Roelinemachiels
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller roelinemachiels.
- 5
- 0
- 0
Community
- Followers
- Following
5 items
Samenvatting Communicatie Theorie (Mind the Gap & Issue)
Samenvatting Communicatie Theorie. Betreft begrippen als Imago, identiteit, branding, interne/externe communicatie, issuemanagement en het issuemanagement stappenplan
- Book
- Summary
- • 15 pages •
Samenvatting Communicatie Theorie. Betreft begrippen als Imago, identiteit, branding, interne/externe communicatie, issuemanagement en het issuemanagement stappenplan
Samenvatting Marketing
Uitgebreide samenvatting van Marketing stof voor de course Marketing van Communicatie. Betreft stof uit het boek Marketing Kernstof A
- Book
- Summary
- • 48 pages •
Uitgebreide samenvatting van Marketing stof voor de course Marketing van Communicatie. Betreft stof uit het boek Marketing Kernstof A
Summary Transformation of the Public Sphere
Summary for the course of Transformation of the Public Sphere
- Summary
- • 24 pages •
Summary for the course of Transformation of the Public Sphere
Samenvatting Interpretatie van Cultuur (Vertelduivels, Literair Mechaniek & popmuziek)
Samenvatting van de stof voor de course Interpretatie van Cultuuruitingen.
- Book
- Summary
- • 26 pages •
Samenvatting van de stof voor de course Interpretatie van Cultuuruitingen.
Samenvatting Onderzoek - Wat is onderzoek? (Verhoeven)
Een korte algemene samenvatting van de belangrijkste onderwerpen en definities betreffende onderzoek. Denk bijvoorbeeld aan kwalitatief/kwantitatief onderzoek, validiteit, betrouwbaarheid, meetniveaus, vraagstellingen, Univariate/ Bivariate analyses. (wat houden deze in en wanneer gebruik je deze?)
- Book
- Summary
- • 10 pages •
Een korte algemene samenvatting van de belangrijkste onderwerpen en definities betreffende onderzoek. Denk bijvoorbeeld aan kwalitatief/kwantitatief onderzoek, validiteit, betrouwbaarheid, meetniveaus, vraagstellingen, Univariate/ Bivariate analyses. (wat houden deze in en wanneer gebruik je deze?)