Naomehx
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller naomehx.
- 13
- 0
- 0
Community
- Followers
- Following
19 Reviews received
13 items
Samenvatting Tentamenstof Advanced Corporate Finance VU
Samenvatting van de colleges gegeven aan de VU in collegejaar 2020/2021. De samenvatting bevat de gehele tentamenstof van het vak. 
De onderwerpen die worden behandeld zijn: 
- topic 1: Short term financial management 
- topic 2: Long term financial management – capital structure 
- topic 3: Structured corporate finance 
- topic 4: Equity risk pricing 
- topic 5: Credit risk measurement and pricing
- Summary
- • 29 pages •
Samenvatting van de colleges gegeven aan de VU in collegejaar 2020/2021. De samenvatting bevat de gehele tentamenstof van het vak. 
De onderwerpen die worden behandeld zijn: 
- topic 1: Short term financial management 
- topic 2: Long term financial management – capital structure 
- topic 3: Structured corporate finance 
- topic 4: Equity risk pricing 
- topic 5: Credit risk measurement and pricing
Samenvatting Management Control
Samenvatting van het boek en de colleges van de VU, t/m hoofdstuk 16.
- Book
- Summary
- • 23 pages •
Samenvatting van het boek en de colleges van de VU, t/m hoofdstuk 16.
Samenvatting Externe Verslaggeving Hoogendoorn & Vergoossen
Samenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 15 van Externe Verslaggeving Hoogendoorn & Vergoossen
- Book
- Summary
- • 25 pages •
Samenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 15 van Externe Verslaggeving Hoogendoorn & Vergoossen
Samenvatting Merkmanagement
Beknopte samenvatting van het boek Merkpositionering: brug tussen marketing en communicatie van K. J. Alsem en Erik Kostelijk. Hoofdstuk 1 t/m 7.
- Book
- Summary
- • 19 pages •
Beknopte samenvatting van het boek Merkpositionering: brug tussen marketing en communicatie van K. J. Alsem en Erik Kostelijk. Hoofdstuk 1 t/m 7.
Inkoop werken vanuit een ketenbenadering, samenvatting en oefenvragen
Samenvatting van het boek Inkoop werken vanuit een ketenbenadering door Faber-de Lange, Pieters en Weijers (2e druk). Hoofdstuk 1 t/m 7. Ook zitten er oefenvragen bij met antwoorden en casussen die passen bij de leerstof.
- Book
- Summary
- • 34 pages •
Samenvatting van het boek Inkoop werken vanuit een ketenbenadering door Faber-de Lange, Pieters en Weijers (2e druk). Hoofdstuk 1 t/m 7. Ook zitten er oefenvragen bij met antwoorden en casussen die passen bij de leerstof.
Samenvatting Onderzoek doen! door Tom Fischer
Samenvatting van het boek Onderzoek doen! door Tom Fischer en Mark Julsing. Tweede druk. Alle hoofdstukken zijn samengevat.
- Book
- Summary
- • 16 pages •
Samenvatting van het boek Onderzoek doen! door Tom Fischer en Mark Julsing. Tweede druk. Alle hoofdstukken zijn samengevat.
Marketingplanning samenvatting hfst 4 t/m 6
Samenvatting van de hoofdstukken 4, 5 en 6 van het boek Marketingplanning van Rien Hummel (vierde druk). Inclusief voorbeelden.
- Book
- Summary
- • 14 pages •
Samenvatting van de hoofdstukken 4, 5 en 6 van het boek Marketingplanning van Rien Hummel (vierde druk). Inclusief voorbeelden.
Innovatiemanagement hfst 1 t/m 4
Samenvatting van hoofstuk 1 t/m 4 van het boek innovatiemanagement van Eelko Huizingh. Inclusief belangrijke figuren/afbeeldingen.
- Book
- Summary
- • 12 pages •
Samenvatting van hoofstuk 1 t/m 4 van het boek innovatiemanagement van Eelko Huizingh. Inclusief belangrijke figuren/afbeeldingen.
Samenvatting How Brands Grow by Byron Sharp
Een korte, bondige samenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 6 van het engelse boek How Brands Grow van Byron Sharp. In de samenvatting worden vooral alle termen uitgelegd en worden de belangrijkste punten uit het boek beschreven.
- Book
- Summary
- • 4 pages •
Een korte, bondige samenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 6 van het engelse boek How Brands Grow van Byron Sharp. In de samenvatting worden vooral alle termen uitgelegd en worden de belangrijkste punten uit het boek beschreven.
Internationalisering Hoofdstuk 1 t/m 8
Samenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 8 van het boek Internationale marketing
- Summary
- • 8 pages •
Samenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 8 van het boek Internationale marketing
Samenvatting Externe Verslaggeving Hoogendoorn & Vergoossen
Samenvatting Externe Verslaggeving Hoogendoorn & Vergoossen
Samenvatting How Brands Grow by Byron Sharp
Samenvatting Externe Verslaggeving Hoogendoorn & Vergoossen
Samenvatting Externe Verslaggeving Hoogendoorn & Vergoossen