Dominiquestuvia
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller dominiquestuvia.
- 23
- 0
- 2
Community
- Followers
- Following
177 Reviews received
25 items
Samenvatting van 4 Bachelor Core vakken Communicatiewetenschap: Political, Entertainment, Persuasive and Corporate Communication
Bundel van Persuasieve Communicatie, Politieke Communicatie, Corporate Communicatie en Entertainment Communicatie. De 4 core vakken van Bachelor Communicatiewetenschap.
- Package deal
- • 4 items •
- Samenvatting Corporate Communicatie: hoofdstukken uit het boek van Cornelissen, artikelen & hoorcolleges • Summary
- Samenvatting Entertainment Communicatie: Hoorcolleges, Literatuur Definities Quizblik • Summary
- Samenvatting Persuasieve Communicatie: boek Van der Pligt, artikelen, microlectures en slides • Summary
- Samenvatting Politieke Communicatie en Journalistiek (UvA 2018-2019): Hoorcolleges en Literatuur • Summary
Bundel van Persuasieve Communicatie, Politieke Communicatie, Corporate Communicatie en Entertainment Communicatie. De 4 core vakken van Bachelor Communicatiewetenschap.
Mid-Course Assignment Topic Organizations and Social Media
Fully elaborated mid-course assignment of the Topic Organizations and Social Media (2020). I received 20 out of 20 points for this assignment.
- Case
- • 3 pages •
Fully elaborated mid-course assignment of the Topic Organizations and Social Media (2020). I received 20 out of 20 points for this assignment.
Topic: Organisations and Social Media LECTURE NOTES
Notes of all lectures (week 1-6) of Topic: Organisations and Social Media, University of Amsterdam (2020). NOT included a summary of the required literature!
- Class notes
- • 24 pages •
Notes of all lectures (week 1-6) of Topic: Organisations and Social Media, University of Amsterdam (2020). NOT included a summary of the required literature!
Summary Topic Algorithmic Persuasion in the Digital Society (2020)
Summary of the Topic 'Algorithmic Persuasion in the Digital Society' (University of Amsterdam) March 2020. It consists of a summary of all the required articles, supplemented with notes of the seven lectures.
- Summary
- • 41 pages •
Summary of the Topic 'Algorithmic Persuasion in the Digital Society' (University of Amsterdam) March 2020. It consists of a summary of all the required articles, supplemented with notes of the seven lectures.
Summary Topic Content Marketing 2019: book chapters, lectures & articles
Summary of the Topic 'Content Marketing' (University of Amsterdam) May 2019. It consists of a summary of the required book chapters of the book 'Scaling up Content Marketing' (april 2019) by Ed Peelen. The book chapters and required articles are supplemented with notes of the lectures (including guest lectures).
- Book
- Summary
- • 41 pages •
Summary of the Topic 'Content Marketing' (University of Amsterdam) May 2019. It consists of a summary of the required book chapters of the book 'Scaling up Content Marketing' (april 2019) by Ed Peelen. The book chapters and required articles are supplemented with notes of the lectures (including guest lectures).
Summary Topic The Role of Emotions in Political Communication Lectures and Required Readings 2019
Summary of the topic 'The Role of Emotions in Political Communication' (University of Amsterdam) year 2018-2019. It consists of short summaries of all required readings and notes from the lectures week 1-7.
- Summary
- • 31 pages •
Summary of the topic 'The Role of Emotions in Political Communication' (University of Amsterdam) year 2018-2019. It consists of short summaries of all required readings and notes from the lectures week 1-7.
Samenvatting OPIII EXPERIMENT: Boek Research Methods en Hoorcolleges
Complete samenvatting van alle tentamenstof voor het vak Onderzoekspracticum III: Experiment van Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam (2018-2019). De samenvatting bestaat uit de verplichte hoofdstukken uit het boek 'Research Methods for the Behaviorial Sciences (Custom Edition)' (Gravetter & Forzano, 4e editie, compiled by Aart Velthuijsen). Verder zijn de aantekeningen van de hoorcolleges door de samenvatting heen verwerkt. 
De volgende hoofdstukken zijn opgenomen:
Chapter 1...
- Book
- Summary
- • 22 pages •
Complete samenvatting van alle tentamenstof voor het vak Onderzoekspracticum III: Experiment van Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam (2018-2019). De samenvatting bestaat uit de verplichte hoofdstukken uit het boek 'Research Methods for the Behaviorial Sciences (Custom Edition)' (Gravetter & Forzano, 4e editie, compiled by Aart Velthuijsen). Verder zijn de aantekeningen van de hoorcolleges door de samenvatting heen verwerkt. 
