Jannekewarman
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller jannekewarman.
- 16
- 1
- 2
Community
- Followers
- Following
17 Reviews received
18 items
Grondslagen van de Marketing samenvatting
Hoofdstuk 1 tot en met 6 samengevat uit Grondslagen van de Marketing (7e druk). In totaal waren dit 270 pagina's. Dit samengevat in een document van 53 pagina's. 
Daarnaast zijn hoofdstuk 7 en 8 toegevoegd in deze bundel.
- Package deal
- • 3 items •
- Grondslagen van de Marketing samenvatting • Summary
- Grondslagen van de Marketing • Summary
- Grondslagen van de Marketing • Summary
Hoofdstuk 1 tot en met 6 samengevat uit Grondslagen van de Marketing (7e druk). In totaal waren dit 270 pagina's. Dit samengevat in een document van 53 pagina's. 
Daarnaast zijn hoofdstuk 7 en 8 toegevoegd in deze bundel.
City- en Regiomarketing hoofdstuk 1, 3, 4, 7, 8 en 9
Het gaat hierbij over de samenvattingen van hoofdstuk 1, 3, 4, 7, 8 en 9. Daarnaast heb ik nog een aantal flashcards opgesteld om eventueel mee te oefenen.
- Package deal
- • 2 items •
- City- en Regiomarketing hoofdstuk 1, 3, 4, 7, 8 en 9 • Summary
- Vragen boek City- en regiomarketing • Flashcards
Het gaat hierbij over de samenvattingen van hoofdstuk 1, 3, 4, 7, 8 en 9. Daarnaast heb ik nog een aantal flashcards opgesteld om eventueel mee te oefenen.
City- en Regiomarketing hoofdstuk 1, 3, 4, 7, 8 en 9
Samenvatting Handboek City- en Regiomarketing bevat de volgende hoofdstukken: 1, 3, 4, 7, 8 en 9.
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 14 pages •
Samenvatting Handboek City- en Regiomarketing bevat de volgende hoofdstukken: 1, 3, 4, 7, 8 en 9.
Basisboek Methode en Technieken, Kwantitatief Onderzoek
Dit bestand bevat de volgende hoofdstukken: 
Hoofdstuk 0 Wat is Onderzoek?
Hoofdstuk 1 Wat zijn mijn onderzoeksprobleem, doelstelling en vraag?
Hoofdstuk 2 Hoe kies je het onderzoeksontwerp?
Hoofdstuk 3 Gebruik je een populatie of een steekproef?
Hoofdstuk 4 Hoe ga je gegevens verzamelen?
Hoofdstuk 6 Hoe gebruik je interviews en vragenlisten in je onderzoek?
Hoofdstuk 8 Hoe analyseer je onderzoeksgegevens?
Hoofdstuk 9 Hoe rapporteer je je onderzoek?

Tevens staat er aan het einde van dit bestand...
- Book
- Summary
- • 24 pages •
Dit bestand bevat de volgende hoofdstukken: 
Hoofdstuk 0 Wat is Onderzoek?
Hoofdstuk 1 Wat zijn mijn onderzoeksprobleem, doelstelling en vraag?
Hoofdstuk 2 Hoe kies je het onderzoeksontwerp?
Hoofdstuk 3 Gebruik je een populatie of een steekproef?
Hoofdstuk 4 Hoe ga je gegevens verzamelen?
Hoofdstuk 6 Hoe gebruik je interviews en vragenlisten in je onderzoek?
Hoofdstuk 8 Hoe analyseer je onderzoeksgegevens?
Hoofdstuk 9 Hoe rapporteer je je onderzoek?

