Lisettetolsmaa
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller Lisettetolsmaa.
- 9
- 0
- 0
Community
- Followers
- Following
11 Reviews received
9 items
Omnichannel hoofdstuk 7, 10 en 11
Goede samenvatting van omnichannel (in retail)! Alle drie hoofdstukken (7,10,11) zijn volledig uitgewerkt. Makkelijk en handig om te leren voor het tentamen!

- Book
- Summary
- • 29 pages •
Goede samenvatting van omnichannel (in retail)! Alle drie hoofdstukken (7,10,11) zijn volledig uitgewerkt. Makkelijk en handig om te leren voor het tentamen!

Consumentengedrag de basis, Hoofdstuk 14 (Producten en consumentengedrag)
Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 14 van dit boek, geschreven door Weber. Helpt je om jezelf goed voor te bereiden op een komend tentamen die je moet maken. Alles staat in deze samenvatting verwerkt want aanbod komt in Hoofdstuk 14.
- Book
- Summary
- • 9 pages •
Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 14 van dit boek, geschreven door Weber. Helpt je om jezelf goed voor te bereiden op een komend tentamen die je moet maken. Alles staat in deze samenvatting verwerkt want aanbod komt in Hoofdstuk 14.
Retailmarketing - Quix (Hoofdstukken 12,13,14,16,19,20)
Volledige samenvatting van het Boek Retailermarketing van Frank Quix. De samenvatting bevat de hoofdstukken 12,13,14,16,19 en 20. Dit gaat over de onderwerpen; transactiewaarde/omzet, assortiment, presentatie, personeel, en assortimentanalyses. 6e druk. Een hele duidelijk overzichtelijk samenvatting, wat gemakkelijk leert!
- Book
- Summary
- • 59 pages •
Volledige samenvatting van het Boek Retailermarketing van Frank Quix. De samenvatting bevat de hoofdstukken 12,13,14,16,19 en 20. Dit gaat over de onderwerpen; transactiewaarde/omzet, assortiment, presentatie, personeel, en assortimentanalyses. 6e druk. Een hele duidelijk overzichtelijk samenvatting, wat gemakkelijk leert!
Kenmerkende aspecten geschiedenis (per tijdvak)
Uitgebreide kenmerkende aspecten lijst van alle tijdvakken. Ook per kenmerkend aspect een korte toelichting. Erg handig voor tentamens en examens!
- Summary
- • 9 pages •
Uitgebreide kenmerkende aspecten lijst van alle tijdvakken. Ook per kenmerkend aspect een korte toelichting. Erg handig voor tentamens en examens!
Historisch context (examen) geschiedenis
Erg belangrijke samenvatting voor het examen geschiedenis! 65% van het geschiedenis examen in havo 5 gaat over dit boekje. Uitgebreide samenvatting. Alles staat erin en erg duidelijk. Makkelijk om te leren en gegarandeerd een goed cijfer. Ook de bijbehorende paarse vlakken in deze samenvatting staan erin. Aanrader!
- Summary
- • 21 pages •
Erg belangrijke samenvatting voor het examen geschiedenis! 65% van het geschiedenis examen in havo 5 gaat over dit boekje. Uitgebreide samenvatting. Alles staat erin en erg duidelijk. Makkelijk om te leren en gegarandeerd een goed cijfer. Ook de bijbehorende paarse vlakken in deze samenvatting staan erin. Aanrader!
De Shopper hoofdstuk 4
Een goed uitgebreide samenvatting over hoofdstuk 4. Dit hoofdstuk gaat over de Shopper. Hierin komen de pre-shopping, to-shopping, shopping en post-shopping fases aanbod. Daarnaast ook alles wat je nodig hebt te weten over consumentengedrag en hoe de consument shopt.
- Book
- Summary
- • 11 pages •
Een goed uitgebreide samenvatting over hoofdstuk 4. Dit hoofdstuk gaat over de Shopper. Hierin komen de pre-shopping, to-shopping, shopping en post-shopping fases aanbod. Daarnaast ook alles wat je nodig hebt te weten over consumentengedrag en hoe de consument shopt.
Retailmarketing hoofdstuk 1 (t/m 1.5) /4 /5 /10 /11(t.m 1.6) en 11.10
Volledige samenvatting van Retailmarketing. Duidelijk en overzichtelijk waardoor het gemakkelijk te leren is. Hoofdstuk 1 tot en met 1.5, hoofdstuk 4, 5 en 10 helemaal en hoofdstuk 11 tot en met 1.6 en 11.10 (Groot deel van het boek).
- Book
- Summary
- • 38 pages •
Volledige samenvatting van Retailmarketing. Duidelijk en overzichtelijk waardoor het gemakkelijk te leren is. Hoofdstuk 1 tot en met 1.5, hoofdstuk 4, 5 en 10 helemaal en hoofdstuk 11 tot en met 1.6 en 11.10 (Groot deel van het boek).
Modellen 22/23/24/34/70/71/80/108/111 en afbeeldingen
Overzichtelijke en duidelijke samenvatting! Ook de afbeeldingen erbij verduidelijken de theorie. Met deze samenvatting zijn de modellen 22/23/24/34/70/71/80/108/111 gemakkelijk om te leren.
- Book
- Summary
- • 21 pages •
Overzichtelijke en duidelijke samenvatting! Ook de afbeeldingen erbij verduidelijken de theorie. Met deze samenvatting zijn de modellen 22/23/24/34/70/71/80/108/111 gemakkelijk om te leren.
Hoofdstuk 2 en Hoofdstuk 4
Een volledige samenvatting over hoofdstuk 2 en hoofdstuk 4 van het boek Organisaties in transitie van Eric Leltz. Getailleerd en zo goed mogelijk samengevat wat je helpt om dit snel en gemakkelijk te leren!
- Book
- Summary
- • 20 pages •
Een volledige samenvatting over hoofdstuk 2 en hoofdstuk 4 van het boek Organisaties in transitie van Eric Leltz. Getailleerd en zo goed mogelijk samengevat wat je helpt om dit snel en gemakkelijk te leren!
Consumentengedrag de basis, Hoofdstuk 14 (Producten en consumentengedrag)
Hoofdstuk 2 en Hoofdstuk 4
De Shopper hoofdstuk 4
Hoofdstuk 2 en Hoofdstuk 4
Omnichannel hoofdstuk 7, 10 en 11
Not complete
Translated by Google