Annamargot
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller annamargot.
- 11
- 0
- 0
Community
- Followers
- Following
35 Reviews received
11 items
Summary CH1-14 Organizational theory, design, and change (Jones )
Structured summary about chapters 1-14 of the book:
Jones, G.R. 2013. Organizational Theory, Design, and Change, (7. global ed.). Harlow, UK: Pearson
Education
- Book
- Summary
- • 82 pages •
Structured summary about chapters 1-14 of the book:
Jones, G.R. 2013. Organizational Theory, Design, and Change, (7. global ed.). Harlow, UK: Pearson
Education
Philosophy of science by Lig Egholm
Summary of all chapters
- Book
- Summary
- • 23 pages •
Summary of all chapters
Strategisch merkmanagement, Keller 4e editie H1 t/m 13
Duidelijke en bondige samenvatting voor het vak merkmanagement (H1 t/m 6 en H10 t/m 13). Ieder hoofdstuk bevat nog een korte samenvatting. Daarnaast is ook de literatuur voor het vak onderzoek 2 samengevat (Deel IV hoofdstuk 7,8,9).
- Book
- Summary
- • 51 pages •
Duidelijke en bondige samenvatting voor het vak merkmanagement (H1 t/m 6 en H10 t/m 13). Ieder hoofdstuk bevat nog een korte samenvatting. Daarnaast is ook de literatuur voor het vak onderzoek 2 samengevat (Deel IV hoofdstuk 7,8,9).
Internationale marketing Svend Hollensen
Samenvatting van het vak internationale marketing. 
Boek: Internationale marketing van Svend Hollensen.
Alle belangrijke punten van het tentamen worden behandeld.
- Book
- Summary
- • 34 pages •
Samenvatting van het vak internationale marketing. 
Boek: Internationale marketing van Svend Hollensen.
Alle belangrijke punten van het tentamen worden behandeld.
Samenvatting onderzoek colleges
Van alle gegeven colleges zijn de powerpoints erg lang en onduidelijk. Vandaar een samenvatting die concreet is en door opsommingen duidelijk samengevat is.
- Class notes
- • 27 pages •
Van alle gegeven colleges zijn de powerpoints erg lang en onduidelijk. Vandaar een samenvatting die concreet is en door opsommingen duidelijk samengevat is.
College samenvatting Statistiek Hanze Hogeschool
Een krachtige samenvatting van alle colleges om het alle opgaven van het tentamen te kunnen maken.
- Class notes
- • 10 pages •
Een krachtige samenvatting van alle colleges om het alle opgaven van het tentamen te kunnen maken.
Basisboek online marketing Visser
- Summary
- • 14 pages •
Onderzoek doen! Fischer & Julsink
- Summary
- • 8 pages •
Consumentengedrag Nederstigt & Poiesz 6e druk
Duidelijke samenvatting die de belangrijkste punten naar voren haalt die nodig zijn om het tentamen te halen.
- Book
- Summary
- • 38 pages •
Duidelijke samenvatting die de belangrijkste punten naar voren haalt die nodig zijn om het tentamen te halen.
Handboek direct marketing 3.0 Postma
Concrete samenvatting van gehele boek, die door middel van steekpunt alle belangrijkste punten naar voren haalt om zo een goed cijfer voor je tentamen te halen.
- Book
- Summary
- • 18 pages •
Concrete samenvatting van gehele boek, die door middel van steekpunt alle belangrijkste punten naar voren haalt om zo een goed cijfer voor je tentamen te halen.
Consumentengedrag Nederstigt & Poiesz 6e druk
Consumentengedrag Nederstigt & Poiesz 6e druk
Internationale marketing Svend Hollensen
Consumentengedrag Nederstigt & Poiesz 6e druk
Consumentengedrag Nederstigt & Poiesz 6e druk