Jasmindrinkenburg
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller jasmindrinkenburg.
- 28
- 0
- 1
Community
- Followers
- Following
28 Reviews received
31 items
Aantekeningen kennisclips Dataverzameling en analyse Master Communicatie & Beïnvloeding Radboud Universiteit(LET-CIWM410)
Alle kennisclips van Dataverzameling en analyse (LET-CIWM410) uitgeschreven. Voorbeelden toegevoegd om de stof begrijpelijker te maken. Geschikt voor masterstudenten Communicatie en Beïnvloeding aan Radboud University.
- Book
- Class notes
- • 47 pages •
Alle kennisclips van Dataverzameling en analyse (LET-CIWM410) uitgeschreven. Voorbeelden toegevoegd om de stof begrijpelijker te maken. Geschikt voor masterstudenten Communicatie en Beïnvloeding aan Radboud University.
Samenvatting kennisclips en artikelen Communicatie, Gedrag en Beïnvloeding
Uitgebreide samenvatting van alle kennisclips van Communicatie, Gedag & Beïnvloeding, master Communicatie & Beïnvloeding Radboud Universiteit. Relevante voorbeelden en plaatjes toegevoegd om het begrijpelijker te maken en aangevuld met informatie uit de artikelen.
- Summary
- • 104 pages •
Uitgebreide samenvatting van alle kennisclips van Communicatie, Gedag & Beïnvloeding, master Communicatie & Beïnvloeding Radboud Universiteit. Relevante voorbeelden en plaatjes toegevoegd om het begrijpelijker te maken en aangevuld met informatie uit de artikelen.
Samenvatting Ontwerp van Overtuigende Teksten H1 t/m H7
Uitgebreide, maar toch beknopte samenvatting van het boek Overtuigende teksten: Onderzoek en ontwerp (Hoeken, Hornikx & Hustinx, 2018), H1 t/m H7. Van de belangrijkste modellen (Integrative Model of Behavioral Prediction, Fishbein & IJzer, 2003; Elaboration Likelihood Model (ELM) en Heuristic-Systematic Model (HSM)) zijn de afbeeldingen bijgevoegd, dat maakt het begrijpen van de modellen makkelijker! Dit geldt ook voor voorbeelden. Geschikt voor Pre-master- en Bachelorstudenten Communicatie- en...
- Book
- Summary
- • 36 pages •
Uitgebreide, maar toch beknopte samenvatting van het boek Overtuigende teksten: Onderzoek en ontwerp (Hoeken, Hornikx & Hustinx, 2018), H1 t/m H7. Van de belangrijkste modellen (Integrative Model of Behavioral Prediction, Fishbein & IJzer, 2003; Elaboration Likelihood Model (ELM) en Heuristic-Systematic Model (HSM)) zijn de afbeeldingen bijgevoegd, dat maakt het begrijpen van de modellen makkelijker! Dit geldt ook voor voorbeelden. Geschikt voor Pre-master- en Bachelorstudenten Communicatie- en...
Samenvatting + hoorcolleges Sociale Media en Nieuwe Media
Combinatie van zowel de samenvatting van alle artikelen als de college-aantekeningen van het vak Sociale Media en Nieuwe Media. De samenvatting gaat dieper in op de stof die in de colleges besproken is, waardoor je wellicht beter kunt beredeneren op het open vragen tentamen. Geschikt voor bachelor- en pre-masterstudenten CIW, Radboud Universiteit.
- Package deal
- • 2 items •
- Hoorcolleges Sociale Media & Nieuwe Media • Class notes
- Samenvatting artikelen Sociale Media & Nieuwe Media • Summary
Combinatie van zowel de samenvatting van alle artikelen als de college-aantekeningen van het vak Sociale Media en Nieuwe Media. De samenvatting gaat dieper in op de stof die in de colleges besproken is, waardoor je wellicht beter kunt beredeneren op het open vragen tentamen. Geschikt voor bachelor- en pre-masterstudenten CIW, Radboud Universiteit.
Samenvatting artikelen Sociale Media & Nieuwe Media
In deze samenvatting komen alle artikelen van het vak Sociale Media en Nieuwe Media aan bod. Geschikt voor bachelor- en pre-masterstudenten Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Radboud Universiteit.
- Package deal
- Summary
- • 51 pages •
In deze samenvatting komen alle artikelen van het vak Sociale Media en Nieuwe Media aan bod. Geschikt voor bachelor- en pre-masterstudenten Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Radboud Universiteit.
Samenvatting Gezondheidscommunicatie (Health Communication: theory, method, and application)
Samenvatting voor het vak Gezondheidscommunicatie, onderdeel van de bachelor en pre-master Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Radboud Universiteit. Van het boek van Nancy Grant Harrington zijn samengevat: H1, H4, H5, H7, H8, H9, H11, H12, H13, H14, H15 en H16. Daarnaast bevat deze samenvatting ook de opgegeven artikelen (Van Vliet et al., (2016); Klemm et al., Glare et al., (2018) en Graaf et al., (2016)).
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 46 pages •
Samenvatting voor het vak Gezondheidscommunicatie, onderdeel van de bachelor en pre-master Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Radboud Universiteit. Van het boek van Nancy Grant Harrington zijn samengevat: H1, H4, H5, H7, H8, H9, H11, H12, H13, H14, H15 en H16. Daarnaast bevat deze samenvatting ook de opgegeven artikelen (Van Vliet et al., (2016); Klemm et al., Glare et al., (2018) en Graaf et al., (2016)).
Summary Marketing Communications A European Perspective
Summary of "Marketing Communications: A European Perspective" 6th edition, chapters 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13 & 14. Some models of the book included. Suitable for pre-master students C&B or IBC or first-year bachelor students Communication and Information Sciences or International Business Communications.
- Book
- Summary
- • 67 pages •
Summary of "Marketing Communications: A European Perspective" 6th edition, chapters 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13 & 14. Some models of the book included. Suitable for pre-master students C&B or IBC or first-year bachelor students Communication and Information Sciences or International Business Communications.
Summary Marketing Communications A European Perspective
Summary of "Marketing Communications: A European Perspective" 6th edition, chapters 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13 & 14. Some models of the book included. Suitable for pre-master students C&B or IBC or first-year bachelor students Communication and Information Sciences or International Business Communications.
- Book
- Summary
- • 67 pages •
Summary of "Marketing Communications: A European Perspective" 6th edition, chapters 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13 & 14. Some models of the book included. Suitable for pre-master students C&B or IBC or first-year bachelor students Communication and Information Sciences or International Business Communications.
Samenvatting Interne Communicatie - Organizational Behaviour
Summary Marketing Communications A European Perspective
Summary Marketing Communications A European Perspective
Summary Marketing Communications A European Perspective
Samenvatting artikelen Sociale Media & Nieuwe Media