Madelondejong
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller madelondejong.
- 9
- 1
- 2
Community
- Followers
- Following
9 Reviews received
11 items
Inleiding in de conversatieanalyse - Harrie Mazeland - H1 t/m H7
Een samenvatting van het boek 'Inleiding in de conversatieanalyse' van Harrie Mazeland. 
De hoofdstukken 1 t/m 7 zijn samengevat:
1) Conversatieanalyse
2) De interactionele organisatie van beurtwisselingen
3) Handelingen in gesprekken: sequentieorganisatie
4) Sequentie-expansie
5) Herstelorganisatie
6) Topic-organisatie
7) Gespreksopening en gespreksafsluiting

Toelichting: de paars gemarkeerde teksten zijn definities. Als er een sterretje bij staat is het belangrijk. 

Dit boek wordt onder ande...
- Book
- Summary
- • 38 pages •
Een samenvatting van het boek 'Inleiding in de conversatieanalyse' van Harrie Mazeland. 
De hoofdstukken 1 t/m 7 zijn samengevat:
1) Conversatieanalyse
2) De interactionele organisatie van beurtwisselingen
3) Handelingen in gesprekken: sequentieorganisatie
4) Sequentie-expansie
5) Herstelorganisatie
6) Topic-organisatie
7) Gespreksopening en gespreksafsluiting

Toelichting: de paars gemarkeerde teksten zijn definities. Als er een sterretje bij staat is het belangrijk. 

Dit boek wordt onder ande...
Boek: Inleiding in de conversatieanalyse - Mazeland H1 en H2
Een samenvatting van H1 en H2 van het boek: inleiding in de conversatieanalyse. Dit boek hoort bijvoorbeeld bij het vak gespreksanalyse 1 van Communicatie en Informatiewetenschappen aan de Rijksuniversiteit Groningen.
- Book
- Summary
- • 13 pages •
Een samenvatting van H1 en H2 van het boek: inleiding in de conversatieanalyse. Dit boek hoort bijvoorbeeld bij het vak gespreksanalyse 1 van Communicatie en Informatiewetenschappen aan de Rijksuniversiteit Groningen.
Samenvatting Nieuwe aanpak in de overheidscommunicatie. Bert Pol en Christine Swanhuisen
Een samenvatting van het boek: Nieuwe aanpak in de overheidscommunicatie. Mythen, misverstanden en mogelijkheden. Van Bert Pol en Christine Swankhuisen. 
Hoofdstuk 1 t/m 9 H12 t/m 14. 
H1: doel en scope
H2: mythen en misverstanden in de overheidscommunicatie
H3: nieuwe wegen in overheidscommunicatie
H4: totstandkoming van gedrag en gedragsverandering nader beschouwd
H5: beïnvloeding van gepland gedrag
H6: beïnvloeding van automatisch gedrag
H7: beïnvloeding van attitude
H8: beïnvloeding va...
- Book
- Summary
- • 12 pages •
Een samenvatting van het boek: Nieuwe aanpak in de overheidscommunicatie. Mythen, misverstanden en mogelijkheden. Van Bert Pol en Christine Swankhuisen. 
Hoofdstuk 1 t/m 9 H12 t/m 14. 
H1: doel en scope
H2: mythen en misverstanden in de overheidscommunicatie
H3: nieuwe wegen in overheidscommunicatie
H4: totstandkoming van gedrag en gedragsverandering nader beschouwd
H5: beïnvloeding van gepland gedrag
H6: beïnvloeding van automatisch gedrag
H7: beïnvloeding van attitude
H8: beïnvloeding va...
Bundel voor het vak (op NHL): Marketingcommunicatie en consumentengedrag.
Twee samenvattingen van het boek Marketingcommunicatiestrategie - Floor, Van Raaij en Bouwman. Deel 1: hoofdstuk 1 t/m 4. Deel 2: hoofdstuk 5 t/m 9.
Een samenvatting van het boek Consumentengedrag - Nedersigt en Poiesz. Hoofdstuk 5 t/m 12.

- Package deal
- • 3 items •
Twee samenvattingen van het boek Marketingcommunicatiestrategie - Floor, Van Raaij en Bouwman. Deel 1: hoofdstuk 1 t/m 4. Deel 2: hoofdstuk 5 t/m 9.
Een samenvatting van het boek Consumentengedrag - Nedersigt en Poiesz. Hoofdstuk 5 t/m 12.

