Emma7
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller emma7.
- 4
- 0
- 0
Community
- Followers
- Following
16 Reviews received
4 items
Contentmarketing - belangrijkste modellen en definities
Het tentamen van contentmarketing komt er alweer aan. Dit is een handig overzicht van de belangrijkste modellen en definities uit het boek 'contentmarketing' van Suzanne de Bakker. Let op: dit is geen samenvatting van het boek maar kan wel een handige aanvulling zijn. Op zoek naar een goede samenvatting van dit boek? Koop dan de samenvatting van jenny_leeuw! Shout out to my girl ;)
- Book
- Other
- • 17 pages •
Het tentamen van contentmarketing komt er alweer aan. Dit is een handig overzicht van de belangrijkste modellen en definities uit het boek 'contentmarketing' van Suzanne de Bakker. Let op: dit is geen samenvatting van het boek maar kan wel een handige aanvulling zijn. Op zoek naar een goede samenvatting van dit boek? Koop dan de samenvatting van jenny_leeuw! Shout out to my girl ;)
Media psychologie - werkcolleges (belangrijkste punten)
Dit is een samenvatting van de belangrijkste punten van de afgelopen werkcolleges van het vak Mediapsychologie. Dit is geschreven door een Media, informatie en communicatie (jaar 2) student, ofwel Creative Business. Succes met leren en zet 'em op!
- Book
- Summary
- • 14 pages •
Dit is een samenvatting van de belangrijkste punten van de afgelopen werkcolleges van het vak Mediapsychologie. Dit is geschreven door een Media, informatie en communicatie (jaar 2) student, ofwel Creative Business. Succes met leren en zet 'em op!
Media-ethiek - werkcolleges (belangrijkste punten)
Dit is een overzicht van de belangrijkste informatie over het vak 'Media ethiek'. Dit is geschreven door een student die Media, Informatie en Communicatie (jaar 2) volgt. Het bevat alle behandelde informatie uit de afgelopen werkcolleges van media ethiek. Succes met leren!
- Summary
- • 9 pages •
Dit is een overzicht van de belangrijkste informatie over het vak 'Media ethiek'. Dit is geschreven door een student die Media, Informatie en Communicatie (jaar 2) volgt. Het bevat alle behandelde informatie uit de afgelopen werkcolleges van media ethiek. Succes met leren!
Mediamarketing: introductie samenvatting H1 t/m H11
Ik heb deze samenvatting gemaakt ter voorbereiding van mijn tentamen 'Mediamarketing: introductie'. Het bevat een volledige uitwerking van alle leerdoelen van hoofdstuk 1 t/m 11 uit het boek 'Inleiding tot de marketing' van Bronis Verhage.
- Book
- Summary
- • 23 pages •
Ik heb deze samenvatting gemaakt ter voorbereiding van mijn tentamen 'Mediamarketing: introductie'. Het bevat een volledige uitwerking van alle leerdoelen van hoofdstuk 1 t/m 11 uit het boek 'Inleiding tot de marketing' van Bronis Verhage.
Mediamarketing: introductie samenvatting H1 t/m H11
Media-ethiek - werkcolleges (belangrijkste punten)
Mediamarketing: introductie samenvatting H1 t/m H11
Mediamarketing: introductie samenvatting H1 t/m H11
Mediamarketing: introductie samenvatting H1 t/m H11