Haagse Hogeschool (HHS) • Commerciële Economie
Meest recente samenvattingen voor de opleiding Commerciële Economie op de Haagse Hogeschool (HHS). Op zoek naar een samenvatting voor Commerciële Economie? Wij hebben diverse samenvattingen voor de opleiding Commerciële Economie op de Haagse Hogeschool (HHS).
-
480
-
40
-
29
Vakken Commerciële Economie op de Haagse Hogeschool (HHS)
Er zijn samenvattingen beschikbaar voor de volgende vakken van Commerciële Economie op Haagse Hogeschool (HHS)
Populaire samengevatte boeken Haagse Hogeschool (HHS) • Commerciële Economie
Robin van der Werff • ISBN 9789001834302
Caroline van Beekhoff • ISBN 9789463455343
Gerard Minnaar, Niko van der Sluijs • ISBN 9789001818821
J. Keizer • ISBN 9789012400190
Ton de Gouw, Allert de Geus • ISBN 9789001797157
W.F.G. Mastenbroek, Desiree Nuij • ISBN 9789074885065
Henk Fuchs, S.J.M. van Vlimmeren • ISBN 9789001816520
Wouter de Vries, Niels Dekker • ISBN 9789001797140
Keimpe de Vries • ISBN 9789043018180
Nieuwste samenvattingen Haagse Hogeschool (HHS) • Commerciële Economie
Overzichtelijke en heldere samenvatting van het boek Grondslagen van de Marketing. Auteurs: P.Bronis Verhage & Marjolein Visser.
Duidelijke en overzichtelijke samenvatting van het boek Grondslagen van de Marketing. Auteurs: P. Bronis Verhage & Marjolein Visser
Zeer uitgebreide en duidelijke samenvatting van het boek strategische en operationele marketingplanning Kernstof -B. H 13 t/m 16. Auteurs: Gebrand Rustenburg, Ton de Gouw, Allert de Geus.
Duidelijke en overzichtelijke samenvatting van het boek strategische en operationele marketingplanning Kernstof -B . Auteurs: Gebrand Rustenburg, Ton de Gouw, Allert de Geus
Duidelijke en overzichtelijke samenvatting van het boek strategische en operationele marketingplanning Kernstof -B . H5 t/m 8. Auteurs: Gebrand Rustenburg, Ton de Gouw, Allert de Geus
Uitgebreide en overzichtelijke samenvatting van het boek strategische en operationele marketingplanning Kernstof -B . H1 t/m 4 . Auteurs: Gebrand Rustenburg, Ton de Gouw, Allert de Geus.
Goede en duidelijke samenvatting van het boek Strategische Marketingplanning. De 8e druk.
Goede samenvatting van het boek Strategische Marketingplanning. De 8e druk.
Auteurs: Karel Jan Alsem en E.J. Kostelijk. Het betreft de 8e druk van het boek. Hoofdstuk 12 t/m 14 worden behandeld.
Samenvatting van het boek Strategische Marketingplanning Auteurs: Karel Jan Alsem en E.J. Kostelijk. Het betreft de 8e druk van het boek.