logo-home

Esmeedungen

On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller esmeedungen.

Community

  • Followers
  • Following

19 Reviews received

14 items

Onderzoek 2 : Statistiek - I hate statistics alle onderdelen samengevat met belangrijkste begrippen + visualisaties

(2)
$3.31
7x  sold

Digitaal lesprogramma I HATE STATISTICS voor het vak onderzoek 2 : statistiek. Alle begrippen samengevat visualisaties en verbanden.

i x
  • Summary
  •  • 8 pages • 
  • by esmeedungen • 
  • uploaded  21-05-2017
Quick View
i x

Bundel Marketing Consumentengedrag en technologische ontwikkelingen.

(0)
$11.61
0x  sold

Deel 1 - Roger's adoptiecurve. Deel 2 - E-identity (identiteit en zelfbeeld). Deel 3 - Elaboration Likelihood Model (ELM-Model). Deel 4 - Referentiegroepen en Virtual Reality. Deel 5 - Waarden, behoeften en motivatie. Deel 6 - Segmenteren en psychografie. Alle samenvattingen inclusief begrippen, kenmerken, theorieën, verbanden en visualisatie.

i x
  • Package deal
  •  • 6 items • 
  • by esmeedungen • 
  • uploaded  13-01-2017
i x

Dit is onderzoek! - Baarda. Samenvatting hoofdstuk 1 en 2 inclusief begrippen, kenmerken, verbanden, theorieën, voorbeelden en visualisatie.

(0)
$4.42
0x  sold

Dit is onderzoek! - Baarda. Samenvatting hoofdstuk 1 en 2 inclusief begrippen, kenmerken, verbanden, theorieën, voorbeelden en visualisatie.

i x
  •  Book
  • Summary
  •  • 18 pages • 
  • by esmeedungen • 
  • uploaded  13-01-2017
Quick View
i x

Marketing Consumentengedrag en technologische ontwikkelingen. Deel 5 - Waarden, behoeften en motivatie. Samenvatting inclusief begrippen, theorieën, kenmerken, verbanden en visualisatie.

(0)
$4.42
1x  sold

Marketing Consumentengedrag en technologische ontwikkelingen. Deel 5 - Waarden, behoeften en motivatie. Soorten motivatie. Motivatie conflicten. Piramide van Maslow. ERG-Theorie (existence,relatedness,growth-theorie). Middel-doelketens. Consumenten segmentatie. Samenvatting inclusief begrippen, theorieën, kenmerken, verbanden en visualisatie.

i x
  •  Package deal
  • Summary
  •  • 11 pages • 
  • by esmeedungen • 
  • uploaded  13-01-2017
Quick View
i x

Marketing Consumentengedrag en technologische ontwikkelingen. Deel 4 - Referentiegroepen en Virtual Reality. Samenvatting inclusief begrippen, theorieën, kenmerken, verbanden en visualisatie.

(0)
$4.42
1x  sold

Marketing Consumentengedrag en technologische ontwikkelingen. Deel 4 - Referentiegroepen en Virtual Reality. Referentiegroepen, de invloed van referentiegroepen. Virtuele gemeenschappen. Identificatie virutele gemeenschappen. Communities. Verschillende soorten macht. Samenvatting inclusief begrippen, theorieën, kenmerken, verbanden en visualisatie.

i x
  •  Package deal
  • Summary
  •  • 8 pages • 
  • by esmeedungen • 
  • uploaded  13-01-2017
Quick View
i x