Isabellaovg
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller IsabellaOvg.
- 2
- 0
- 1
Community
- Followers
- Following
3 items
Marketing Mix (4 P's): productbeleid, promotie, plaats en prijszetting (College 6-11)
Deze samenvatting gaat inhoudelijk in op de Marketing Mix (4 P's) van het General Course Framework: het productiebeleid, de promotie, de plaats en de prijszetting. Het is een combinatie van de hoorcolleges en de theorie in een document.
- Package deal
- Summary
- • 17 pages •
Deze samenvatting gaat inhoudelijk in op de Marketing Mix (4 P's) van het General Course Framework: het productiebeleid, de promotie, de plaats en de prijszetting. Het is een combinatie van de hoorcolleges en de theorie in een document.
Marketing Management Bedrijfskunde RSM
Deze samenvattingen gaat inhoudelijk in op de hoorcolleges en theorie van het vak Marketing Management gegeven aan Bedrijfskunde studenten aan de RSM.
- Package deal
- • 2 items •
Deze samenvattingen gaat inhoudelijk in op de hoorcolleges en theorie van het vak Marketing Management gegeven aan Bedrijfskunde studenten aan de RSM.
Trends in marketing, Consumentengedrag, Marketingstrategieën, Marketing Informatie Systemen (College 1-5)
Deze samenvatting gaat inhoudelijk in op de trends in marketing, het consumentengedrag, verschillende marketingstrategieën en marketing informatie systemen in het General Course Framework. Het is een combinatie van de colleges en theorie in een document.
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 19 pages •
Deze samenvatting gaat inhoudelijk in op de trends in marketing, het consumentengedrag, verschillende marketingstrategieën en marketing informatie systemen in het General Course Framework. Het is een combinatie van de colleges en theorie in een document.