Marketing en strategie Study guides, Class notes & Summaries

Looking for the best study guides, study notes and summaries about Marketing en strategie? On this page you'll find 25 study documents about Marketing en strategie.

All 25 results

Sort by

SAMENVATTING: INTERNATIONALE MARKETING:DEEL 1: BESLISSING TOT INTERNATIONALISERING HOOFDSTUK 1: INTERNATIONALE MARKETING IN BEDRIJVEN
  • SAMENVATTING: INTERNATIONALE MARKETING:DEEL 1: BESLISSING TOT INTERNATIONALISERING HOOFDSTUK 1: INTERNATIONALE MARKETING IN BEDRIJVEN

  • Exam (elaborations) • 49 pages • 2023
  • SAMENVATTING: INTERNATIONALE MARKETING DEEL 1: BESLISSING TOT INTERNATIONALISERING HOOFDSTUK 1: INTERNATIONALE MARKETING IN BEDRIJVEN Fases in het internationale marketing proces: 1. Beslissing om een bedrijf te internationaliseren 2. Beslissing tot welke markten toe te treden 3. Strategieën voor markttoetreding 4. Het internationale marketingplan ontwerpen 5. Het plan implementeren en coördineren Doel = duurzaam concurrentievoordeel creëren op de internationale markt 1. Globaliseri...
    (0)
  • $15.49
  • + learn more
Marketing Management
  • Marketing Management

  • Exam (elaborations) • 82 pages • 2023
  • Marketing Management Marketing Management 2019-2020 Marketing Management 2019-2020 FLORIAN VLAEMMINCK 7 Hoofdstuk 1: Wat is marketing? Klantgericht: klant staat centraal Advertiser vs Consumer: • De marketeer kent zijn klant niet meer: o Verkeerde communicatie want nu wil men persoonlijk aangesproken worden o Nu gaat men dus veel meer klantgericht (vroeger productgericht) Marketing is: • Behoefte van klant bevredigen • Klanttevredenheid op een winstgevende manier o Waarde cr...
    (0)
  • $15.49
  • + learn more
Samenvatting Marketing Communicatie Strategie
  • Samenvatting Marketing Communicatie Strategie

  • Exam (elaborations) • 77 pages • 2023
  • Samenvatting Marketing Communicatie Strategie Samenvatting Marketing Communicatie Strategie Hoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten 1.1.1 Functies van een merk voor de consument Een merk vervult zowel voor de consument als voor het bedrijf diverse functies. Voor de consumenten zijn de volgende van belang:- Gemak bij het kopenHet merk geeft de consument de zekerheid dat hij daadwerkelijk krijgt wat hij wil. En als dit een keer niet het geval is weet hij b...
    (0)
  • $15.49
  • + learn more
Hoofdstuk 2: Introductie en trends in marketing
  • Hoofdstuk 2: Introductie en trends in marketing

  • Exam (elaborations) • 13 pages • 2023
  • Hoofdstuk 2: Introductie en trends in marketing Hoofdstuk 2: Introductie en trends in marketing Het moderne marketingconcept is het behalen van bedrijfsdoelstellingen door aan klantbehoeften te voldoen, beter dan de concurrentie. Er moet aan drie voorwaarden voldaan worden: - Klantgerichtheid - Geïntegreerde inspanning (verantwoordelijkheid medewerkers) - Bereiken van doelen Bij inward looking ligt de focus op de productie of het leveren van diensten. Bij outward looking wordt een strat...
    (0)
  • $12.99
  • + learn more
Samenvatting hoorcolleges Marketing en Strategie
  • Samenvatting hoorcolleges Marketing en Strategie

  • Summary • 35 pages • 2017
  • Aantekeningen van de slides van alle hoorcolleges.
    (0)
  • $3.85
  • + learn more