Sophievanschaijk
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller sophievanschaijk.
- 19
- 0
- 0
Community
- Followers
- Following
9 Reviews received
19 items
Consumer culture - Celia Lury (tweede editie)
Samenvatting van het boek Consumer Culture van Celia Lury, tweede druk. Hoofdstuk 1 tot en met 8 (alle hoofdstukken) zijn samengevat. Belangrijkste punten zijn deels gebaseerd op de hoorcolleges van het vak Media en consumptiecultuur van de master Communicatiewetenschap aan de Radboud Universiteit.
- Book
- Summary
- • 19 pages •
Samenvatting van het boek Consumer Culture van Celia Lury, tweede druk. Hoofdstuk 1 tot en met 8 (alle hoofdstukken) zijn samengevat. Belangrijkste punten zijn deels gebaseerd op de hoorcolleges van het vak Media en consumptiecultuur van de master Communicatiewetenschap aan de Radboud Universiteit.
Samenvatting Media en publiek
Samenvatting van het boek Media en publiek van Connie de Boer en Swantje Brennecke
- Book
- Summary
- • 24 pages •
Samenvatting van het boek Media en publiek van Connie de Boer en Swantje Brennecke
Samenvatting Pop culture freaks: identity, mass media, and society
Nederlandse samenvatting van het gehele boek Pop culture freaks: identity, mass media, and society van Dustin Kidd.
- Book
- Summary
- • 15 pages •
Nederlandse samenvatting van het gehele boek Pop culture freaks: identity, mass media, and society van Dustin Kidd.
Samenvatting Invloed: de zes geheimen van het overtuigen
Een samenvatting van het boek 'Invloed: de zes geheimen van het overtuigen' van Robert Cialdini.
- Book
- Summary
- • 9 pages •
Een samenvatting van het boek 'Invloed: de zes geheimen van het overtuigen' van Robert Cialdini.
100 % consistent
Samenvatting van 100% consistent voor het vak Reputatie en Legitimatie.
- Summary
- • 7 pages •
Samenvatting van 100% consistent voor het vak Reputatie en Legitimatie.
Organisatie identiteit
Samenvatting van Organisatie identiteit voor het vak Reputatie en Legitimatie.
- Summary
- • 14 pages •
Samenvatting van Organisatie identiteit voor het vak Reputatie en Legitimatie.
Regel jij het draagvlak?
Samenvatting voor het vak COV: Communicatie, Organisatie en Verandering.
- Summary
- • 11 pages •
Samenvatting voor het vak COV: Communicatie, Organisatie en Verandering.
Psychologie, de essentie hoofdstuk 10
Samenvatting voor het vak COV: Communicatie, Organisatie en Verandering.
- Summary
- • 5 pages •
Samenvatting voor het vak COV: Communicatie, Organisatie en Verandering.
Organisatie en verandering in de praktijk
Samenvatting voor het vak COV: Communicatie, Organisatie en Verandering.
- Summary
- • 3 pages •
Samenvatting voor het vak COV: Communicatie, Organisatie en Verandering.
Interne communicatie
Alle samenvattingen die je nodig hebt voor het vak COV: Communicatie, Organisatie en Verandering.
- Summary
- • 12 pages •
Alle samenvattingen die je nodig hebt voor het vak COV: Communicatie, Organisatie en Verandering.
Overheidscommunicatie
Consumer culture - Celia Lury (tweede editie)
Samenvatting Invloed: de zes geheimen van het overtuigen
Samenvatting Pop culture freaks: identity, mass media, and society
Samenvatting Invloed: de zes geheimen van het overtuigen