Kiezen en beslissen Study guides, Class notes & Summaries

Looking for the best study guides, study notes and summaries about Kiezen en beslissen? On this page you'll find 5 study documents about Kiezen en beslissen.

All 5 results

Sort by

SAMENVATTING: INTERNATIONALE MARKETING:DEEL 1: BESLISSING TOT INTERNATIONALISERING HOOFDSTUK 1: INTERNATIONALE MARKETING IN BEDRIJVEN
  • SAMENVATTING: INTERNATIONALE MARKETING:DEEL 1: BESLISSING TOT INTERNATIONALISERING HOOFDSTUK 1: INTERNATIONALE MARKETING IN BEDRIJVEN

  • Exam (elaborations) • 49 pages • 2023
  • SAMENVATTING: INTERNATIONALE MARKETING DEEL 1: BESLISSING TOT INTERNATIONALISERING HOOFDSTUK 1: INTERNATIONALE MARKETING IN BEDRIJVEN Fases in het internationale marketing proces: 1. Beslissing om een bedrijf te internationaliseren 2. Beslissing tot welke markten toe te treden 3. Strategieën voor markttoetreding 4. Het internationale marketingplan ontwerpen 5. Het plan implementeren en coördineren Doel = duurzaam concurrentievoordeel creëren op de internationale markt 1. Globaliseri...
    (0)
  • $15.49
  • + learn more
Uitgebreide Samenvatting Sociale Psychologie 2e Editie
  • Uitgebreide Samenvatting Sociale Psychologie 2e Editie

  • Summary • 63 pages • 2023
  • Uitgebreide Samenvatting Sociale Psychologie 2e Editie. Sociale psychologie samenvatting Hoofdstuk 1 – Inleiding tot de sociale psychologie 1.1 Wat is sociale psychologie? Sociale psychologie is de wetenschappelijke studie naar de manier waarop gedachten, gevoelens en gedragingen van mensen worden beïnvloed door de werkelijke of imaginaire aanwezigheid van andere mensen.  Voorbeeld ‘imaginaire aanwezigheid van andere mensen’; omdat je moeder altijd zei dat je je handen moet was...
    (0)
  • $18.49
  • + learn more
Uitgebreide Samenvatting Sociale Psychologie 2e Editie Sociale psychologie (Tilburg University)
  • Uitgebreide Samenvatting Sociale Psychologie 2e Editie Sociale psychologie (Tilburg University)

  • Exam (elaborations) • 63 pages • 2023
  • Available in package deal
  • Uitgebreide Samenvatting Sociale Psychologie 2e Editie Sociale psychologie (Tilburg University). De macht van de situatie Fundamentele attributiefout = de neiging om de mate waarin iemands gedrag wordt veroorzaakt door de rol van persoonlijke eigenschappen en andere interne factoren te overschatten en de rol van externe, situationele factoren te onderschatten. Of (hetzelfde): de neiging om ons eigen gedrag en andermans gedrag volledig toe te schrijven aan persoonlijkheidstrekken en het effe...
    (0)
  • $14.99
  • + learn more
SAMENVATTING STRATEGISCH MANAGEMENT.
  • SAMENVATTING STRATEGISCH MANAGEMENT.

  • Exam (elaborations) • 94 pages • 2021
  • SAMENVATTING STRATEGISCH MANAGEMENT. STRATEGY MEANS MAKING CLEAR-CUT CHOICES ABOUT HOW TO COMPETE.” - JACK WELCH, FORMER CEO GENERAL ELECRIC Doel van strategisch management:  Verklaren van performantie van organisaties o Waarom is ene bedrijf succesvoller dan andere in dezelfde omstandigheden? o Heeft te maken met onderliggende competenties en met concurrenten  Verklaren van voortdurende successen van organisaties o Bv Apple o Ligt vaak niet aan het product, maar aan onderliggend...
    (0)
  • $7.49
  • 1x sold
  • + learn more
Economische psychologie - Artikelen samenvatting
  • Economische psychologie - Artikelen samenvatting

  • Summary • 32 pages • 2012
  • De (ir)rationaliteit van de beslisser door Eric van Dijk en Marcel Zeelenberg; De psychologie van kiezen en beslissen door Marcel Zeelenberg; When choice is demotivating door Iyengar en Lepper; Choose (7x) door Mick, Brniarczyk en Haidt; EN NOG MEER!
    (0)
  • $11.74
  • 11x sold
  • + learn more