Eembergmans
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller eembergmans.
- 12
- 0
- 2
Community
- Followers
- Following
9 Reviews received
14 items
Onderwijskunde 2b
Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, docentenopleiding

De samenvatting is gebaseerd op de toetsmatrijs van jaar 2, toets 2b
Leerdoelen zijn hiervoor gebruikt.

- Summary
- • 41 pages •
Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, docentenopleiding

De samenvatting is gebaseerd op de toetsmatrijs van jaar 2, toets 2b
Leerdoelen zijn hiervoor gebruikt.

H5 De vijf rollen van de leraar
De student kan de drieslagregel toelichten a.d.h.v. een praktijkvoorbeeld
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 1 pages •
De student kan de drieslagregel toelichten a.d.h.v. een praktijkvoorbeeld
H 17, 18, 20, 22 Een lessen in orde
De student weet wat het verschil is tussen oppervlakkige en ingrijpende maatregelen en kan hier voorbeelden bij benoemen. De student kent een aantal aandachtpunten met betrekking tot straffen en weet wat hij juist niet moet doen wanneer hij een straf wil uitdelen.
De student herkent de achtergrond theorie behorende bij corrigeren en straffen (samenwerking leraar- klas, systeemtheorie van Waszlawick, inhoudsaspect en relationele aspect van communiceren, model interpersoonlijk leraarsgedrag. 

- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 1 pages •
De student weet wat het verschil is tussen oppervlakkige en ingrijpende maatregelen en kan hier voorbeelden bij benoemen. De student kent een aantal aandachtpunten met betrekking tot straffen en weet wat hij juist niet moet doen wanneer hij een straf wil uitdelen.
De student herkent de achtergrond theorie behorende bij corrigeren en straffen (samenwerking leraar- klas, systeemtheorie van Waszlawick, inhoudsaspect en relationele aspect van communiceren, model interpersoonlijk leraarsgedrag. 

P 83 - 1-4. Verbeeck, K. (2014). Gemotiveerd leren en lesgeven. De kracht van de intrinsieke motivatie.
Onderwijskunde 2b
leerdoelen:
De student kan uitleggen wat het verband is tussen relatie en pedagogische tact. 
De student kan de rol van de leraar benoemen in het tegemoetkomen aan de psychologische behoefte aan relatie.
De student kan de hechtingstheorie uitleggen a.d.h.v. voorbeelden. 

- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 4 pages •
Onderwijskunde 2b
leerdoelen:
De student kan uitleggen wat het verband is tussen relatie en pedagogische tact. 
De student kan de rol van de leraar benoemen in het tegemoetkomen aan de psychologische behoefte aan relatie.
De student kan de hechtingstheorie uitleggen a.d.h.v. voorbeelden. 

H 7.1 t/m 7.3 Handboek voor leraren
ADHD, ADD, autisme, dyslectisch, hoogbegaafd, faalangstig
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 4 pages •
ADHD, ADD, autisme, dyslectisch, hoogbegaafd, faalangstig
H14: Korthagen, F., & Lagerwerf, B. (2014) Een leraar van klasse. Een goede docent worden en blijven.
onderwijskunde2b
De student kan uitleggen wat gewoontegedrag is en hoe hij dit kan bevorderen.
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 1 pages •
onderwijskunde2b
De student kan uitleggen wat gewoontegedrag is en hoe hij dit kan bevorderen.
Moderne vreemde talen in de onderbouw
Moderne vreemde talen in de onderbouw H5 H7
 activerende didactiek, Model van Levelt, manieren beoordelen, differentiatie, Dyslexie
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 30 pages •
Moderne vreemde talen in de onderbouw H5 H7
 activerende didactiek, Model van Levelt, manieren beoordelen, differentiatie, Dyslexie
Moderne vreemde talen in de onderbouw H5
Samenvatting van Hoofdstuk 5: Moderne vreemde talen in de onderbouw
- Book
- Summary
- • 5 pages •
Samenvatting van Hoofdstuk 5: Moderne vreemde talen in de onderbouw
Moderne vreemde talen in de onderbouw H1,2,3,4,5,6,7
Samenvatting Staatsen Moderne vreemde talen in de onderbouw + aantekeningen in de les.
- Package deal
- • 2 items •
Samenvatting Staatsen Moderne vreemde talen in de onderbouw + aantekeningen in de les.
Grammatica Duits N-Deklinatie
Uitleg/Samenvatting N-Deklinatie grammatica Duits
- Book & Paket-Deal
- Class notes
- • 3 pages •
Uitleg/Samenvatting N-Deklinatie grammatica Duits
Moderne vreemde talen in de onderbouw: Hoofdstukken 1, 2, 3, 4 en 6
Moderne vreemde talen in de onderbouw
Moderne vreemde talen in de onderbouw: Hoofdstukken 1, 2, 3, 4 en 6
Moderne vreemde talen in de onderbouw: Hoofdstukken 1, 2, 3, 4 en 6
Moderne vreemde talen in de onderbouw: Hoofdstukken 1, 2, 3, 4 en 6