Rspeyer
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller RSpeyer.
- 10
- 0
- 0
Community
- Followers
- Following
15 Reviews received
10 items
Marketing Communication - PART D Understanding & Knowledge
Recap of all articles that should be learned for the understanding and knowledge assignment part D for the course Marketing Communication (Master Persuasive Communication). The recap contains the following articles:

Muntinga, D. G., Moorman, M., & Smit, E. G. (2011). Introducing COBRAs: Exploring motivations for brand-related social media use. International Journal of Advertising, 30(1), 13-46.

Voorveld, H. A.M, van Noort, G., Muntinga, D. G., & Bronner, F. (2018). Engagement with social media...
- Summary
- • 16 pages •
Recap of all articles that should be learned for the understanding and knowledge assignment part D for the course Marketing Communication (Master Persuasive Communication). The recap contains the following articles:

Muntinga, D. G., Moorman, M., & Smit, E. G. (2011). Introducing COBRAs: Exploring motivations for brand-related social media use. International Journal of Advertising, 30(1), 13-46.

Voorveld, H. A.M, van Noort, G., Muntinga, D. G., & Bronner, F. (2018). Engagement with social media...
Marketing Communication - PART B Understanding & Knowledge
Recap of all articles and chapters of the book that should be learned for the understanding and knowledge assignment part B for the course Marketing Communication (Master Persuasive Communication). The recap contains the following articles:

Belch, G. E., & Belch M. A. (2015). Chapter 4: Perspectives on consumer behaviour, pp 108-138.

Tversky, A., & Kahneman, D. (1981). The framing of decisions and the psychology of choice. Science, 211(4481), 453-458.

Wang, C.-L., Siu, N. Y. M., & Hui, A. S. ...
- Book
- Summary
- • 13 pages •
Recap of all articles and chapters of the book that should be learned for the understanding and knowledge assignment part B for the course Marketing Communication (Master Persuasive Communication). The recap contains the following articles:

Belch, G. E., & Belch M. A. (2015). Chapter 4: Perspectives on consumer behaviour, pp 108-138.

Tversky, A., & Kahneman, D. (1981). The framing of decisions and the psychology of choice. Science, 211(4481), 453-458.

Wang, C.-L., Siu, N. Y. M., & Hui, A. S. ...
Health Communication - PART C Understanding & Knowledge
Samenvatting van alle artikelen die geleerd moeten worden voor het understanding & knowledge assignment part C voor het vak Health Communication (Master Persuasive Communication). De samenvatting bevat de volgende artikelen:

Graaf, A. D., Sanders, J., & Hoeken, H. (2016). Characteristics of narrative interventions and health effects: a review of the content, form, and context of narratives in health-related narrative persuasion research. Review of Communication Research, 4, 88-131

Moyer-Gusé,...
- Summary
- • 20 pages •
Samenvatting van alle artikelen die geleerd moeten worden voor het understanding & knowledge assignment part C voor het vak Health Communication (Master Persuasive Communication). De samenvatting bevat de volgende artikelen:

Graaf, A. D., Sanders, J., & Hoeken, H. (2016). Characteristics of narrative interventions and health effects: a review of the content, form, and context of narratives in health-related narrative persuasion research. Review of Communication Research, 4, 88-131

Moyer-Gusé,...
Health Communication - PART A Understanding & Knowledge
Samenvatting van alle artikelen die geleerd moeten worden voor het understanding & knowledge assignment part A voor het vak Health Communication (Master Persuasive Communication). De samenvatting bevat de volgende artikelen:

Witte, K., & Allen, M. (2000). A meta-analysis of fear appeals: Implications for effective public health campaigns. Health Education & Behaviour, 27(5), 591-615 [ONLY READ PAGES 591-595]

Tannenbaum, M. B., Hepler, J., Zimmerman, R., Saul, L., Jacobs, S., Wilson, K., & Alba...
- Summary
- • 20 pages •
Samenvatting van alle artikelen die geleerd moeten worden voor het understanding & knowledge assignment part A voor het vak Health Communication (Master Persuasive Communication). De samenvatting bevat de volgende artikelen:

Witte, K., & Allen, M. (2000). A meta-analysis of fear appeals: Implications for effective public health campaigns. Health Education & Behaviour, 27(5), 591-615 [ONLY READ PAGES 591-595]

Tannenbaum, M. B., Hepler, J., Zimmerman, R., Saul, L., Jacobs, S., Wilson, K., & Alba...
Nederlandse samenvatting boek Plugged In
Een uitgebreide Nederlandse samenvatting van alle hoofdstukken die geleerd dienen te worden voor het topic Always Connected. Het gaat om H1,H2,H3,H4,H5,H6,H7,H10,H11,H12,H13,H14.
- Summary
- • 23 pages •
Een uitgebreide Nederlandse samenvatting van alle hoofdstukken die geleerd dienen te worden voor het topic Always Connected. Het gaat om H1,H2,H3,H4,H5,H6,H7,H10,H11,H12,H13,H14.
Organisaties in de Media- Hoorcollege 1 t/m 7 (inclusief responsie) aantekeningen
Aantekeningen hoorcolleges 1 t/m 7, waarvan hoorcollege 7 een responsiecollege betreft.
- Summary
- • 29 pages •
Aantekeningen hoorcolleges 1 t/m 7, waarvan hoorcollege 7 een responsiecollege betreft.
Hoorcolleges OP 2 Inhoudsanalyse
aantekeningen hoorcollege 1 tot en met 3
- Other
- • 14 pages •
aantekeningen hoorcollege 1 tot en met 3
Presentatie paradigma's binnen de communnicatiewetenschap
- Presentation
- • 7 pages •
Literatuurvragen Corporate Communicatie
antwoorden op alle literatuurvragen voor het vak Corporate Communicatie
- Other
- • 11 pages •
antwoorden op alle literatuurvragen voor het vak Corporate Communicatie
Samenvatting boek 'Communicatiekaart van Nederland' (inclusief literatuur en hoorcollegestof)
- Summary
- • 13 pages •
Nederlandse samenvatting boek Plugged In
Marketing Communication - PART B Understanding & Knowledge
Marketing Communication - PART D Understanding & Knowledge
Nederlandse samenvatting boek Plugged In
Marketing Communication - PART D Understanding & Knowledge