De volgende hoofdstukken zijn opgenomen:
Chapter 1...
Samenvatting Politieke Communicatie en Journalistiek (UvA 2018-2019): Hoorcolleges en Literatuur
Samenvatting van alle stof voor het tentamen van Politieke Communicatie en Journalistiek (2018-2019), week 1 t/m 7. De samenvatting volgt de structuur van de hoorcolleges (ook gastcolleges!) en wordt verder aangevuld door de belangrijkste stof van de artikelen die ook stof zijn voor het tentamen. Verder zijn de antwoorden op de vijf belangrijke vragen in de werkgroep van elke week er in opgenomen (niet expliciet, maar door de stof heen verwerkt).
- Package deal
- Summary
- • 40 pages •
Samenvatting van alle stof voor het tentamen van Politieke Communicatie en Journalistiek (2018-2019), week 1 t/m 7. De samenvatting volgt de structuur van de hoorcolleges (ook gastcolleges!) en wordt verder aangevuld door de belangrijkste stof van de artikelen die ook stof zijn voor het tentamen. Verder zijn de antwoorden op de vijf belangrijke vragen in de werkgroep van elke week er in opgenomen (niet expliciet, maar door de stof heen verwerkt).
Samenvatting Kwalitatief Onderzoek: Boek Succesful Qualitative Research, Hoorcolleges en Micro Lectures
Uitgebreide samenvatting van alle stof voor het tentamen Kwalitatief Onderzoek van de bachelor Communicatiewetenschap aan de UvA, jaar 2018-2019. De samenvatting bestaat uit de hoofdstukken 1 t/m 5, 7 t/m 10 en 12 (tentamenstof) van het boek 'Succesful Qualitative Research' (Braun & Clarke, 2013). Alle aspecten uit de hoorcolleges zijn bij de desbetreffende hoofdstukken aangevuld. Verder bevat de samenvatting de stof uit de micro lectures 5, 6 en 7 en de belangrijkste dingen uit het gastcollege ...
- Book
- Summary
- • 19 pages •
Uitgebreide samenvatting van alle stof voor het tentamen Kwalitatief Onderzoek van de bachelor Communicatiewetenschap aan de UvA, jaar 2018-2019. De samenvatting bestaat uit de hoofdstukken 1 t/m 5, 7 t/m 10 en 12 (tentamenstof) van het boek 'Succesful Qualitative Research' (Braun & Clarke, 2013). Alle aspecten uit de hoorcolleges zijn bij de desbetreffende hoofdstukken aangevuld. Verder bevat de samenvatting de stof uit de micro lectures 5, 6 en 7 en de belangrijkste dingen uit het gastcollege ...
Samenvatting Persuasieve Communicatie: boek Van der Pligt, artikelen, microlectures en slides
Complete samenvatting van alle stof voor het tentamen van het vak Persuasieve Communicatie (2018-2019). De samenvatting bestaat uit H1 t/m H10 van het boek The Psychology of Influence (Van der Pligt, 2017). Daarnaast zijn de extra artikelen van McGuire (1999), van den Putte (2005), Keizer (2008), Cialdini (2003), Kok (2006) en Chang (2016) opgenomen. De stof van de microlectures en werkgroepslides zijn ook door de samenvatting heen verwerkt. De samenvatting is gemaakt aan de hand van de learning...
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 46 pages •
Complete samenvatting van alle stof voor het tentamen van het vak Persuasieve Communicatie (2018-2019). De samenvatting bestaat uit H1 t/m H10 van het boek The Psychology of Influence (Van der Pligt, 2017). Daarnaast zijn de extra artikelen van McGuire (1999), van den Putte (2005), Keizer (2008), Cialdini (2003), Kok (2006) en Chang (2016) opgenomen. De stof van de microlectures en werkgroepslides zijn ook door de samenvatting heen verwerkt. De samenvatting is gemaakt aan de hand van de learning...
Summary Topic The Role of Emotions in Political Communication Lectures and Required Readings 2019
Summary Topic The Role of Emotions in Political Communication Lectures and Required Readings 2019
Summary Topic Algorithmic Persuasion in the Digital Society (2020)
Summary Topic Algorithmic Persuasion in the Digital Society (2020)
Summary Topic Content Marketing 2019: book chapters, lectures & articles