Odette_vanspaandonk
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller odette_vanspaandonk.
- 4
- 0
- 1
Community
- Followers
- Following
5 items
Bundel: Samenvatting boek en volledig uitgewerkte colleges Consument en Marketing | Tilburg University
Deze bundel bevat:
1. Nederlandse samenvatting met Engelse begrippen van bijna het gehele boek van de nieuwste versie van Consumer Behavior: Buying, Having and Being (Twaalfde druk, ISBN: 978129153100). 
2. Volledig Nederlands uitgewerkte hoorcolleges van het vak Consument en Marketing aan Tilburg University
- Package deal
- • 2 items •
Deze bundel bevat:
1. Nederlandse samenvatting met Engelse begrippen van bijna het gehele boek van de nieuwste versie van Consumer Behavior: Buying, Having and Being (Twaalfde druk, ISBN: 978129153100). 
2. Volledig Nederlands uitgewerkte hoorcolleges van het vak Consument en Marketing aan Tilburg University
Samenvatting boek Consumer Behavior: Buying, having & being
Nederlandse samenvatting met Engelse begrippen van bijna het gehele boek van de nieuwste versie van Consumer Behavior: Buying, Having and Being (twaalfde druk, ISBN: 978129153100) inclusief vertaalde samenvatting die achterin het boek staat.
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 104 pages •
Nederlandse samenvatting met Engelse begrippen van bijna het gehele boek van de nieuwste versie van Consumer Behavior: Buying, Having and Being (twaalfde druk, ISBN: 978129153100) inclusief vertaalde samenvatting die achterin het boek staat.
Samenvatting: Volledig Nederlands uitgewerkte hoorcolleges Consument en Marketing | Tilburg University
Volledig uitgewerkte hoorcolleges van het vak Consument en Marketing aan Tilburg University. Alle uitgewerkte hoorcolleges bevatten informatie uit de slides en de colleges (aantekeningen). De samenvatting is in het Nederlands geschreven, behalve belangrijke begrippen die staan ook in het Engels vermeld.
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 155 pages •
Volledig uitgewerkte hoorcolleges van het vak Consument en Marketing aan Tilburg University. Alle uitgewerkte hoorcolleges bevatten informatie uit de slides en de colleges (aantekeningen). De samenvatting is in het Nederlands geschreven, behalve belangrijke begrippen die staan ook in het Engels vermeld.
Samenvatting Consumer Behavior hoofdstuk 11, 12, 13 en 14 voor deeltoets 3 Consument en Marketing.
Nederlandse samenvatting met Engelse begrippen van hoofdstuk 11, 12, 13 en 14 van Consumer Behavior: Buying, Having and Being (twaalfde druk) inclusief vertaalde samenvatting die achterin het boek staat. Deze samenvatting is geschikt voor de derde deeltoets van het vak Consument en Marketing aan Tilburg University.
- Book
- Summary
- • 41 pages •
Nederlandse samenvatting met Engelse begrippen van hoofdstuk 11, 12, 13 en 14 van Consumer Behavior: Buying, Having and Being (twaalfde druk) inclusief vertaalde samenvatting die achterin het boek staat. Deze samenvatting is geschikt voor de derde deeltoets van het vak Consument en Marketing aan Tilburg University.
Samenvatting Consumer Behavior hoofdstuk 7, 9 en 10 voor deeltoets 2 Consument en Marketing.
Nederlandse samenvatting met Engelse begrippen van hoofdstuk 7, 9 en 10 van Consumer Behavior: Buying, Having and Being (twaalfde druk) inclusief vertaalde samenvatting die achterin het boek staat. Deze samenvatting is geschikt voor de tweede deeltoets van het vak Consument en Marketing aan Tilburg University.
- Book
- Summary
- • 31 pages •
Nederlandse samenvatting met Engelse begrippen van hoofdstuk 7, 9 en 10 van Consumer Behavior: Buying, Having and Being (twaalfde druk) inclusief vertaalde samenvatting die achterin het boek staat. Deze samenvatting is geschikt voor de tweede deeltoets van het vak Consument en Marketing aan Tilburg University.