Samenvatting Designing Brand Identity - Alina Wheeler
Een uitgebreide Nederlandse samenvatting/vertaling van het het Engelstalige boek: Designing Brand Identity - Alina Wheeler. 
De inleidende hoofdstukken (de basis) en de belangrijke stappen van 1 t/m 5 worden behandeld. 
Stap 1: Conducting research: onderzoekt wie het brand is, of kan zijn.
Stap 2: Clarifying strategy: bepaalt hoe het brand communiceert
Stap 3: Designing identity: bepaalt uiterlijk, geeft het brand vorm
Stap 4: Creating touchpoints: laat het brand zien in alle uitingen
Stap 5: Ma...
- Summary
- • 26 pages •
Een uitgebreide Nederlandse samenvatting/vertaling van het het Engelstalige boek: Designing Brand Identity - Alina Wheeler. 
De inleidende hoofdstukken (de basis) en de belangrijke stappen van 1 t/m 5 worden behandeld. 
Stap 1: Conducting research: onderzoekt wie het brand is, of kan zijn.
Stap 2: Clarifying strategy: bepaalt hoe het brand communiceert
Stap 3: Designing identity: bepaalt uiterlijk, geeft het brand vorm
Stap 4: Creating touchpoints: laat het brand zien in alle uitingen
Stap 5: Ma...
Samenvatting boek Beeldtaal - van den Broek
Samenvatting van het boek: Beeldtaal, perspectieven voor makers en gebruikers - van den Broek,, Koetsenruijter, de Jong en Smit. Hoofdstuk 1 t/m 15.
Hoofdstuk 1: Inleiding
Hoofdstuk 2: Beeldgeletterdheid
Hoofdstuk 3: Waarom beeldtaal?
Hoofdstuk 4: Gestalt
Hoofdstuk 5: Semiotiek
Hoofdstuk 6: Visuele retorica
Hoofdstuk 7: Compositie
Hoofdstuk 8: Typografie
Hoofdstuk 9: De derde dimensie
Hoofdstuk 10: Kleur
Hoofdstuk 11: Fotografie
Hoofdstuk 12: Grafieken en tabellen
Hoofdstuk 13: Infographics
Hoof...
- Summary
- • 21 pages •
Samenvatting van het boek: Beeldtaal, perspectieven voor makers en gebruikers - van den Broek,, Koetsenruijter, de Jong en Smit. Hoofdstuk 1 t/m 15.
Hoofdstuk 1: Inleiding
Hoofdstuk 2: Beeldgeletterdheid
Hoofdstuk 3: Waarom beeldtaal?
Hoofdstuk 4: Gestalt
Hoofdstuk 5: Semiotiek
Hoofdstuk 6: Visuele retorica
Hoofdstuk 7: Compositie
Hoofdstuk 8: Typografie
Hoofdstuk 9: De derde dimensie
Hoofdstuk 10: Kleur
Hoofdstuk 11: Fotografie
Hoofdstuk 12: Grafieken en tabellen
Hoofdstuk 13: Infographics
Hoof...
Samenvatting Consumentengedrag - Nederstigt en Poiesz
Samenvatting van het boek: Consumentengedrag - Nedersigt en Poiesz (6e druk).
Dit is een uitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 5 t/m 12. De belangrijke begrippen uit het boek zijn geel gemarkeerd in de samenvatting. 
Hoofdstuk 5: Cultuur.
Hoofdstuk 6: Sociale context.
Hoofdstuk 7: Motivatie en behoeften.
Hoofdstuk 8: Perceptie.
Hoofdstuk 9: Informatie verwerken, leren en betrokkenheid.
Hoofdstuk 10: Attitudes en emoties.
Hoofdstuk 11: Persoonlijkheid
Hoofdstuk 12: Waarden, lifestyle en ty...
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 22 pages •
Samenvatting van het boek: Consumentengedrag - Nedersigt en Poiesz (6e druk).
Dit is een uitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 5 t/m 12. De belangrijke begrippen uit het boek zijn geel gemarkeerd in de samenvatting. 
Hoofdstuk 5: Cultuur.
Hoofdstuk 6: Sociale context.
Hoofdstuk 7: Motivatie en behoeften.
Hoofdstuk 8: Perceptie.
Hoofdstuk 9: Informatie verwerken, leren en betrokkenheid.
