Meta2p
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller meta2p.
- 4
- 2
- 0
Community
- Followers
- Following
38 Reviews received
4 items
Consumentengedrag: de basis, Andre Weber, Hst 2 t/m 15
Een samenvatting van hoofdstuk 2 t/m 15 van het boek Consumentengedrag: de basis. Begrippen zijn dikgedrukt en in een andere kleur geschreven waardoor deze duidelijk te herkennen en leren zijn.
- Book
- Summary
- • 37 pages •
Een samenvatting van hoofdstuk 2 t/m 15 van het boek Consumentengedrag: de basis. Begrippen zijn dikgedrukt en in een andere kleur geschreven waardoor deze duidelijk te herkennen en leren zijn.
Designing with the Mind in Mind, Jeff Johnson - H1-14
ENGELSTALIGE samenvatting van het volledige boek Designing with the Mind in Mind van Jeff Johnson.
- Book
- Summary
- • 28 pages •
ENGELSTALIGE samenvatting van het volledige boek Designing with the Mind in Mind van Jeff Johnson.
Designing Interactive Systems, D. Benyon (CH. 2/4 & 7/10)
- Book
- Summary
- • 20 pages •
Echte Mediaprimeurs, Frank Hellemans (H1 t/m 6, H8 t/m 12)
Samenvatting van 11 hoofdstukken uit het boek Echte Mediaprimeurs. Geschreven als voorbereiding op het tentamen uit de vierde periode van het eerste jaar Communicatie en Multimedia Design.
- Book
- Summary
- • 24 pages •
Samenvatting van 11 hoofdstukken uit het boek Echte Mediaprimeurs. Geschreven als voorbereiding op het tentamen uit de vierde periode van het eerste jaar Communicatie en Multimedia Design.
Echte Mediaprimeurs, Frank Hellemans (H1 t/m 6, H8 t/m 12)
Consumentengedrag: de basis, Andre Weber, Hst 2 t/m 15
Consumentengedrag: de basis, Andre Weber, Hst 2 t/m 15
Consumentengedrag: de basis, Andre Weber, Hst 2 t/m 15
Consumentengedrag: de basis, Andre Weber, Hst 2 t/m 15