Esmeedungen
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller esmeedungen.
- 13
- 0
- 1
Community
- Followers
- Following
19 Reviews received
14 items
Samenvatting "Een praktijk gerichte benadering van organisatie en management" Niks van Dam en Jos Marcus
Samenvatting hoofdstuk 2,3 en 4 van het boek 'Een praktijk gerichte benadering van organisatie en management" geschreven door Nick van Dam en Jos Marcus. Samenvatting inclusief begrippen, illustratie en verbanden.
- Book
- Summary
- • 28 pages •
Samenvatting hoofdstuk 2,3 en 4 van het boek 'Een praktijk gerichte benadering van organisatie en management" geschreven door Nick van Dam en Jos Marcus. Samenvatting inclusief begrippen, illustratie en verbanden.
Onderzoek 2 : Statistiek - I hate statistics alle onderdelen samengevat met belangrijkste begrippen + visualisaties
Digitaal lesprogramma I HATE STATISTICS voor het vak onderzoek 2 : statistiek. Alle begrippen samengevat visualisaties en verbanden.
- Summary
- • 8 pages •
Digitaal lesprogramma I HATE STATISTICS voor het vak onderzoek 2 : statistiek. Alle begrippen samengevat visualisaties en verbanden.
Handboek Scenarioplanning - Mario van Rijn & René van der Burgt. Hoofdstuk 1,2,3,7,8,9,10. Inclusief begrippen, visualisaties en verbanden.
Handboek Scenarioplanning - Mario van Rijn & René van der Burgt. Samenvatting hoofdstuk 1,2,3,7,8,9,10 inclusief begrippen, kenmerken, verbanden, theorieën en visualisatie.
- Book
- Summary
- • 31 pages •
Handboek Scenarioplanning - Mario van Rijn & René van der Burgt. Samenvatting hoofdstuk 1,2,3,7,8,9,10 inclusief begrippen, kenmerken, verbanden, theorieën en visualisatie.
Handoek Online Marketing Patrick Petersen hoofdstuk 3/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15 inclusief begrippen, verbanden en theorieën.
Online Marketing samenvatting. Hoofdstuk 3/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15 inclusief begrippen, theorieën, kenmerken, verbanden en visualisatie.
- Book
- Summary
- • 31 pages •
Online Marketing samenvatting. Hoofdstuk 3/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15 inclusief begrippen, theorieën, kenmerken, verbanden en visualisatie.
Essentie van communicatie - Wil Michels - hoofdstuk 1,2,4,6 inclusief begrippen.
Essentie van Communicatie - Wil Michels. Tweede drul. Samenvatting H1,H2,H4,H6 inclusief begrippen, theorieën, kenmerken en visualisatie.
- Book
- Summary
- • 15 pages •
Essentie van Communicatie - Wil Michels. Tweede drul. Samenvatting H1,H2,H4,H6 inclusief begrippen, theorieën, kenmerken en visualisatie.
Toegepaste organisatiekunde - Peter T.H.J. Thuis. Samenvatting hoofdstuk 1/3/4/5 inclusief begrippen.
Toegepaste organisatiekunde - Peter T.H.J. Thuis. Samenvatting hoofdstuk 1/3/4/5 inclusief begrippen.
- Book
- Summary
- • 22 pages •
Toegepaste organisatiekunde - Peter T.H.J. Thuis. Samenvatting hoofdstuk 1/3/4/5 inclusief begrippen.
Bundel Marketing Consumentengedrag en technologische ontwikkelingen.
Deel 1 - Roger's adoptiecurve. Deel 2 - E-identity (identiteit en zelfbeeld). Deel 3 - Elaboration Likelihood Model (ELM-Model). Deel 4 - Referentiegroepen en Virtual Reality. Deel 5 - Waarden, behoeften en motivatie. Deel 6 - Segmenteren en psychografie.

Alle samenvattingen inclusief begrippen, kenmerken, theorieën, verbanden en visualisatie.
