Vrije Universiteit Amsterdam · Bedrijfskunde · Digital Marketing and Metrics (E_EBE3_DMM)

Hier vind je de beste samenvattingen om te slagen voor Digital Marketing and Metrics (E_EBE3_DMM) op de Vrije Universiteit Amsterdam. Er zijn o.a. samenvattingen, aantekeningen en oefenvragen beschikbaar. Ook vind je op Stuvia diverse samenvattingen voor de opleiding Bedrijfskunde op de Vrije Universiteit Amsterdam.

Alle 3 resultaten

Digital Marketing and Metrics: Complete Articles Summary [8.7 for exam]

(7)
€4,74
19x  verkocht

A summary that includes the essential information of the articles for Digital Marketing and Metrics. [E_EBE3_DMM] The summary briefly discusses the study and mentions the relevant conclusions. The following articles are discussed: 1. Akpinar, E., & Berger, J. (2017). Valuable Virality, Journal of marketing research, forthcoming. 2. Babic-Rosario, A., Sotgiu, F., De Valck, K., & Bijmolt, T. (2016). The effect of electronic word-of-mouth on sales: a meta-analytic review of platform, product, and ...

i Bekijk extra informatie x
  •  Bundel
  • Samenvatting
  •  • 11 pagina's • 
  • door davegetrouw • 
  • geupload  14-05-2019
Snel bekijken
i x

Verkoop je kennis op Stuvia

Elke dag zijn tienduizenden mensen op zoek naar jouw samenvattingen. Zet ze makkelijk op ons platform en verdien vandaag nog aan je documenten.

Jouw kennis is geld waard! Al meer dan 700.000 topverkopers gingen je voor.

Start met verkopen of lees alles over verdienen op Stuvia