Loespabo
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller LoesPabo.
- 10
- 0
- 0
Community
- Followers
- Following
65 Reviews received
10 items
Dyslectische kinderen leren lezen - A. Smits & T. Braams
Hierbij de samenvatting van het boek 'Dyslectische kinderen leren lezen' van Anneke Smits en Tom Braams. Het hele hoofdstuk is samengevat en de alle belangrijke begrippen zijn er in vermeld. Een goede voorbereiding voor de toets van de minor dyslexie signalering en begeleiding.
- Book
- Summary
- • 15 pages •
Hierbij de samenvatting van het boek 'Dyslectische kinderen leren lezen' van Anneke Smits en Tom Braams. Het hele hoofdstuk is samengevat en de alle belangrijke begrippen zijn er in vermeld. Een goede voorbereiding voor de toets van de minor dyslexie signalering en begeleiding.
Kindertaal in beeld
Een samenvatting van het gehele boek kindertaal in beeld. Hoofdstuk 1 t/m 28.
- Book
- Summary
- • 6 pages •
Een samenvatting van het gehele boek kindertaal in beeld. Hoofdstuk 1 t/m 28.
sv Rekenen: een hele opgave (deel 1)
Hierbij de samenvatting van Rekenen: een hele opgave. 
Het hele boek van Joep van Vugt en Anneke Wösten is samengevat (H1 t/m5)
- Book
- Summary
- • 12 pages •
Hierbij de samenvatting van Rekenen: een hele opgave. 
Het hele boek van Joep van Vugt en Anneke Wösten is samengevat (H1 t/m5)
Passend onderwijs basis (8 artikelen) Onderwijskunde periode: C1
Samenvatting van de artikelen die je moet kennen voor de toets onderwijskunde passend onderwijs basis C1. (SAXION 3e jaar).
Artikelen: 
1. opbrengstgericht werken
2. passend onderwijs ontwerpen
3. werken met groepsplannen
4. de weg naar passend onderwijs
5. (pedagogisch) handelen bij passend onderwijs
6. didactisch handelen bij passend onderwijs 
7. pedagogisch klimaat als basis
8. interne begeleiding
- Summary
- • 17 pages •
Samenvatting van de artikelen die je moet kennen voor de toets onderwijskunde passend onderwijs basis C1. (SAXION 3e jaar).
Artikelen: 
1. opbrengstgericht werken
2. passend onderwijs ontwerpen
3. werken met groepsplannen
4. de weg naar passend onderwijs
5. (pedagogisch) handelen bij passend onderwijs
6. didactisch handelen bij passend onderwijs 
7. pedagogisch klimaat als basis
8. interne begeleiding
VERHOUDINGEN, PROCENTEN, BREUKEN EN KOMMAGETALLEN
Bij deze de samenvatting van het boek verhoudingen, procenten, breuken en kommagetallen. Het hele boek is samengevat, op hoofdstuk 7 na. Deze heb ik niet helemaal gedaan, omdat dit veel 'logische' onderwerpen zijn. Succes!
- Book
- Summary
- • 14 pages •
Bij deze de samenvatting van het boek verhoudingen, procenten, breuken en kommagetallen. Het hele boek is samengevat, op hoofdstuk 7 na. Deze heb ik niet helemaal gedaan, omdat dit veel 'logische' onderwerpen zijn. Succes!
Ontwikkeling door onderzoek
Bij deze bied ik een deel van de samenvatting van het boek ontwikkeling door onderzoek aan. Deel B van het boek is samengevat, dat is de toetsstof. (h4 t/m h7)
- Book
- Summary
- • 9 pages •
Bij deze bied ik een deel van de samenvatting van het boek ontwikkeling door onderzoek aan. Deel B van het boek is samengevat, dat is de toetsstof. (h4 t/m h7)
Werken in het basisonderwijs
Bij deze bied ik de samenvatting van het boek werken in het basisonderwijs aan. Het hele boek is samengevat en de samenvatting is erg duidelijk. Het helpt je goed bij het leren van de toets.
- Book
- Summary
- • 15 pages •
Bij deze bied ik de samenvatting van het boek werken in het basisonderwijs aan. Het hele boek is samengevat en de samenvatting is erg duidelijk. Het helpt je goed bij het leren van de toets.
Ontwikkelingspsychologie
Bij deze bied ik de samenvatting van ontwikkelingspsychologie aan. Het is een erg goede samenvatting waar ik veel positieve reacties op heb gekregen. Hoofdstuk 3 en hoofdstuk 5 zijn niet samengevat, i.v.m. het niet hoeven leren voor de toets.
- Book
- Summary
- • 8 pages •
Bij deze bied ik de samenvatting van ontwikkelingspsychologie aan. Het is een erg goede samenvatting waar ik veel positieve reacties op heb gekregen. Hoofdstuk 3 en hoofdstuk 5 zijn niet samengevat, i.v.m. het niet hoeven leren voor de toets.
pedagogisch didactisch begeleiden h5 t/m h10
Bij deze bied ik een samenvatting aan van het boek pedagogisch didactisch begeleiden. Ik heb hoofdstuk 5 t/m 10 samengevat. Het is een erg goede samenvatting waar ik tot nu toe veel positieve reacties op gekregen heb van medestudenten.
- Book
- Summary
- • 19 pages •
Bij deze bied ik een samenvatting aan van het boek pedagogisch didactisch begeleiden. Ik heb hoofdstuk 5 t/m 10 samengevat. Het is een erg goede samenvatting waar ik tot nu toe veel positieve reacties op gekregen heb van medestudenten.
Rekenen met hele getallen op de basisschool
Bij deze bied ik de samenvatting van het boek rekenen met hele getallen aan. Het is een erg goede samenvatting waar je de toets gemakkelijk mee kan halen. (h1 t/m h8)
- Book
- Summary
- • 13 pages •
Bij deze bied ik de samenvatting van het boek rekenen met hele getallen aan. Het is een erg goede samenvatting waar je de toets gemakkelijk mee kan halen. (h1 t/m h8)
Dyslectische kinderen leren lezen - A. Smits & T. Braams
Dyslectische kinderen leren lezen - A. Smits & T. Braams
VERHOUDINGEN, PROCENTEN, BREUKEN EN KOMMAGETALLEN
follow the book perfectly. If you know this summary you will get an adequate
Translated by GoogleDyslectische kinderen leren lezen - A. Smits & T. Braams
VERHOUDINGEN, PROCENTEN, BREUKEN EN KOMMAGETALLEN