Nschiph
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller nschiph.
- 5
- 0
- 0
Community
- Followers
- Following
9 Reviews received
5 items
Aantekeningen colleges Onderwijskunde 3
Aantekeningen colleges Onderwijskunde 3 
Lerarenopleiding Nederlands Schooljaar 2016-2017 
Leerjaar 2 Hogeschool Windesheim
Identiteitsontwikkeling en leerlingbegeleiding hs 1 tm 4 
Handboek voor leraren hs 7
- Book
- Class notes
- • 12 pages •
Aantekeningen colleges Onderwijskunde 3 
Lerarenopleiding Nederlands Schooljaar 2016-2017 
Leerjaar 2 Hogeschool Windesheim
Identiteitsontwikkeling en leerlingbegeleiding hs 1 tm 4 
Handboek voor leraren hs 7
Aantekeningen colleges Literatuur 4
Aantekeningen colleges Literatuur 4 
Lerarenopleiding Nederlands 
Schooljaar 2016-2017 
Leerjaar 2 
Hogeschool Windesheim 

- Class notes
- • 21 pages •
Aantekeningen colleges Literatuur 4 
Lerarenopleiding Nederlands 
Schooljaar 2016-2017 
Leerjaar 2 
Hogeschool Windesheim 

Henneman en Van Calcar - Leesonderwijs ter discussie Deel 2
Samenvatting van het artikel: 
Leesonderwijs ter discussie
Deel 2: Naar strategie-georiënteerd leesonderwijs

Geschreven door: 
K. Henneman & W.I.M. van Calcar
- Summary
- • 1 pages •
Samenvatting van het artikel: 
Leesonderwijs ter discussie
Deel 2: Naar strategie-georiënteerd leesonderwijs

Geschreven door: 
K. Henneman & W.I.M. van Calcar
Henneman en Van Calcar - Leesonderwijs ter discussie Deel 1
Samenvatting van het artikel: 
Leesonderwijs ter discussie
Deel 1: Analyse van leesonderwijs in lesmaterialen.

Geschreven door: 
K. Henneman & W.I.M. van Calcar
- Summary
- • 1 pages •
Samenvatting van het artikel: 
Leesonderwijs ter discussie
Deel 1: Analyse van leesonderwijs in lesmaterialen.

Geschreven door: 
K. Henneman & W.I.M. van Calcar
Kamalski - Tekstbegrip meten
Samenvatting van het artikel met de naam: 
Hoe kun je het beste meten of een leerling een tekst begrijpt?
Een vergelijkend onderzoek naar vier methoden

Geschreven door: Judith Kamalski, Ted Sanders, Leo Lentz en Huub van den Bergh
- Summary
- • 1 pages •
Samenvatting van het artikel met de naam: 
Hoe kun je het beste meten of een leerling een tekst begrijpt?
Een vergelijkend onderzoek naar vier methoden

Geschreven door: Judith Kamalski, Ted Sanders, Leo Lentz en Huub van den Bergh
Aantekeningen colleges Onderwijskunde 3
Aantekeningen colleges Onderwijskunde 3
sorry, I have not read it myself ???
Translated by GoogleAantekeningen colleges Literatuur 4
Kamalski - Tekstbegrip meten
clear points summarized.
Translated by GoogleHenneman en Van Calcar - Leesonderwijs ter discussie Deel 2
As part of this one is written very clearly. Clear.
Translated by Google