Esthervanderwerf
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller esthervanderwerf.
- 9
- 0
- 0
Community
- Followers
- Following
19 Reviews received
9 items
Samenvatting Gedragsbeïnvloeding H1 - 8
Dit is een samenvatting voor de minor Toegepaste Psychologie aan de Hanzehogeschool Groningen. Het betreft een samenvatting van H1 t/m 8 "Beïnvloeden en Veranderen van Gedrag" van C. Wiekens de stof van de hoorcolleges.
- Book
- Summary
- • 38 pages •
Dit is een samenvatting voor de minor Toegepaste Psychologie aan de Hanzehogeschool Groningen. Het betreft een samenvatting van H1 t/m 8 "Beïnvloeden en Veranderen van Gedrag" van C. Wiekens de stof van de hoorcolleges.
Samenvatting Sociale Psychologie H 1 3 t/m 13
Deze samenvatting is geschikt voor de minor Toegepaste Psychologie, Sociale Psychologie aan de Hanzehogeschool. De stof is een samenvatting van het boek "Sociale Psychologie" (9e editie) van Elliot Aronson. De samenvatting bevat zowel de stof uit het boek als stof die is behandeld tijdens de hoorcolleges.
- Book
- Summary
- • 66 pages •
Deze samenvatting is geschikt voor de minor Toegepaste Psychologie, Sociale Psychologie aan de Hanzehogeschool. De stof is een samenvatting van het boek "Sociale Psychologie" (9e editie) van Elliot Aronson. De samenvatting bevat zowel de stof uit het boek als stof die is behandeld tijdens de hoorcolleges.
Samenvatting - Inleiding in de psychologie HOOFDSTUK 1 3 4 5 6 8 9 10 12 13 14
Deze samenvatting is geschikt voor de minor Toegepaste Psychologie; vak Inleiding in de Psychologie. De samenvatting bevat zowel de stof uit het boek (Psychologie: een inleiding, Zimbardo, 8e editie) als de belangrijkste stof uit de hoorcolleges.
- Book
- Summary
- • 111 pages •
Deze samenvatting is geschikt voor de minor Toegepaste Psychologie; vak Inleiding in de Psychologie. De samenvatting bevat zowel de stof uit het boek (Psychologie: een inleiding, Zimbardo, 8e editie) als de belangrijkste stof uit de hoorcolleges.
Samenvatting Copy & Concept hoofdstuk 1 - 6 + 9
Dit betreft een samenvatting van het boek Copy & Concept van Bert Thobokholt Barry de Waal Martin Westbeek. (2014). Dit boek is tentamenstof voor eerstejaars CMD studenten aan de Hanzehogeschool. Het bevat hoofdstuk 1 t/m 6 hoofdstuk 9.
- Summary
- • 29 pages •
Dit betreft een samenvatting van het boek Copy & Concept van Bert Thobokholt Barry de Waal Martin Westbeek. (2014). Dit boek is tentamenstof voor eerstejaars CMD studenten aan de Hanzehogeschool. Het bevat hoofdstuk 1 t/m 6 hoofdstuk 9.
Samenvatting Business Model Generation hoofdstuk 1 t/m 3
Dit is een samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 3 van het boek Business Model Generation van Alexander Osterwalder. Dit betreft tentamenstof voor eerstejaars CMD studenten aan de Hanzehogeschool, voor het vak Business Model Innovation.
- Summary
- • 29 pages •
Dit is een samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 3 van het boek Business Model Generation van Alexander Osterwalder. Dit betreft tentamenstof voor eerstejaars CMD studenten aan de Hanzehogeschool, voor het vak Business Model Innovation.
Samenvatting Reclamepsychologie, User Experience
Samenvatting van het boek Reclamepsychologie van René van Hoften, hoofdstuk 1 t/m 9 (m.u.v. hoofdstuk 8). Dit is tentamenstof voor eerstejaars CMD studenten aan de Hanzehogeschool, voor het vak DTM9 User Experience.
- Summary
- • 21 pages •
Samenvatting van het boek Reclamepsychologie van René van Hoften, hoofdstuk 1 t/m 9 (m.u.v. hoofdstuk 8). Dit is tentamenstof voor eerstejaars CMD studenten aan de Hanzehogeschool, voor het vak DTM9 User Experience.
Samenvatting Concepting & Imagineering
Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 3 van het basisboek Crossmedia Concepting hoofdstuk 3 en 8 uit het boek Imagineering. Dit is tentamenstof voor de tweedejaars MCD studenten, voor de studie Communicatie en Multimedia Design, voor het vak TDE3Concepting & Imagineering.
- Summary
- • 22 pages •
Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 3 van het basisboek Crossmedia Concepting hoofdstuk 3 en 8 uit het boek Imagineering. Dit is tentamenstof voor de tweedejaars MCD studenten, voor de studie Communicatie en Multimedia Design, voor het vak TDE3Concepting & Imagineering.
Consumentengedrag: de basis. Hoofdstuk 8,9, 10, 13,14, 15 en 17 6.4 Strategisch Merkenmanagement
Deze samenvatting is geschreven over bovenstaande hoofdstukken van het boek Consumentengedrag, de basis van André Weber. Daarnaast bevat het 6.4 van het boek Strategisch Merkenmanagement. Dit is tentamenstof voor de tweedejaars MCD-studenten van de studie Communicatie en Multimedia Design aan de Hanzehogeschool, voor het vak Applied Psychology.
- Summary
- • 44 pages •
Deze samenvatting is geschreven over bovenstaande hoofdstukken van het boek Consumentengedrag, de basis van André Weber. Daarnaast bevat het 6.4 van het boek Strategisch Merkenmanagement. Dit is tentamenstof voor de tweedejaars MCD-studenten van de studie Communicatie en Multimedia Design aan de Hanzehogeschool, voor het vak Applied Psychology.
Consumentengedrag: de basis. Hoofdstuk 1 t/m 7
Samenvatting geschreven voor IDE2: Applied Psychology, voor de studie Communicatie en Multimedia Design aan de Hanzehogeschool. (major MCD). Het eerste deel van het boek Consumentengedrag, de basis van André Weber is samengevat.
- Summary
- • 47 pages •
Samenvatting geschreven voor IDE2: Applied Psychology, voor de studie Communicatie en Multimedia Design aan de Hanzehogeschool. (major MCD). Het eerste deel van het boek Consumentengedrag, de basis van André Weber is samengevat.
Samenvatting Gedragsbeïnvloeding H1 - 8
Samenvatting Gedragsbeïnvloeding H1 - 8
Samenvatting Sociale Psychologie H 1 3 t/m 13
Samenvatting Gedragsbeïnvloeding H1 - 8
Samenvatting - Inleiding in de psychologie HOOFDSTUK 1 3 4 5 6 8 9 10 12 13 14