Hoofdstuk 10: Attitudes en emoties.
Hoofdstuk 11: Persoonlijkheid
Hoofdstuk 12: Waarden, lifestyle en ty...
Marketingcommunicatiestrategie samenvattingen deel 1 en deel 2
Samenvattingen van marketingcommunicatiestrategie - Floor, van Raaij en Bouwman.
Deel 1: hoofdstuk 1 t/m 4. 
Deel 2: hoofdstuk 5 t/m 9.
De belangrijke begrippen uit het boek zijn geel gemarkeerd in de samenvattingen.
- Package deal
- • 2 items •
Samenvattingen van marketingcommunicatiestrategie - Floor, van Raaij en Bouwman.
Deel 1: hoofdstuk 1 t/m 4. 
Deel 2: hoofdstuk 5 t/m 9.
De belangrijke begrippen uit het boek zijn geel gemarkeerd in de samenvattingen.
Marketingcommunciatiestrategie Deel 2 samenvatting
Een uitgebreide samenvatting van Deel 2: marketingcommunicatieplan hoofdstuk 5 t/m 9. Boek: marketingcommunicatiestrategie van K. Floor, F. van Raaij en M. Bouwman. Alle belangrijke begrippen uit het boek zijn geel gemarkeerd in de samenvatting.
Hoofdstuk 5: onderdelen van het marketingcommunicatieplan.
Hoofdstuk 6: stap één: merkanalyse
Hoofdstuk 7: stap twee: marketingcommunicatiedoelgroep
Hoofdstuk 8: stap drie: marketingcommunicatiedoelstellingen
Hoofdstuk 9: stap vier: marketingcommunica...
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 9 pages •
Een uitgebreide samenvatting van Deel 2: marketingcommunicatieplan hoofdstuk 5 t/m 9. Boek: marketingcommunicatiestrategie van K. Floor, F. van Raaij en M. Bouwman. Alle belangrijke begrippen uit het boek zijn geel gemarkeerd in de samenvatting.
Hoofdstuk 5: onderdelen van het marketingcommunicatieplan.
Hoofdstuk 6: stap één: merkanalyse
Hoofdstuk 7: stap twee: marketingcommunicatiedoelgroep
Hoofdstuk 8: stap drie: marketingcommunicatiedoelstellingen
Hoofdstuk 9: stap vier: marketingcommunica...
Marketingcommunicatiestrategie Deel 1 samenvatting
Een uitgebreide samenvatting van Deel 1: marketing en communicatie hoofdstuk 1 t/m4. 
Boek: Marketingcommunicatiestrategie van K. Floor, F. van Raaij en M. Bouwman. 
Alle belangrijke begrippen uit het boek zijn geel gemarkeerd in de samenvatting. 
Hoofdstuk 1: marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten.
Hoofdstuk 2: communicatiemix van een onderneming.
Hoofdstuk 3: kritiek en regelgeving.
Hoofdstuk 4: werking van marketingcommunicatie.
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 12 pages •
Een uitgebreide samenvatting van Deel 1: marketing en communicatie hoofdstuk 1 t/m4. 
Boek: Marketingcommunicatiestrategie van K. Floor, F. van Raaij en M. Bouwman. 
Alle belangrijke begrippen uit het boek zijn geel gemarkeerd in de samenvatting. 
Hoofdstuk 1: marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten.
Hoofdstuk 2: communicatiemix van een onderneming.
Hoofdstuk 3: kritiek en regelgeving.
Hoofdstuk 4: werking van marketingcommunicatie.
Inleiding in de conversatieanalyse - Harrie Mazeland - H1 t/m H7
Samenvatting Designing Brand Identity - Alina Wheeler
Samenvatting Consumentengedrag - Nederstigt en Poiesz
Samenvatting boek Beeldtaal - van den Broek
Samenvatting Designing Brand Identity - Alina Wheeler
The start was good translated and summarized. As you progress came in the abstract, you saw that the lyrics were literally just passed through Google Translate. Very bad.
Translated by Google