logo-home

Esthervanderwerf

On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller esthervanderwerf.

Community

  • Followers
  • Following

19 Reviews received

9 items

Samenvatting Sociale Psychologie H 1 3 t/m 13

(1)
$6.03
7x  sold

Deze samenvatting is geschikt voor de minor Toegepaste Psychologie, Sociale Psychologie aan de Hanzehogeschool. De stof is een samenvatting van het boek "Sociale Psychologie" (9e editie) van Elliot Aronson. De samenvatting bevat zowel de stof uit het boek als stof die is behandeld tijdens de hoorcolleges.

i x
  •  Book
  • Summary
  •  • 66 pages • 
  • by esthervanderwerf • 
  • uploaded  14-04-2019
Quick View
i x

Samenvatting Copy & Concept hoofdstuk 1 - 6 + 9

(0)
$4.93
0x  sold

Dit betreft een samenvatting van het boek Copy & Concept van Bert Thobokholt Barry de Waal Martin Westbeek. (2014). Dit boek is tentamenstof voor eerstejaars CMD studenten aan de Hanzehogeschool. Het bevat hoofdstuk 1 t/m 6 hoofdstuk 9.

i x
  • Summary
  •  • 29 pages • 
  • by esthervanderwerf • 
  • uploaded  24-01-2018
Quick View
i x

Samenvatting Business Model Generation hoofdstuk 1 t/m 3

(2)
$4.93
4x  sold

Dit is een samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 3 van het boek Business Model Generation van Alexander Osterwalder. Dit betreft tentamenstof voor eerstejaars CMD studenten aan de Hanzehogeschool, voor het vak Business Model Innovation.

i x
  • Summary
  •  • 29 pages • 
  • by esthervanderwerf • 
  • uploaded  24-01-2018
Quick View
i x

Samenvatting Reclamepsychologie, User Experience

(0)
$4.93
1x  sold

Samenvatting van het boek Reclamepsychologie van René van Hoften, hoofdstuk 1 t/m 9 (m.u.v. hoofdstuk 8). Dit is tentamenstof voor eerstejaars CMD studenten aan de Hanzehogeschool, voor het vak DTM9 User Experience.

i x
  • Summary
  •  • 21 pages • 
  • by esthervanderwerf • 
  • uploaded  24-01-2018
Quick View
i x

Samenvatting Concepting & Imagineering

(0)
$4.93
1x  sold

Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 3 van het basisboek Crossmedia Concepting hoofdstuk 3 en 8 uit het boek Imagineering. Dit is tentamenstof voor de tweedejaars MCD studenten, voor de studie Communicatie en Multimedia Design, voor het vak TDE3Concepting & Imagineering.

i x
  • Summary
  •  • 22 pages • 
  • by esthervanderwerf • 
  • uploaded  20-01-2018
Quick View
i x

Consumentengedrag: de basis. Hoofdstuk 8,9, 10, 13,14, 15 en 17 6.4 Strategisch Merkenmanagement

(1)
$4.93
4x  sold

Deze samenvatting is geschreven over bovenstaande hoofdstukken van het boek Consumentengedrag, de basis van André Weber. Daarnaast bevat het 6.4 van het boek Strategisch Merkenmanagement. Dit is tentamenstof voor de tweedejaars MCD-studenten van de studie Communicatie en Multimedia Design aan de Hanzehogeschool, voor het vak Applied Psychology.

i x
  • Summary
  •  • 44 pages • 
  • by esthervanderwerf • 
  • uploaded  20-01-2018
Quick View
i x

Consumentengedrag: de basis. Hoofdstuk 1 t/m 7

(0)
$4.93
2x  sold

Samenvatting geschreven voor IDE2: Applied Psychology, voor de studie Communicatie en Multimedia Design aan de Hanzehogeschool. (major MCD). Het eerste deel van het boek Consumentengedrag, de basis van André Weber is samengevat.

i x
  • Summary
  •  • 47 pages • 
  • by esthervanderwerf • 
  • uploaded  20-01-2018
Quick View
i x