2 zijn erin samengevat. Succes en groetjessss.
Samenvatting boek media
Een samenvatting van het boek: Media. Voor het vak Medialandschap. Het boek is van: Rob Leurs, Vincent Crone, Marleen Boer etc. Het is de 1e druk van het boek, succes groetjessssss
- Book
- Summary
- • 11 pages •
Een samenvatting van het boek: Media. Voor het vak Medialandschap. Het boek is van: Rob Leurs, Vincent Crone, Marleen Boer etc. Het is de 1e druk van het boek, succes groetjessssss
Accounting and Finance: An Introduction
Summary Accounting and Finance: An Introduction. Chapter 1, 2, 3, 4 and 6
- Book
- Summary
- • 19 pages •
Summary Accounting and Finance: An Introduction. Chapter 1, 2, 3, 4 and 6
Project management book chapter 1,3,4 and all lectures
Summary book Project Management, year 1. Chapter 1, 3 and 4 all lectures
- Summary
- • 19 pages •
Summary book Project Management, year 1. Chapter 1, 3 and 4 all lectures
Foundations of Marketing
Summary book: Foundations of marketing - John Fahy & David Jobber.
Chapter 1 till 12 summary of the book marketing.com
- Summary
- • 69 pages •
Summary book: Foundations of marketing - John Fahy & David Jobber.
Chapter 1 till 12 summary of the book marketing.com
Imagineering level 2 VTM 010
Summary of the Imagineering level 2 Reader, written by F. Ouwen.

POD reader/ Versie September 2015/ VTM010
PRO 00039402
- Summary
- • 12 pages •
Summary of the Imagineering level 2 Reader, written by F. Ouwen.

POD reader/ Versie September 2015/ VTM010
PRO 00039402
Lectures Imagineering year 2 chapter 9 'Events as a strategic marketing tool'
All lectures of Imagineering (year 2) summary of chapter 9 (book: Events as a strategic marketing tool, written by D. Gerritsen, R. van Olderen)
- Summary
- • 29 pages •
All lectures of Imagineering (year 2) summary of chapter 9 (book: Events as a strategic marketing tool, written by D. Gerritsen, R. van Olderen)
Leisure book and lectures summary
- Summary
- • 31 pages •
Communicatiestrategie
Communicatiestrategie
Imagineering level 2 VTM 010
Communicatiestrategie
Samenvatting boek media