Dionneheijting
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller dionneheijting.
- 2
- 0
- 0
Community
- Followers
- Following
14 Reviews received
2 items
Samenvatting weerstand tegen beïnvloeding (CWM-4022) inclusief artikelen.
Samenvatting weerstand tegen beïnvloeding. Communicatiewetenschap master Media & Beïnvloeding. 
Knowles, E. S., & Linn, J. A. (2004). The importance of resistance to persuasion. In E. S. Knowles & J. A. Linn (Eds.), Resistance and Persuasion (read pp. 3-9). Mahwah, New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates.

Zuwerink Jacks, J. & Cameron, K. A. (2003), Strategies for resisting persuasion. Basic and Applied Social Psychology, 25, 145-161.

Ahluwalia, R. (2000). Examination of psychological process...
- Summary
- • 65 pages •
Samenvatting weerstand tegen beïnvloeding. Communicatiewetenschap master Media & Beïnvloeding. 
Knowles, E. S., & Linn, J. A. (2004). The importance of resistance to persuasion. In E. S. Knowles & J. A. Linn (Eds.), Resistance and Persuasion (read pp. 3-9). Mahwah, New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates.

Zuwerink Jacks, J. & Cameron, K. A. (2003), Strategies for resisting persuasion. Basic and Applied Social Psychology, 25, 145-161.

Ahluwalia, R. (2000). Examination of psychological process...
Samenvatting The psychology of Entertainmentmedia (L. J. Shrum, second edition) inclusief relevante artikelen.
Dit is een samenvatting van het boek 'The psychology of entertainmentmedia - Blurring the lines between entertainment and persuasion' door L. J. Shrum. Het boek is de 'second edition' van uitgever Routledge. ISBN: 978-1-84872-944-5. 

In de samenvatting zijn ook relevante wetenschappelijke artikelen opgenomen:

- Lien, N. H., & Chen, Y. L. (2011). Narrative ads: The effect of argument strength and story format. Journal of Business Research, 66, 516-522.
- Barthel, M. L. (2011). President for a d...
- Book
- Summary
- • 50 pages •
Dit is een samenvatting van het boek 'The psychology of entertainmentmedia - Blurring the lines between entertainment and persuasion' door L. J. Shrum. Het boek is de 'second edition' van uitgever Routledge. ISBN: 978-1-84872-944-5. 

In de samenvatting zijn ook relevante wetenschappelijke artikelen opgenomen:

- Lien, N. H., & Chen, Y. L. (2011). Narrative ads: The effect of argument strength and story format. Journal of Business Research, 66, 516-522.
- Barthel, M. L. (2011). President for a d...
Samenvatting weerstand tegen beïnvloeding (CWM-4022) inclusief artikelen.
Samenvatting The psychology of Entertainmentmedia (L. J. Shrum, second edition) inclusief relevante artikelen.
It's nice to refer to colleges, but there are many mistakes in terms of sentence construction and spelling.
Translated by GoogleSamenvatting weerstand tegen beïnvloeding (CWM-4022) inclusief artikelen.
Samenvatting weerstand tegen beïnvloeding (CWM-4022) inclusief artikelen.
Samenvatting weerstand tegen beïnvloeding (CWM-4022) inclusief artikelen.