Sanneneelen
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller sanneneelen.
- 12
- 0
- 1
Community
- Followers
- Following
2 Reviews received
13 items
Samenvatting Invloed Cialdini; De zes geheimen van het overtuigen
samenvatting heel het boek Invloed; de zes geheimen van het overtuigen van Robert B. Cialdini. Bevat o.a. beschrijving heuristieken en de beïnvloedingsprincipes; autoriteit, schaarste, sociale bewijskracht, commitment en consistentie en wederkerigheid.
- Book
- Summary
- • 10 pages •
samenvatting heel het boek Invloed; de zes geheimen van het overtuigen van Robert B. Cialdini. Bevat o.a. beschrijving heuristieken en de beïnvloedingsprincipes; autoriteit, schaarste, sociale bewijskracht, commitment en consistentie en wederkerigheid.
Samenvatting IMC H4 + H5 doelgroepen en doelstellingen
Samenvatting H4 doelgroepen H5 doelstellingen van het boek Marketingcommunicatie van P. de Pelsacker. Bevat voorbeelden en modellen. Aantal pagina's: 5.
- Book
- Summary
- • 5 pages •
Samenvatting H4 doelgroepen H5 doelstellingen van het boek Marketingcommunicatie van P. de Pelsacker. Bevat voorbeelden en modellen. Aantal pagina's: 5.
Samenvatting IMC hoofdstuk 3 hoe marketingcommunicatie werkt
samenvatting Hoofdstuk 3, hoe marketingcommunicatie werkt, uit het boek marketingcommunicatie van P. de Pelsmacker. Bevat voorbeelden en modellen. Aantal pagina's: 6
- Book
- Summary
- • 6 pages •
samenvatting Hoofdstuk 3, hoe marketingcommunicatie werkt, uit het boek marketingcommunicatie van P. de Pelsmacker. Bevat voorbeelden en modellen. Aantal pagina's: 6
IMC hoofdstuk 2 merkenbeleid
Samenvatting IMC hoofdstuk 2 merkenbeleid uit het boek marketingcommunicatie van P. de Pelsacker. Bevat figuren en voorbeelden. Aantal pagina's 4.
- Book
- Summary
- • 4 pages •
Samenvatting IMC hoofdstuk 2 merkenbeleid uit het boek marketingcommunicatie van P. de Pelsacker. Bevat figuren en voorbeelden. Aantal pagina's 4.
IMC hoofdstuk 1 geïntegreerde communicatie
Samenvatting hoofdstuk 1 geïntegreerde communicatie uit het boek Marketingcommunicatie van P. de Pelsmacker 5e editie.
- Book
- Summary
- • 5 pages •
Samenvatting hoofdstuk 1 geïntegreerde communicatie uit het boek Marketingcommunicatie van P. de Pelsmacker 5e editie.
Samenvatting O&M heel boek
Samenvatting organisatie en management. Hoofdstuk 1 t/m 10. Gehele boek Een praktijk gerichte benadering van organisatie en management. Auteurs Marcus en van Dam.
- Package deal
- • 8 items •
- O&M H8 bedrijfsprocessen • Summary
- O&M H7 besluitvorming • Summary
- O&M H4 samenwerken • Summary
- O&M H5 individu en groepen • Summary
- O&M H9 structurering • Summary
- And more ….
Samenvatting organisatie en management. Hoofdstuk 1 t/m 10. Gehele boek Een praktijk gerichte benadering van organisatie en management. Auteurs Marcus en van Dam.
O&M H1 Denken over organisatie en management samenvatting
H1 Denken over organisatie en management. Aantal pagina's: 4. Theorieën: Henri Fayol, Max Weber, Human Relations Elton Mayo, Revisionisme, systeembenadering Boulding, contingentiebenadering Lawrence en Jay Lorsch, recente organisatietheorieën, Michael Porter, Peter Drucker, Tom Peters, Michael Hammer, C.K. Prahalad, Steve Jobs.
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 4 pages •
H1 Denken over organisatie en management. Aantal pagina's: 4. Theorieën: Henri Fayol, Max Weber, Human Relations Elton Mayo, Revisionisme, systeembenadering Boulding, contingentiebenadering Lawrence en Jay Lorsch, recente organisatietheorieën, Michael Porter, Peter Drucker, Tom Peters, Michael Hammer, C.K. Prahalad, Steve Jobs.
O&M H10 Organisatie in ontwikkeling samenvatting
O&M H10 Organisatie in ontwikkeling samenvatting. Aantal pagina's: 3. Theorieën: Typologie van Handy, werken met andere culturen, groeimodel van Scott, groeimodel van Greiner, model van Lewin, fouten bij veranderingsprocessen en soorten organisatieonderzoek.
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 3 pages •
O&M H10 Organisatie in ontwikkeling samenvatting. Aantal pagina's: 3. Theorieën: Typologie van Handy, werken met andere culturen, groeimodel van Scott, groeimodel van Greiner, model van Lewin, fouten bij veranderingsprocessen en soorten organisatieonderzoek.
O&M H5 individu en groepen
Samenvatting organisatie en management hoofdstuk 5 individu en groepen. Onderwerpen: motivatietheorie van Maslow, theorie van Alderfer, theorie van McClelland, verwachtingstheorie van Vroom, persoonlijkheid, attitude, motiveren van mensen, stress, groepen en teams, groepsnormen, effectief teamwork, organisatorische conflicten. Samenvatting bevat afbeeldingen van modellen en theorieën. Totaal aantal pagina's 6. Gebruikte literatuur: Jos Marcus en Nick van Dam, Een praktijkgerichte benadering van...
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 6 pages •
Samenvatting organisatie en management hoofdstuk 5 individu en groepen. Onderwerpen: motivatietheorie van Maslow, theorie van Alderfer, theorie van McClelland, verwachtingstheorie van Vroom, persoonlijkheid, attitude, motiveren van mensen, stress, groepen en teams, groepsnormen, effectief teamwork, organisatorische conflicten. Samenvatting bevat afbeeldingen van modellen en theorieën. Totaal aantal pagina's 6. Gebruikte literatuur: Jos Marcus en Nick van Dam, Een praktijkgerichte benadering van...
O&M H3 strategisch management
Samenvatting organisatie en management hoofdstuk 3 strategisch management. Onderwerpen: proces van strategisch management, klassieke benadering van strategisch management, situatieanalyse, visie, missie, doelstellingen en strategie, BCG-Matrix, strategie vorming, expansiestrategieën, strategievorming volgens Porter. Samenvatting bevat afbeeldingen van modellen en theorieën. Totaal aantal pagina's 8. Gebruikte literatuur: Jos Marcus en Nick van Dam, Een praktijkgerichte benadering van Organisat...
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 8 pages •
Samenvatting organisatie en management hoofdstuk 3 strategisch management. Onderwerpen: proces van strategisch management, klassieke benadering van strategisch management, situatieanalyse, visie, missie, doelstellingen en strategie, BCG-Matrix, strategie vorming, expansiestrategieën, strategievorming volgens Porter. Samenvatting bevat afbeeldingen van modellen en theorieën. Totaal aantal pagina's 8. Gebruikte literatuur: Jos Marcus en Nick van Dam, Een praktijkgerichte benadering van Organisat...
O&M H7 besluitvorming
O&M H9 structurering