logo-home

Madelondejong

On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller madelondejong.

Community

  • Followers
  • Following

9 Reviews received

11 items

Inleiding in de conversatieanalyse - Harrie Mazeland - H1 t/m H7

(1)
$3.82
4x  sold

Een samenvatting van het boek 'Inleiding in de conversatieanalyse' van Harrie Mazeland. De hoofdstukken 1 t/m 7 zijn samengevat: 1) Conversatieanalyse 2) De interactionele organisatie van beurtwisselingen 3) Handelingen in gesprekken: sequentieorganisatie 4) Sequentie-expansie 5) Herstelorganisatie 6) Topic-organisatie 7) Gespreksopening en gespreksafsluiting Toelichting: de paars gemarkeerde teksten zijn definities. Als er een sterretje bij staat is het belangrijk. Dit boek wordt onder ande...

i x
  •  Book
  • Summary
  •  • 38 pages • 
  • by madelondejong • 
  • uploaded  04-06-2017
Quick View
i x

Samenvatting Nieuwe aanpak in de overheidscommunicatie. Bert Pol en Christine Swanhuisen

(0)
$3.41
4x  sold

Een samenvatting van het boek: Nieuwe aanpak in de overheidscommunicatie. Mythen, misverstanden en mogelijkheden. Van Bert Pol en Christine Swankhuisen. Hoofdstuk 1 t/m 9 H12 t/m 14. H1: doel en scope H2: mythen en misverstanden in de overheidscommunicatie H3: nieuwe wegen in overheidscommunicatie H4: totstandkoming van gedrag en gedragsverandering nader beschouwd H5: beïnvloeding van gepland gedrag H6: beïnvloeding van automatisch gedrag H7: beïnvloeding van attitude H8: beïnvloeding va...

i x
  •  Book
  • Summary
  •  • 12 pages • 
  • by madelondejong • 
  • uploaded  20-06-2016
Quick View
i x

Bundel voor het vak (op NHL): Marketingcommunicatie en consumentengedrag.

(0)
$4.92
0x  sold

Twee samenvattingen van het boek Marketingcommunicatiestrategie - Floor, Van Raaij en Bouwman. Deel 1: hoofdstuk 1 t/m 4. Deel 2: hoofdstuk 5 t/m 9. Een samenvatting van het boek Consumentengedrag - Nedersigt en Poiesz. Hoofdstuk 5 t/m 12.

i x
  • Package deal
  •  • 3 items • 
  • by madelondejong • 
  • uploaded  08-04-2016
i x

Samenvatting Designing Brand Identity - Alina Wheeler

(2)
$3.28
5x  sold

Een uitgebreide Nederlandse samenvatting/vertaling van het het Engelstalige boek: Designing Brand Identity - Alina Wheeler. De inleidende hoofdstukken (de basis) en de belangrijke stappen van 1 t/m 5 worden behandeld. Stap 1: Conducting research: onderzoekt wie het brand is, of kan zijn. Stap 2: Clarifying strategy: bepaalt hoe het brand communiceert Stap 3: Designing identity: bepaalt uiterlijk, geeft het brand vorm Stap 4: Creating touchpoints: laat het brand zien in alle uitingen Stap 5: Ma...

i x
  • Summary
  •  • 26 pages • 
  • by madelondejong • 
  • uploaded  08-04-2016
Quick View
i x

Samenvatting boek Beeldtaal - van den Broek

(2)
$3.28
11x  sold

Samenvatting van het boek: Beeldtaal, perspectieven voor makers en gebruikers - van den Broek,, Koetsenruijter, de Jong en Smit. Hoofdstuk 1 t/m 15. Hoofdstuk 1: Inleiding Hoofdstuk 2: Beeldgeletterdheid Hoofdstuk 3: Waarom beeldtaal? Hoofdstuk 4: Gestalt Hoofdstuk 5: Semiotiek Hoofdstuk 6: Visuele retorica Hoofdstuk 7: Compositie Hoofdstuk 8: Typografie Hoofdstuk 9: De derde dimensie Hoofdstuk 10: Kleur Hoofdstuk 11: Fotografie Hoofdstuk 12: Grafieken en tabellen Hoofdstuk 13: Infographics Hoof...

i x
  • Summary
  •  • 21 pages • 
  • by madelondejong • 
  • uploaded  08-04-2016
Quick View
i x

Samenvatting Consumentengedrag - Nederstigt en Poiesz

(2)
$3.28
4x  sold

Samenvatting van het boek: Consumentengedrag - Nedersigt en Poiesz (6e druk). Dit is een uitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 5 t/m 12. De belangrijke begrippen uit het boek zijn geel gemarkeerd in de samenvatting. Hoofdstuk 5: Cultuur. Hoofdstuk 6: Sociale context. Hoofdstuk 7: Motivatie en behoeften. Hoofdstuk 8: Perceptie. Hoofdstuk 9: Informatie verwerken, leren en betrokkenheid. Hoofdstuk 10: Attitudes en emoties. Hoofdstuk 11: Persoonlijkheid Hoofdstuk 12: Waarden, lifestyle en ty...

i x
  •  Book & Paket-Deal
  • Summary
  •  • 22 pages • 
  • by madelondejong • 
  • uploaded  08-04-2016
Quick View
i x

Marketingcommunicatiestrategie samenvattingen deel 1 en deel 2

(0)
$3.82
0x  sold

Samenvattingen van marketingcommunicatiestrategie - Floor, van Raaij en Bouwman. Deel 1: hoofdstuk 1 t/m 4. Deel 2: hoofdstuk 5 t/m 9. De belangrijke begrippen uit het boek zijn geel gemarkeerd in de samenvattingen.

i x
  • Package deal
  •  • 2 items • 
  • by madelondejong • 
  • uploaded  02-04-2016
i x

Marketingcommunciatiestrategie Deel 2 samenvatting

(0)
$3.44
1x  sold

Een uitgebreide samenvatting van Deel 2: marketingcommunicatieplan hoofdstuk 5 t/m 9. Boek: marketingcommunicatiestrategie van K. Floor, F. van Raaij en M. Bouwman. Alle belangrijke begrippen uit het boek zijn geel gemarkeerd in de samenvatting. Hoofdstuk 5: onderdelen van het marketingcommunicatieplan. Hoofdstuk 6: stap één: merkanalyse Hoofdstuk 7: stap twee: marketingcommunicatiedoelgroep Hoofdstuk 8: stap drie: marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 9: stap vier: marketingcommunica...

i x
  •  Book & Paket-Deal
  • Summary
  •  • 9 pages • 
  • by madelondejong • 
  • uploaded  02-04-2016
Quick View
i x