- Package deal
- • 6 items •
- Marketing Consumentengedrag en technologische ontwikkelingen. Deel 1 - Roger's adoptiecurve. Samenvatting inclusief begrippen, theorieën, kenmerken en visualisatie. • Summary
- Marketing Consumentengedrag en technologische ontwikkelingen. Deel 2 - E-identity (zelfbeeld en identiteit). Samenvatting inclusief begrippen, theorieën, kenmerken en verbanden. • Summary
- Marketing Consumentengedrag en technologische ontwikkelingen. Deel 3 - Elaboration Likelihood Model (ELM) en Augmented Reality. Samenvatting inclusief begrippen, theorieën, kenmerken, verbanden en visualisatie. • Summary
- Marketing Consumentengedrag en technologische ontwikkelingen. Deel 4 - Referentiegroepen en Virtual Reality. Samenvatting inclusief begrippen, theorieën, kenmerken, verbanden en visualisatie. • Summary
- Marketing Consumentengedrag en technologische ontwikkelingen. Deel 5 - Waarden, behoeften en motivatie. Samenvatting inclusief begrippen, theorieën, kenmerken, verbanden en visualisatie. • Summary
- And more ….
Deel 1 - Roger's adoptiecurve. Deel 2 - E-identity (identiteit en zelfbeeld). Deel 3 - Elaboration Likelihood Model (ELM-Model). Deel 4 - Referentiegroepen en Virtual Reality. Deel 5 - Waarden, behoeften en motivatie. Deel 6 - Segmenteren en psychografie.

Alle samenvattingen inclusief begrippen, kenmerken, theorieën, verbanden en visualisatie.
Dit is onderzoek! - Baarda. Samenvatting hoofdstuk 1 en 2 inclusief begrippen, kenmerken, verbanden, theorieën, voorbeelden en visualisatie.
Dit is onderzoek! - Baarda. Samenvatting hoofdstuk 1 en 2 inclusief begrippen, kenmerken, verbanden, theorieën, voorbeelden en visualisatie.
- Book
- Summary
- • 18 pages •
Dit is onderzoek! - Baarda. Samenvatting hoofdstuk 1 en 2 inclusief begrippen, kenmerken, verbanden, theorieën, voorbeelden en visualisatie.
Marketing Consumentengedrag en technologische ontwikkelingen. Deel 5 - Waarden, behoeften en motivatie. Samenvatting inclusief begrippen, theorieën, kenmerken, verbanden en visualisatie.
Marketing Consumentengedrag en technologische ontwikkelingen. Deel 5 - Waarden, behoeften en motivatie. Soorten motivatie. Motivatie conflicten. Piramide van Maslow. ERG-Theorie (existence,relatedness,growth-theorie). Middel-doelketens. Consumenten segmentatie. Samenvatting inclusief begrippen, theorieën, kenmerken, verbanden en visualisatie.
- Package deal
- Summary
- • 11 pages •
Marketing Consumentengedrag en technologische ontwikkelingen. Deel 5 - Waarden, behoeften en motivatie. Soorten motivatie. Motivatie conflicten. Piramide van Maslow. ERG-Theorie (existence,relatedness,growth-theorie). Middel-doelketens. Consumenten segmentatie. Samenvatting inclusief begrippen, theorieën, kenmerken, verbanden en visualisatie.
Marketing Consumentengedrag en technologische ontwikkelingen. Deel 4 - Referentiegroepen en Virtual Reality. Samenvatting inclusief begrippen, theorieën, kenmerken, verbanden en visualisatie.
Marketing Consumentengedrag en technologische ontwikkelingen. Deel 4 - Referentiegroepen en Virtual Reality. Referentiegroepen, de invloed van referentiegroepen. Virtuele gemeenschappen. Identificatie virutele gemeenschappen. Communities. Verschillende soorten macht. Samenvatting inclusief begrippen, theorieën, kenmerken, verbanden en visualisatie.
- Package deal
- Summary
- • 8 pages •
Marketing Consumentengedrag en technologische ontwikkelingen. Deel 4 - Referentiegroepen en Virtual Reality. Referentiegroepen, de invloed van referentiegroepen. Virtuele gemeenschappen. Identificatie virutele gemeenschappen. Communities. Verschillende soorten macht. Samenvatting inclusief begrippen, theorieën, kenmerken, verbanden en visualisatie.
Handboek Scenarioplanning - Mario van Rijn & René van der Burgt. Hoofdstuk 1,2,3,7,8,9,10. Inclusief begrippen, visualisaties en verbanden.
Essentie van communicatie - Wil Michels - hoofdstuk 1,2,4,6 inclusief begrippen.
Samenvatting "Een praktijk gerichte benadering van organisatie en management" Niks van Dam en Jos Marcus
Onderzoek 2 : Statistiek - I hate statistics alle onderdelen samengevat met belangrijkste begrippen + visualisaties
Handoek Online Marketing Patrick Petersen hoofdstuk 3/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15 inclusief begrippen, verbanden en theorieën.