Tvermolen
Student Advanced Business Creation [2013-2014 / 3e leerjaar]<br />
Stagiaire Marketing & Events bij BNN<br />
<br />
#WorkHardPlayHarder<br />
- 10
- 1
- 1
Community
- Followers
- Following
7 Reviews received
12 items
Voordeelbundel - Business Innovation: samenvattingen vakken 1e jaar
In deze bundel vind je de samenvattingen van vakken gegeven in jaar 1 van de studie Business Innovation (voorheen: Advanced Business Creation). Het betreft samenvattingen van de vakken Research 2.0, Consumentengedrag, Interactieve Marketing, Principes van Marketing, Organisatiekunde, en Online Marketing. Normaal €53,-, maar als bundel €19,95!
- Package deal
- • 7 items •
- Dit is onderzoek! (Research 2.0) - Bevat alle begrippen • Summary
- Samenvatting Handboek Online Marketing - Hoofdstukken 1,4,12 & 14 • Summary
- Samenvatting Toegepaste Organisatiekunde - Hoofdstukken 1, 2, 3, 4, 5 & 6 • Summary
- Samenvatting Principes van Marketing - Hoofdstukken 1, 3, 4, 5 & 7 • Summary
- Samenvatting Consumentengedrag inc. begrippen • Summary
- And more ….
In deze bundel vind je de samenvattingen van vakken gegeven in jaar 1 van de studie Business Innovation (voorheen: Advanced Business Creation). Het betreft samenvattingen van de vakken Research 2.0, Consumentengedrag, Interactieve Marketing, Principes van Marketing, Organisatiekunde, en Online Marketing. Normaal €53,-, maar als bundel €19,95!
Business Model Generatie / Business Model Generation
Dit is een volledige, uitgebreide samenvatting van het boek Business Model Generatie (Business Model Generation) van Alexander Osterwalder & Yves Pigneur. Hij bevat veel begrippen die worden toegelicht en is in het Nederlands geschreven. Dit boek, en daarmee deze samenvatting, is een all-rounder, een begrip in de (creatieve) business wereld én een must-have voor studenten economie, innovatie, business, business innovation, advanced business creation en studenten van andere marketing-gerelateerd...
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 26 pages •
Dit is een volledige, uitgebreide samenvatting van het boek Business Model Generatie (Business Model Generation) van Alexander Osterwalder & Yves Pigneur. Hij bevat veel begrippen die worden toegelicht en is in het Nederlands geschreven. Dit boek, en daarmee deze samenvatting, is een all-rounder, een begrip in de (creatieve) business wereld én een must-have voor studenten economie, innovatie, business, business innovation, advanced business creation en studenten van andere marketing-gerelateerd...
Marketing 2 - Hoofdstuk 9 t/m 19
Een samenvatting
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 44 pages •
Een samenvatting
Recht
De samenvatting behandelt de volgende rechten/onderwerpen: Productaansprakelijkheid, productbescherming, auteursrecht, octrooirecht, merkenrecht, TMR en handelsnaamrecht, naburigrecht, creative commons, afkortingen in recht. Inc. handig schema!
- Package deal
- Summary
- • 24 pages •
De samenvatting behandelt de volgende rechten/onderwerpen: Productaansprakelijkheid, productbescherming, auteursrecht, octrooirecht, merkenrecht, TMR en handelsnaamrecht, naburigrecht, creative commons, afkortingen in recht. Inc. handig schema!
Concept Development (VOORT-methode)
Dit is een samenvatting, bestaande uit 25 pagina's, van en over het boek Nieuwe producten en diensten bedenken van Gijs van Wulfen (versie 3.0). Ook zit er wat extra materiaal bij dat kan helpen!
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 25 pages •
Dit is een samenvatting, bestaande uit 25 pagina's, van en over het boek Nieuwe producten en diensten bedenken van Gijs van Wulfen (versie 3.0). Ook zit er wat extra materiaal bij dat kan helpen!
Interactieve Marketing inc. begrippen
Een samenvatting van de getoetste onderdelen uit het boek Interactieve Marketing van Marenna van Reijsen & Theo van Zweers. De samenvatting bevat informatie over online marketing, digital marketing, social media, statistiek / analytics, het internet, media, commerce, algemene marketing, web marketing en meer.
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 24 pages •
Een samenvatting van de getoetste onderdelen uit het boek Interactieve Marketing van Marenna van Reijsen & Theo van Zweers. De samenvatting bevat informatie over online marketing, digital marketing, social media, statistiek / analytics, het internet, media, commerce, algemene marketing, web marketing en meer.
Samenvatting Consumentengedrag inc. begrippen
Een samenvatting van de getoetste onderdelen uit het boek Consumentengedrag van Michael Solomon & Gary Bamossy. Deze samenvatting bevat ook een uitgebreide begrippenlijst. De samenvatting bevat informatie over de basis van consumentengedrag, doelgroepen, targeting, groepsgedrag, neuromarketing, besluitvorming, koopprocessen, beslissingsprocessen, beïnvloeding, groepsdruk en nog veel meer.
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 27 pages •
Een samenvatting van de getoetste onderdelen uit het boek Consumentengedrag van Michael Solomon & Gary Bamossy. Deze samenvatting bevat ook een uitgebreide begrippenlijst. De samenvatting bevat informatie over de basis van consumentengedrag, doelgroepen, targeting, groepsgedrag, neuromarketing, besluitvorming, koopprocessen, beslissingsprocessen, beïnvloeding, groepsdruk en nog veel meer.
Samenvatting Principes van Marketing - Hoofdstukken 1, 3, 4, 5 & 7
Een samenvatting van de getoetste onderdelen uit het boek Principes van Marketing Philip Kotler & Gary Armstrong - hoofdstuk 1, 3, 4, 5 & 7. De samenvatting bevat informatie over de basisprincipes van marketing.
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 22 pages •
Een samenvatting van de getoetste onderdelen uit het boek Principes van Marketing Philip Kotler & Gary Armstrong - hoofdstuk 1, 3, 4, 5 & 7. De samenvatting bevat informatie over de basisprincipes van marketing.
Samenvatting Toegepaste Organisatiekunde - Hoofdstukken 1, 2, 3, 4, 5 & 6
Een samenvatting van de getoetste onderdelen uit het boek Toegepaste Organisatiekunde van Peter Thuis - hoofdstukken 1, 2, 3, 4, 5 & 6. De samenvatting bevat informatie over verschillende organisatie modellen, organisatie structuren, management modellen, leiderschap, posities, strategie en meer.
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 15 pages •
Een samenvatting van de getoetste onderdelen uit het boek Toegepaste Organisatiekunde van Peter Thuis - hoofdstukken 1, 2, 3, 4, 5 & 6. De samenvatting bevat informatie over verschillende organisatie modellen, organisatie structuren, management modellen, leiderschap, posities, strategie en meer.
Business Model Generatie / Business Model Generation
Business Model Generatie / Business Model Generation
Business Model Generatie / Business Model Generation
Business Model Generatie / Business Model Generation
At H4 just starting to summarize at p. 226, otherwise fine summary
Translated by GoogleSamenvatting Toegepaste Organisatiekunde - Hoofdstukken 1, 2, 3, 4, 5 & 6