Tevens staat er aan het einde van dit bestand...
Samenvatting artikelen tentamen TTR 3 NHTV
Dit bestand bevat een samenvatting van de volgende artikelen:
- Beelen, J. en Swager G.(2012); De nieuwe toerist; hoe blijft uw marketingorganisatie relevant? (blog) Local Secret
- Beelen, J., Ent, M.A.J. van der, Reintjes, B. en Swager G. (2013); Toeristische promotieorganisaties in een veranderend marketinglandschap; De strijd hoe relevant te blijven voor de moderne toerist
- Dieben, T. (2014); Strijd om de hotelreservering. (blog) Travelnext 
- Ent, M.A.J van der (2015); Benchmark cijfers;...
- Summary
- • 14 pages •
Dit bestand bevat een samenvatting van de volgende artikelen:
- Beelen, J. en Swager G.(2012); De nieuwe toerist; hoe blijft uw marketingorganisatie relevant? (blog) Local Secret
- Beelen, J., Ent, M.A.J. van der, Reintjes, B. en Swager G. (2013); Toeristische promotieorganisaties in een veranderend marketinglandschap; De strijd hoe relevant te blijven voor de moderne toerist
- Dieben, T. (2014); Strijd om de hotelreservering. (blog) Travelnext 
- Ent, M.A.J van der (2015); Benchmark cijfers;...
Personeelsmanagement, Gomez-Meija
In deze samenvatting komen de volgende hoofdstukken terug:
Hoofdstuk 1 - oude en nieuwe uitdagingen in personeelsmanagement
Hoofdstuk 5 - werving en selectie 
Hoofdstuk 7 - Prestaties beoordelen en begeleiden
Hoofdstuk 10 - Beloning
Hoofdstuk 11 - Prestaties belonen
Hoofdstuk 14 - Medezeggenschap en medewerkersparticipatie 

Handig voor studenten van het NHTV die het vak "management" volgen!
- Book
- Summary
- • 35 pages •
In deze samenvatting komen de volgende hoofdstukken terug:
Hoofdstuk 1 - oude en nieuwe uitdagingen in personeelsmanagement
Hoofdstuk 5 - werving en selectie 
Hoofdstuk 7 - Prestaties beoordelen en begeleiden
Hoofdstuk 10 - Beloning
Hoofdstuk 11 - Prestaties belonen
Hoofdstuk 14 - Medezeggenschap en medewerkersparticipatie 

Handig voor studenten van het NHTV die het vak "management" volgen!
Voorbeeldvragen en antwoorden Personeelsmanagement, Gomez
Voor degene zonder code voor de online toets van Personeelsmanagement!
Elk hoofdstuk bevat 8 vragen die beantwoord kunnen worden. Het goede antwoord is dikgedrukt. Misschien een hulpmiddel om te oefenen.
- Answers
- • 22 pages •
Voor degene zonder code voor de online toets van Personeelsmanagement!
Elk hoofdstuk bevat 8 vragen die beantwoord kunnen worden. Het goede antwoord is dikgedrukt. Misschien een hulpmiddel om te oefenen.
Interne communicatie, Koeleman
Hoofdstuk 2 – Functies, kanalen en richtingen 
Hoofdstuk 8 – Het verbeteren van de basisstructuur
Hoofdstuk 9 – Formuleren van een beleidskader
Hoofdstuk 13 – Communicatie bij veranderingsprocessen
- Book
- Summary
- • 19 pages •
Hoofdstuk 2 – Functies, kanalen en richtingen 
Hoofdstuk 8 – Het verbeteren van de basisstructuur
Hoofdstuk 9 – Formuleren van een beleidskader
Hoofdstuk 13 – Communicatie bij veranderingsprocessen
Samenvatting Deskresearch
Hoofdstuk 1, 2, 3, 4 en 5 van het boek Deskresearch samengevat.
- Book
- Summary
- • 27 pages •
Hoofdstuk 1, 2, 3, 4 en 5 van het boek Deskresearch samengevat.
Grondslagen van de Marketing
Hoofdstuk 8 uit Grondslagen van de Marketing samengevat.
- Package deal
- Summary
- • 6 pages •
Hoofdstuk 8 uit Grondslagen van de Marketing samengevat.
Voorbeeldvragen en antwoorden Personeelsmanagement, Gomez
Personeelsmanagement, Gomez-Meija
City- en Regiomarketing hoofdstuk 1, 3, 4, 7, 8 en 9
City- en Regiomarketing hoofdstuk 1, 3, 4, 7, 8 en 9
City- en Regiomarketing hoofdstuk 1, 3, 4, 7, 8 en 9