Sandraaha
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller SandraAha.
- 11
- 0
- 2
Community
- Followers
- Following
7 Reviews received
13 items
Afstudeerportfolio: Competentiedossier communicatie-professional
Dit rapport maakt onderdeel uit van het afstuderen voor bachelor of communications. Het omvat zes beroepsproducten die in de laatste twee jaar van de opleiding zijn gemaakt. 

Bij ieder beroepsproduct (bewijs) is het volgende uitgewerkt:
- aanpak en beoordeling opdracht;
- betekenis beroepsproduct voor de organisatie;
- reflectie op de soft skills;
- toelichting bewijs van startbekwaamheid.

In de bijlagen zijn alle gemaakte beroepsproducten te lezen.
- Essay
- • 73 pages •
Dit rapport maakt onderdeel uit van het afstuderen voor bachelor of communications. Het omvat zes beroepsproducten die in de laatste twee jaar van de opleiding zijn gemaakt. 

Bij ieder beroepsproduct (bewijs) is het volgende uitgewerkt:
- aanpak en beoordeling opdracht;
- betekenis beroepsproduct voor de organisatie;
- reflectie op de soft skills;
- toelichting bewijs van startbekwaamheid.

In de bijlagen zijn alle gemaakte beroepsproducten te lezen.
Communicatieplan. Cijfer: 8
Dit communicatieplan dient als handvat voor het concreet maken van voorgaande voornemens en voor het uitvoeren daarvan. Het doel van dit plan is een beeld te geven van de huidige situatie van de vereniging en waar deze naar toe wil. U vindt in dit communicatieplan de communicatiestrategie met de bijbehorende boodschap die uitgedragen zal worden, een overzicht van de benodigde materialen en middelen ter ondersteuning van de campagne, het budget inclusief verantwoording en een tijdschema met doel...
- Book
- Other
- • 28 pages •
Dit communicatieplan dient als handvat voor het concreet maken van voorgaande voornemens en voor het uitvoeren daarvan. Het doel van dit plan is een beeld te geven van de huidige situatie van de vereniging en waar deze naar toe wil. U vindt in dit communicatieplan de communicatiestrategie met de bijbehorende boodschap die uitgedragen zal worden, een overzicht van de benodigde materialen en middelen ter ondersteuning van de campagne, het budget inclusief verantwoording en een tijdschema met doel...
Corporate communicatie: advies over identiteit. Cijfer: 7
Uitleg wat organisatie-identiteit is en hoe een organisatie dit kan vaststellen. Ook wordt uitgelegd wat het belang is van het vastleggen van de organisatie-identiteit voor een
organisatie en haar relevante stakeholders?

- Book
- Summary
- • 12 pages •
Uitleg wat organisatie-identiteit is en hoe een organisatie dit kan vaststellen. Ook wordt uitgelegd wat het belang is van het vastleggen van de organisatie-identiteit voor een
organisatie en haar relevante stakeholders?

