Timobenschop
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller timobenschop.
- 11
- 0
- 1
Community
- Followers
- Following
5 Reviews received
12 items
Consumentengedrag en Innovatie, dé Samenvatting
Slagen voor Consumentengedrag en Innovatie ? Koop de Samenvatting: Consumentengedrag, dé Samenvatting. Op basis van André Weber H1-10, H12 - H17
- Book
- Summary
- • 28 pages •
Slagen voor Consumentengedrag en Innovatie ? Koop de Samenvatting: Consumentengedrag, dé Samenvatting. Op basis van André Weber H1-10, H12 - H17
Consumentengedrag, de basis Samenvatting
Slagen voor Consumentengedrag? Koop de Samenvatting Consumentengedrag, de basis. Op basis van André Weber H1-10, H12 - H17
- Book
- Summary
- • 28 pages •
Slagen voor Consumentengedrag? Koop de Samenvatting Consumentengedrag, de basis. Op basis van André Weber H1-10, H12 - H17
Communicatie (en Merk)
Samenvattingen voor het vak Communicatie (en Merk)
- Package deal
- • 2 items •
Samenvattingen voor het vak Communicatie (en Merk)
Samenvatting Digitale Marketingstrategie, Lancée
Samenvatting van het boek digitale marketingcommunicatie strategie van Emile Lancée. Hoofdstuk (1-4) en (12-15).
- Book
- Summary
- • 13 pages •
Samenvatting van het boek digitale marketingcommunicatie strategie van Emile Lancée. Hoofdstuk (1-4) en (12-15).
Samenvatting Digitale Marketing (communicatie) Strategie, Lancéé
Samenvatting van het boek digitale marketing (communicatie) strategie van Emile Lancée. Hoofdstuk (1-4) en (12-15). Voor het vak marketingcommunicatie en/of communicatie en merk
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 13 pages •
Samenvatting van het boek digitale marketing (communicatie) strategie van Emile Lancée. Hoofdstuk (1-4) en (12-15). Voor het vak marketingcommunicatie en/of communicatie en merk
Samenvatting Communicatie & Merk | Marketingcommunicatieplan
Samenvatting van het boek Marketingcommunicatiestrategie (H5 - H13) voor het vak Communicatie & Merk, en voor het (beroepsproduct) Marketingcommunicatieplan.
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 13 pages •
Samenvatting van het boek Marketingcommunicatiestrategie (H5 - H13) voor het vak Communicatie & Merk, en voor het (beroepsproduct) Marketingcommunicatieplan.
Adviesnotitie / Eindverslag business project
Adviesnotitie / Eindverslag van het business project shop-in-shop concept. Compleet met deelopdrachten van alle vakken
- Other
- • 10 pages •
Adviesnotitie / Eindverslag van het business project shop-in-shop concept. Compleet met deelopdrachten van alle vakken
Samenvatting communicatie en media volgens toetsmatrijs
Samenvatting voor het vak communicatie en media op basis van de Toetsmatrijs van de HU. Per onderdeel staat aangegeven hoeveel vragen hier over in het tentamen komen
- Book
- Summary
- • 21 pages •
Samenvatting voor het vak communicatie en media op basis van de Toetsmatrijs van de HU. Per onderdeel staat aangegeven hoeveel vragen hier over in het tentamen komen
Samenvatting - Communicatie en Media
Samenvatting voor het vak communicatie en media. Samenvatting van de hoofdstukken: 1,2, 5-12, 14-21 . Alles wat je moet weten voor het tentamen
- Book
- Summary
- • 21 pages •
Samenvatting voor het vak communicatie en media. Samenvatting van de hoofdstukken: 1,2, 5-12, 14-21 . Alles wat je moet weten voor het tentamen
Uitwerking case NMZ - bedrijfskunde
Uitwerking van de toetsopdrachten van de case NMZ. Voor het vak bedrijfskunde.
- Book
- Case
- • 24 pages •
Uitwerking van de toetsopdrachten van de case NMZ. Voor het vak bedrijfskunde.
Consumentengedrag, de basis Samenvatting
Consumentengedrag, de basis Samenvatting
Samenvatting Digitale Marketing (communicatie) Strategie, Lancéé
Samenvatting communicatie en media volgens toetsmatrijs
Very well
Translated by GoogleSamenvatting consumentengedrag, de basis. Hoofdstuk 1 t/m 5.