Adviesrapport over profilering. Cijfer: 8,8
Dit verslag is een advies aan de opdrachtgever hoe de organisatie zich beter kan profileren zodat het ledenaantal niet terugkomt. In dit rapport is een interne analyse gemaakt met aspecten uit het 7s-model van McKinsey.
- Book
- Other
- • 20 pages •
Dit verslag is een advies aan de opdrachtgever hoe de organisatie zich beter kan profileren zodat het ledenaantal niet terugkomt. In dit rapport is een interne analyse gemaakt met aspecten uit het 7s-model van McKinsey.
BUNDEL: Opzetten en uitvoeren social mediabeleid
Het ene document omvat een rapport over het opzetten van een social mediabeleid voor een organisatie. Het andere document omvat een rapport over het uitvoeren van een social mediabeleid van een organisatie. Voor beide social media is gebruik gemaakt van het communicatiescrum van Betteke van Ruler.
- Package deal
- • 2 items •
Het ene document omvat een rapport over het opzetten van een social mediabeleid voor een organisatie. Het andere document omvat een rapport over het uitvoeren van een social mediabeleid van een organisatie. Voor beide social media is gebruik gemaakt van het communicatiescrum van Betteke van Ruler.
Uitvoeren social mediabeleid. Cijfer: 8,3
In deze opdracht vind een social media campagne plaats gedurende tien weken. In dit rapport is een debriefing opgesteld, een communicatieplan met analyse en wordt het uitvoeren (en het verloop) van de social mediacampagne beschreven en geëvalueerd. De opdracht gaat uit van het communicatiescrum van Betteke van Ruler, het on the job aanpassen.
- Book & Paket-Deal
- Other
- • 31 pages •
In deze opdracht vind een social media campagne plaats gedurende tien weken. In dit rapport is een debriefing opgesteld, een communicatieplan met analyse en wordt het uitvoeren (en het verloop) van de social mediacampagne beschreven en geëvalueerd. De opdracht gaat uit van het communicatiescrum van Betteke van Ruler, het on the job aanpassen.
Opzetten social mediabeleid. Cijfer: 8.5
Dit rapport omvat het opzetten van een social mediabeleid voor een organisatie door middel van gebruik te maken van het Reflectieve Communicatie Scrum van Betteke van Ruler.
- Book & Paket-Deal
- Other
- • 19 pages •
Dit rapport omvat het opzetten van een social mediabeleid voor een organisatie door middel van gebruik te maken van het Reflectieve Communicatie Scrum van Betteke van Ruler.
Waarnemingsverlag evenement
Verslag over het observeren van een evenement, analyseren en vervolgens concluderen.
- Other
- • 20 pages •
Verslag over het observeren van een evenement, analyseren en vervolgens concluderen.
Onderzoeksrapport met aanbevelingen. Cijfer: 9
Dit onderzoeks- en adviesrapport is geschreven voor twee organisaties binnen dezelfde holding. Er is onderzoek verricht naar aanleiding van de volgende adviesvragen: "Hoe kan bedrijf A zich onderscheiden en haar positive op de markt vergroten?" en "Hoe kan bedrijf B haar naamsbekendheid en hierdoor haar positive op de markt vergroten?". Het rapport is beoordeeld met een 9.
- Book
- Other
- • 41 pages •
Dit onderzoeks- en adviesrapport is geschreven voor twee organisaties binnen dezelfde holding. Er is onderzoek verricht naar aanleiding van de volgende adviesvragen: "Hoe kan bedrijf A zich onderscheiden en haar positive op de markt vergroten?" en "Hoe kan bedrijf B haar naamsbekendheid en hierdoor haar positive op de markt vergroten?". Het rapport is beoordeeld met een 9.
BUNDEL: Bachelor afstudeeropdracht: onderzoeks- en adviesrapport
Het adviesrapport geeft antwoord op de vraag van de opdrachtgever hoe de organisatie met behulp van communicatie zich kan profileren met als doel te groeien. Het onderzoeksrapport geeft antwoord op de onderzoeksvraag wat het huidige imago is van een organisatie en of dat overeenkomt met de gewenste identiteit. Hiervoor is de gap-analyse gebruikt.
- Package deal
- • 2 items •
Het adviesrapport geeft antwoord op de vraag van de opdrachtgever hoe de organisatie met behulp van communicatie zich kan profileren met als doel te groeien. Het onderzoeksrapport geeft antwoord op de onderzoeksvraag wat het huidige imago is van een organisatie en of dat overeenkomt met de gewenste identiteit. Hiervoor is de gap-analyse gebruikt.
Bachelor afstudeeropdracht: onderzoeksrapport over identiteit en imago
Communicatieplan. Cijfer: 8
Bachelor afstudeeropdracht: onderzoeksrapport over identiteit en imago
Bachelor afstudeeropdracht: adviesrapport over identiteit en imago
Onderzoeksrapport met aanbevelingen. Cijfer: 9